Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Opties & Prijsindicatie schreef:• Poelenburgh 37,- (2 uur) (MAX.10 pers)
• Boschhoeve 35,- (3 uur) (MAX. 12 pers)
Citaat:Bezine kosten worden dan gewoon gedeeld ( 2 á 3 auto's nodig, ligt aan het aantal)Datum schreef:02 Mei 2010 of 09 Mei 2010
Meivakantie schreef:01. • Joyce [Auto beschikbaar]
02. • Karin
03. • Stefanie
04. • Iris
05. • Amanda [Auto beschikbaar]
06. • Femke
07. • Celine
08. • Marianne [Auto beschikbaar]
09. • Louise Geen bokker
10. •
------------
11. •
12. •
KarinW86 schreef:Die shires zijn nu een manege he... Kan je ook in de bak rijden als je nog niet zo ervaren bent
KarinW86 schreef:Ik moet ook nog keer inhalen want want volgende week donderdag kan ik niet
Stef_Winston schreef:Gaan er hier mensen naar Indoor Brabant? Daar is namelijk wereldbeker kür op muziek.. Ik wil wel erg graag, maar m'n ouders vinden het een beetje duur als hun ook nog mee moeten.. Dus weet niet of hier iemand gaat waar ik dan mee zou kunnen?
lovis schreef:zal ff kijken of ik kan. want als we de hele dag gaan, wie doet de paarden dan? kan minco geen 4 paarden laten doen, zeker niet als hij moet werken. vind het trouwens wel veel geld hoor 80 euro. + evt parkeerkosten en je eten en drinken. Al neem ik dat dan wel mee, in a'dam was het zo duur gister (15 euro parkeren voor een avondje en 3.20 voor een flesje cola!)