xan schreef:Ja, wordt geregeld hier.
Morgen heb ik het op een dvd bestand.
Dus in het weekend heb ik t wel 4x gekopieerd.
En het is erg leuk om naar te kijken
Toppie
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
. Hoop morgen weer opgeknapt te zijn. LIQUITA schreef:Ik moet weer aan de bessensap (of ben ik al te laat???). Gisteren had ik al behoorlijk last van m'n keel, vandaag is dat wel wat minder maar nu zit weer lekker te snotteren en te hoesten. Ga straks wel naar m'n werk, zie wel hoe lang ik het vol hou. Ik hoef in ieder geval niet naar de manege...maak gebruik van de molen- en mestservice. Ik ben blij dat Sandra dat nu doet. Hoop morgen weer opgeknapt te zijn.
LIQUITA schreef:Hahahaha....nou dat denk ik niet hoor. Zo lang ik geen koorts heb, mag ik gewoon op m'n werk verschijnen. Enneh...zo ernstig is het gelukkig ook niet, anders bleef ik inderdaad lekker thuis. Ik denk dat het op Paracetamol best gaat lukken.
_sandra schreef:LIQUITA schreef:Hahahaha....nou dat denk ik niet hoor. Zo lang ik geen koorts heb, mag ik gewoon op m'n werk verschijnen. Enneh...zo ernstig is het gelukkig ook niet, anders bleef ik inderdaad lekker thuis. Ik denk dat het op Paracetamol best gaat lukken.
heb roan ook gewoon naar school gestuurd hihi, viel hem wel tegen, dacht dat ik wel medelijden met hem zou hebben! had ik wel een beetje , maar niet genoeg om thuis te blijven!
. Maar waarschijnlijk voelde hij zich dan ook nog niet ziek genoeg. Gewoon een beetje rustig aan doen, dan komt het vanzelf goed.........hoop ik. LIQUITA schreef:Hahahaha....nou dat denk ik niet hoor. Zo lang ik geen koorts heb, mag ik gewoon op m'n werk verschijnen. Enneh...zo ernstig is het gelukkig ook niet, anders bleef ik inderdaad lekker thuis. Ik denk dat het op Paracetamol best gaat lukken.
. Maar waarschijnlijk voelde hij zich dan ook nog niet ziek genoeg. Gewoon een beetje rustig aan doen, dan komt het vanzelf goed.........hoop ik.[/quote]