ik hoop dat we vanavond sprongentje kunnen maken!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik hoop dat we vanavond sprongentje kunnen maken!!
das geloof ik vanceur dan he? maar dat zal vast wel niet mogen
anders wil ik wel thalita..
kan je gelijk die nieuwe inwijden
met springen aman
Denk zoiezo dat ze niet lopen bij mij
en over 2 weken ga ik keertje wizzard vragen
want die hoort nu weer bij "oude nieuwe paarden whahaha"
gaat je vast lukken
Ik wil zaterdag Thalita, Manno, of 1 van die nieuwe. Maar als ik gewoon op Thalita zit vind ik het goed ^^
ik hoop het
hoeft maar 1 keer te proberen dan kan ik mijn conclusie opmaken
hehaha Stef_Winston schreef:Laatste tijd zijn er wel aardig wat weggegaan (Candy, Karona, Tibeau, Musketier, Robinson, Shatia) Dus was wel weer nodigSommige paarden lopen namelijk echt wel veel
hoe laat zijn jullie op de manege?
... wij zijn er rond een uur of 7
aatjuh12 schreef:Stef_Winston schreef:Laatste tijd zijn er wel aardig wat weggegaan (Candy, Karona, Tibeau, Musketier, Robinson, Shatia) Dus was wel weer nodigSommige paarden lopen namelijk echt wel veel
bij ons op de manege valt dat echt nog wel mee hoor! de pony's lopen soms op zaterdag en woensdag 4 uur.. maar verder lopen de paarden meestal 2 a 3 uur.. dat valt best mee als je soms hoort hoeveel uur ze op andere maneges moeten lopen..
maar dat betekend niet dat dit goed is
Ik vind 4 uur zonder pauze echt veel. (Winston loopt trouwens soms 4,5 uur zonder pauze, dat vind ik persoonlijk écht teveel)
dan kom ik ook rond die tijd
aatjuh12 schreef:4 uur is ook best veel.. maar echt zielig vind ik de paarden bij ons niet hoor.. krijgen genoeg te eten.. als het lukt proberen ze ze een pauze te geven.. en tegenwoordig kunnen ze ook allemaal af en toe op de wei..
Maar vind het goed dat er meer pony's zijn. Kunnen andere toch weer een uurtje minder lopen!