Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Zie ik ze daar toch op hun achterbenen staan !!! Echt zo met z'n 2-en zoals je altijd op foto's ziet, en helaas ik had geen fototoestel bij me

Tytje schreef:Nou, als jullie gaan.....TOT ZIENS!!

LIQUITA schreef:![]()

Tytje schreef:Leuke foto van Nadine.
Yinari heeft ook veel foto's gemaakt tijdens het rijden op Valentino. Sommige foto's hebben toch een schrik effect, ha, ha. Rechtop zitten, hakken naar beneden!!!
. Moet wel zeggen dat, als ik foto's vergelijk, ik je beter op Valentino vind staan dan op Meike (gelukkig maar
).
Zou er best willen wonen
Yinari schreef:Nou, ik zou er ook best willen wonen, heb hele leuke huisjes gezien. MaarjaEn de rest kan alweer een beetje wennen thuis? Veluwe is beter hè?Zou er best willen wonen

Sanniiy16 schreef:

(o wat ben ik toch een schijtert !!) hoe zal dat

xan schreef:Tjonge jonge wat een weer vanavond.
Ik geloof dat de weerberichten voor morgen niet veel beter zijn.
Arme Anke, die gaat morgen en overmorgen met de huifkar op pad. Ik hoop voor haar dat het dan toch wel beter weer wordt.
xan schreef:Nee hoor, ik L*L wel met je mee hoorHallo, is er nog iemand ??????????????
Zit ik hier in me eentje weer gezellig te L*LLEN

xan schreef:Hallo, is er nog iemand ??????????????
Zit ik hier in me eentje weer gezellig te L*LLEN
hahaha da's altijd zo, denk ik dat er niemand meer komt, maar gelukkig Liquita is er ook.

LIQUITA schreef:JAAAH...we hebben het zeker getroffen, en....IK WIL WEER TERUG!!!!

LIQUITA schreef:Gezellig Xan! Zal vast goed komen, maar ik kan me voorstellen dat het spannend is.