Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ThessaKeizer schreef:Ondanks die gek van gisteren, die overigens ook niet erg slim was om met een suzuki swift zo'n aktie te ondernemen, wat dacht die nou daar ram ik even een bus meeHebben wij een super leuke dag gehad
Vandaag heerlijk de knollies het land, op, dus helemaal top!
Groetjes Thessa

Het gaat vooral om zijn stalletje/uitloop verzorgen, zijn benen laten strekken, liefdevolle knuffel geven en evt. voer klaarzetten.
ben echt blij dat er mooie van mn peerdjes tussen super bedankt
! Jetta schreef:Superleuke fotoooos!
Lieverds, zoals jullie al wel weten, ben ik op vakantie vanaf donderdagavond 7 mei t/m zondag 17 mei! Heerlijk luieren, zonnen, lezen, rondkijken in Turkije. En lekkere hapjes proeven!
Ik heb nog een paar gaten in mijn Warenko-schema.....Zarah krijgt het heel druk met school, Celina zit voor/in haar examens!
Wie heeft er tijd en zin om mijn Warenko een beetje te vertroetelen? Rijden is alleen weggelegd voor echte paardenmensenHet gaat vooral om zijn stalletje/uitloop verzorgen, zijn benen laten strekken, liefdevolle knuffel geven en evt. voer klaarzetten.
De dagen die ik nog open heb zijn:
Za 9mei
Ma 11 mei
Vrij 15 mei
Za 16 mei.
Om in aanmerking te komen moet je beschikken over de volgende talenten/eigenschappen:
- de leeftijd vanaf 16 jaren i.v.m. dominant peerd
- handig zijn met paard
- tegen vieze handen kunnen
- sterk gebit i.v.m. terugbijten (mag ook plastic eethoek zijn)
- RUST en LIEFDE
- niet bang! zijn, meneer is een beetje ondeugend...
Ik hoor het graag van je op stal of per PB. Dit is je kans! Grijp hem!