kohtje schreef:Hoe kan ik iemand zijn berichtjes opzoeken
Op het profiel klikken vandiegene en dan zoek naar gebruikers berichten.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
kohtje schreef:Hoe kan ik iemand zijn berichtjes opzoeken

Dat zou ik er ook NOOIt voor betalen
sniesie schreef:Oh ja, daar ben ik nog ff.
Hoe weten ze dat jij berichten hebt geplaatst voor Suus en Maaike, Fiek?
dus bestel dan meestal 205 cm. Nu heb ik een weather beeta besteld van 200 cm. Dus die zou precies goed moeten zijn!
) en verder natuurlijk chocolaatjes en dropjes, hhmmmmmm
. Sorry, heb maandelijkse vreetdag dus het mag, haha!!
Kelly_Taco schreef:sniesie schreef:Oh ja, daar ben ik nog ff.
Hoe weten ze dat jij berichten hebt geplaatst voor Suus en Maaike, Fiek?
Dat zien ze aan het IP adres
kohtje schreef:[EA-TK-PP] Dressuurmerrie, 10 jaar (Nimmerdor). Een plaatje om te zien! dit vind ik nu een plaatje
Alleen zou ik haar zelf niet nemen omdat ik haar te klein vind maar er zit wel en prachtig koppie op

kohtje schreef:[EA-TK-PP] Dressuurmerrie, 10 jaar (Nimmerdor). Een plaatje om te zien! dit vind ik nu een plaatje

Ga nu naar stal om new te doen. Hopelijk is de losgooibak niet helemaal bevroren.

JoNew schreef:Yeh wij mochten van me paps lekker eerder naar huis!Ga nu naar stal om new te doen. Hopelijk is de losgooibak niet helemaal bevroren.
Mijn deken is binnen. T is alleen een andere kleur! Maar carlo vindt deze leuker![]()
Had eerst een vel blauwe met een paarse streep besteld en nu heb ik een donkergrijze met aan de voorkant paars. Hopelijk past deze wel helemaal goed!
ik heb net de nagels net knal rood gelakt, echt verschrikkelijk
Het thema is men in black, women in red.