Yinari schreef:Ehm, Meelen en Marjoleinft, bedoelen jullie dit nou sarcastisch? Of heb ik iets gemist?
Je moet iets gemist hebben
. Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Yinari schreef:Ehm, Meelen en Marjoleinft, bedoelen jullie dit nou sarcastisch? Of heb ik iets gemist?
. marjoleinft schreef:ik bemoei me er niet mee het is een mededeling maar ach je komt er wel achter als jou knol in de slot ligt en die iets heeft en je een rekening binnenkrijgt van ong 300 euro van de dierenarts maar dan lees ik het vast en lach ik hard
meelen schreef:sorry voor 2x posten, maar er was een error op de site.
winnitou schreef:marjoleinft schreef:ik bemoei me er niet mee het is een mededeling maar ach je komt er wel achter als jou knol in de slot ligt en die iets heeft en je een rekening binnenkrijgt van ong 300 euro van de dierenarts maar dan lees ik het vast en lach ik hard
ben je nu kinderachtig of lijkt dat maar zo?

xan schreef:Wij vertrekken vanavond rond 20.00 uur en rijden de hele nacht door en hopen morgenmiddag op onze camping in Spanje te zitten. Het voordeel van 's nachts rijden is, dat het rustiger op de weg is (vooral rond Parijs) en dat de kinderen heerlijk slapen. We rijden alletwee dus het is te doen hoor. Morgen zijn we wel bekaf, maar dan hoeven we alleen nog maar voor onze tent te liggen![]()
Doen jullie allemaal voorzichtig ????
En ik hoop dat jullie hier ook nog lekker weer krijgen, en dat het land dan een beetje droger wordt en er normaal gras komt te staan.
En voor diegene die na mij op vakantie gaan (Petra, Eric, Ilse Eus en Iris en misschien nog een paar) een hele prettige vakantie gewenst en tot ergens in augustus.
Groetjesssssssssss

marjoleinft schreef:ik bemoei me er niet mee het is een mededeling maar ach je komt er wel achter als jou knol in de slot ligt en die iets heeft en je een rekening binnenkrijgt van ong 300 euro van de dierenarts maar dan lees ik het vast en lach ik hard
winnitou schreef:ben je nu kinderachtig of lijkt dat maar zo?
marjoleinft schreef:er stond dat tyson in het water had gelegen en er veel rotzooi in de sloot lag en daar zei ik wat op maar toen kwam meleen met zon opmerking
xan schreef:Wij vertrekken vanavond rond 20.00 uur en rijden de hele nacht door en hopen morgenmiddag op onze camping in Spanje te zitten. Het voordeel van 's nachts rijden is, dat het rustiger op de weg is (vooral rond Parijs) en dat de kinderen heerlijk slapen. We rijden alletwee dus het is te doen hoor. Morgen zijn we wel bekaf, maar dan hoeven we alleen nog maar voor onze tent te liggen![]()
En ik hoop dat jullie hier ook nog lekker weer krijgen, en dat het land dan een beetje droger wordt en er normaal gras komt te staan.
En voor diegene die na mij op vakantie gaan (Petra, Eric, Ilse Eus en Iris en misschien nog een paar) een hele prettige vakantie gewenst en tot ergens in augustus.
Groetjesssssssssss
winnitou schreef:xan schreef:Wij vertrekken vanavond rond 20.00 uur en rijden de hele nacht door en hopen morgenmiddag op onze camping in Spanje te zitten. Het voordeel van 's nachts rijden is, dat het rustiger op de weg is (vooral rond Parijs) en dat de kinderen heerlijk slapen. We rijden alletwee dus het is te doen hoor. Morgen zijn we wel bekaf, maar dan hoeven we alleen nog maar voor onze tent te liggen![]()
Groetjesssssssssss
Wat ben ik blij dat mijn caravan hier maar 15 kilometer vandaan staat. Alleen het weer nog....
Hackie schreef:winnitou schreef:Wat ben ik blij dat mijn caravan hier maar 15 kilometer vandaan staat. Alleen het weer nog....
Ga je nog paarden huren? Bij manege Heemskerk kan je paarden huren volgens mij

winnitou schreef:Hackie schreef:
Ga je nog paarden huren? Bij manege Heemskerk kan je paarden huren volgens mij
Ja is wel de bedoeling, bij manege heemskerk. Die hebben ook Friezen staan, kwam ze zondag tegen in de duinen, schijnen wel leuk te zijn.
meelen schreef:CHARENO, kwam je even poolshoogte nemen? (Sanne en ik reden net het pad op en jij naar beneden)
De "redders" van Tyson zagen er ook lekker uit, maar dat maakt ook niet uit verder. De wasmachine draait wel.
Ik hoop dat Tyson er niks aan over heeft gehouden.
winnitou schreef:xan schreef:Wij vertrekken vanavond rond 20.00 uur en rijden de hele nacht door en hopen morgenmiddag op onze camping in Spanje te zitten. Het voordeel van 's nachts rijden is, dat het rustiger op de weg is (vooral rond Parijs) en dat de kinderen heerlijk slapen. We rijden alletwee dus het is te doen hoor. Morgen zijn we wel bekaf, maar dan hoeven we alleen nog maar voor onze tent te liggen![]()
Groetjesssssssssss
Wat ben ik blij dat mijn caravan hier maar 15 kilometer vandaan staat. Alleen het weer nog....
xan schreef:Yes, nog zo vlak voor mijn vertrek zijn mijn startkaart en startcoupons van de KNHS binnengekomen.
Laat mijn dressuurcarriëre maar beginnen![]()
![]()
![]()
![]()

smuidra schreef:xan schreef:Yes, nog zo vlak voor mijn vertrek zijn mijn startkaart en startcoupons van de KNHS binnengekomen.
Laat mijn dressuurcarriëre maar beginnen![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
![]()

chareno schreef:ik zie nooit wie er in een auto rijd anders had ik wel even gezwaaid hoor.
Geen idee
. Ik ga nu even eten en dan alles terug lezen en zo nodig even reageren, ik zag al hele mooie foto's voor bij komen................
meelen schreef:Ga je nog paarden huren? Bij manege Heemskerk kan je paarden huren volgens mij
Ja is wel de bedoeling, bij manege heemskerk. Die hebben ook Friezen staan, kwam ze zondag tegen in de duinen, schijnen wel leuk te zijn.
Heb je dan een ruiterbewijs nodig?