Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

madelon31

Re: Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 21:00

Vandaag met Marieke naar buiten geweest..yeh..weer lekker gereden hoor!
Ik mocht moon lenen van tamara dus heb maar gelijk van de gelegenheid gebruik gemaakt Tong uitsteken
Hij was heel braaf hoor alleen tijden het aanspringen in galop ging hij heeel hard dus moest ik strenk zijn en sterk en toen ging die helemaal goed. Knipoog

Marieke was ff gezellig hoop snel weer met heli mee te kunnen.

Tamara nog bedankt voor het lenen van dikkie dik! Haha! OK dan! OK dan!

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 21:12

Anous, Onno komt morgen om 15.00 even naar Evita kijken en als het kan weer haar ijzer eronder zetten.
Ik heb haar verband eraf gehaald vandaag (dat stonk!! Clown ), maar met blote voet liep ze wel weer een beetje moeilijker en op stal ging ze weer overkoot staan. Ik hoop dat de ontsteking er wel helemaal uit is..

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 21:14

madelon31 schreef:
Vandaag met Marieke naar buiten geweest..yeh..weer lekker gereden hoor!
Ik mocht moon lenen van tamara dus heb maar gelijk van de gelegenheid gebruik gemaakt Tong uitsteken
Hij was heel braaf hoor alleen tijden het aanspringen in galop ging hij heeel hard dus moest ik strenk zijn en sterk en toen ging die helemaal goed. Knipoog

Marieke was ff gezellig hoop snel weer met heli mee te kunnen.

Tamara nog bedankt voor het lenen van dikkie dik! Haha! OK dan! OK dan!

Mooi dat ie braaf was enne, graag gedaan hoor!

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 21:49

Was idd leuk Madelon.
Moon was hartstikke braaf, hij sprong wat snel aan, maar Biz bleef er lekker achteraan draven hihi.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 22:13

Zo ,ben al ff terug van vakantie maar moest meteen zoveel werken{nu trouwens nog nachtdienst}dat ik nu pas weer tijd voor bokt heb.
De vouwwagen is verleden tijd.Jet en Karin zonder jullie zouden we hem nooit kunnen oopzetten haha en om jullie nou altijd mee te nemen{dat zou Rub wel willen}gaat te ver,hoe fijne meiden jullie ook zijn.Dus we hebben een mini caravan gekocht.3slaapplaatsen,een koelkast,2gaspitjes en een kacheltje.Haha dat is voor Rub en mij net te doen.Er zit ook nog een mooie voortent aan.
We zijn dus een paar dagen naar Vierhouten op de Veluwe geweest om alles uit te proberen.
Daar aangekomen moest de wegenw8 erbij komen,want de temperatuur van de auto liep op.Uiteindelijk heeft die man nog geholpen met de tent op te zetten haha en de auto nog steeds niet gerepareerd.Hebben wij weer.We hebben wel een paar heerlijke dagen gehad met uitslapen,bbq met mijn moeder en haar vrijer,want we moesten ook nog naar begravenis in friesland,echt gezellie maar ja.Veel gewandeld met de hond en gefietst en gezwommen in prachtig binnenzwembad.Er was ook een buitengolfslagbad en een winkel en frituur en restaurant en kinderboerderij en sportdingen en manege en midgetgolf en weet ik veel wat nog meer.En in het bos heb ik gerend met mijn hond voor het leven,omdat het daar helemaal vol zit met wilde zwijnen en mijn hond is zwart,maar denkt dus blond en dat het hondjes zijn haha.Vervolgens zaten die beesten achter ons aan en ondanks slechte longetjes kan ik nog hard lopen hoor.haha.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 22:23

ik heb vast geplaatst voordat ik alles kwijt ben gebeurde me nl. net.
De laatste dag zouden we nog ff naar Nunspeet fietsen[ongeveer half uurtje en ja hoor na leuk terrasje en wat boodschapjes zijn we dus grandioos verdwaald in het bos en ons fietstochtje duurde daardoor 4 uur.Hebben wij weer.Na 3 keer hetzelfde stuk gefietst te hebben volgens de anwb paddestoelen,zijn we maar eens wat gaan vragen aan mensen die daar ook liepen.Ander mensen waren net als wij doorlopend ook hetzelfde aan het fietsen.Nou er kwamen steeds meer mensen bij en uiteindelijk bleek dat er paddestoelen verwijderd waren.er waren ook nog nieuwe geplaatst maar die bleken verkeerd om geplaats te staan,vandaar dat we alsmaar verkeerd fietste.Haha het leek wel een 1 april grap en vervolgens hadden ze de plaatsnaam Vierhouten helemaal verwijderd.Die mensen kwamen vandaar en gingen er de gemeent over bellen.
uiteindelijk bij de caravan en ipv.5 uur zijn we om 8 uur naar huis gegaan alwaar we in een file belandde omdat er een enorm ongeluk gebeurd was.Eenmaal thuis bleek de combiketel het begeven te hebben en ook niet meer te repareren.We boffen dus maar.Auto ook nog steeds niet goed die gaat vrijdag weer ter reparatie.Ik denk dat we een soort Madje de tweede worden.
Een leuke vakantie rijker maar voor de rest een heel stuk armer pfffffffffffffffffffffff.

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 23:35

Hahahahahaha klinkt goed Anita, als jullie het nou even overnemen van Madje dan kan zij weer even op adem komen Haha!

Kayleigh voortaan met buitenzetten en binnenhalen cap op je kop he Knipoog
Had hetzelfde als Ilona, dacht echt dat die boven op haar hoofd zat, gelukkig zat haar arm er nog tussen, niet ideaal maar beter dan op je koppie he.
Arme meis, lompe Blando Hamer
Anita zag er trouwens erg stoer uit, Joepie heel triomfantelijk en Spetter heel erg depri Haha!
Had die net niet de wei gehaald hahahaha Haha!
Moest wel lachen, Laura pakte Blando en die had echt zoiets van sjips (was natuurlijk ook geschrokken van het gebeurde) en wou in eerste instantie het touwtje weer terug geven aan de op de grond liggende K hahahaha toen bedacht ze dus dat dat misschien nog niet zo'n goed idee was.
Toen alles goed bleek te zijn hebben we daar nog even smakelijk om gelachen.

Ilona als de kleintjes groot genoeg zijn heeft 1 van de twee alvast een huisje gevonden.
Zolang ze maar knuffelig en lief worden opgevoed Knipoog

Karin 20 is net iets te jong, anders had ik hem wel van je overgenomen hoor Knipoog

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 07:39

Zo heb gisteren een goed gesprek gehad met blonde dollie (zoon) Blond Blond en hem duidelijk gemaakt dat er door hem taken gedaan moeten worden in huis zolang hij niet werkt en als de volgende baan weer verliest staat hij op straat!!!!!!!!!!!!!!!!! Duivel

Kayleigh bedoelde het goed om Blando met Dox en Spetter buiten te zetten maar wist niet dat Blando en Spetter niet meer samen buiten mogen omdat Spetter het gewoon echt niet leuk vindt met hem .......Heb nog wel even Dox en Blando gisteren laten spelen samen. Even nog wat grondwerk gedaan met Blando en zelfs even op de longeercirkel gehad, wilde het toch even proberen en kon het niet laten. Verder was meneer braaf Ja . Ik heb Kayleigh nog even gesproken en het gaat redelijk met haar, ook tegen haar gezegd dat ze Blando ten alle tijden niet achter haar mag laten lopen. Hij moet bij mij ook naast me lopen omdat ik hem nog niet vertrouw achter me en ik hem dan niet kan zien.......

Vandaag hoop ik dat het een rustig daggie wordt op het werk en dat ik geen gezeur heb ....... we zien wel.......

Paradox_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 08:16

nou kaar goede sternge moeder Knipoog wie niet luisteren wil moet maar voelen Bloos
mooii dat blando verder braa fis geweest ik kom misschien vandag ook nog even langs want het is cilla dag maar ze komt pas s'avonds en ik ben 12 uur uit Knipoog dus dan zet ik dox en blan wel ffies los Knipoog
kaar kan champ er dan ook bij of niet ..?
wil je me dit even laten weten want dan zet ik ze alle 3 ffies Knipoog
*kat loopt weer enkjsnhed eens over toetsenboord* Tong uitsteken
mjaa miss tot vanmiddag heb nu eerst weer toetsen
duits en maatsschapijleer gaan wel goed komen *LOL*

xXx

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 08:21

Champ kan er ook bij hoor, ze staan toch ook samen op het land! Kijk je wel uit Tessa dat als je blando eruit haalt dat je hem NAAST je laat lopen en niet achter je.......

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 09:00

goedenmorgen,

o zo naar school, hatelijk Verdrietig .

Zo Karin, dat is wel streng voor jeff Bloos .

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 10:19

Nou, dat klinkt inderdaad alsof je het van Madje hebt overgenomen Anita! Ach gut

Met Evita is het opnieuw mis Huilen Het verband mocht er gisteren af, en vandaag was ze weer behoorlijk kreupel. Ik heb Julia gebeld, en aangezien ze met het verband wel goed liep is 1 week waarschijnlijk te snel geweest. Ze adviseerde om eerst Onno vanmiddag even te laten kijken en het misschien nog wat verder uit te snijden zodat de ontsteking er weer een beetje uit kan, en anders komt Meursing morgen weer. Het schiet niet echt op zo!! alles heeft weer invloed op elkaar, voor haar Spat en KS is boxrust heel slecht.. en de training voor haar rug ligt nou helemaal stil. Haar rechter been en sprong is helemaal dik door de overbelasting, maar in dat been heeft ze ook spat en een peesblessure gehad, dus echt geweldig is het niet lijkt mij.. Ziek

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 11:35

Jeetje Irene dat is echt balen zeg........Misschien kun je er wat trekzalf opsmeren, trekt de ontsteking eruit. Weet alleen niet of je het bij paarden ook mag gebruiken? Echt jammer want het ging allemaal zo goed nu moet je haast weer van voren af aan beginnen met haar.........

Anita ik ben blij dat jullie een paar hele fijne dagen hebben gehad saampjes........

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 12:36

Wat een ellende allemaal zeg.
Dat is flink Ireen Verdrietig .

loontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 13:50

Syl de nijntje worden goed opgevoed hoor.Zijn echt schattig.
Die lichte is echt heel mooi.Maar wie weet hoe ze gaan worden?Dat blijft de vraag.

Paradox_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 14:30

haaii
nou kaar alles ging goed met de 3 gekke Tong uitsteken
eerst dox in het bakkie toen champ en daarna blan tessa (van moon) deed het hek vast open.
Toen ik ze eruit haalde blando eerst voor dat hij weer gek werd en toen champ mjaa dox wou te grqaag mee en liep vrolijk mee Tong uitsteken
ik helemaal klungelen want dox bleef voor champ z'n stal staan Rolleyes
nou ja alles is goed gekomen en ze waren weer lekker debiel Knipoog
vanavond komt cil nog even om wat met hem te werken Knipoog
dan zeg ik nu ik ga wéér leren Clown
Doei, doei Clown

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 14:36

Dank je wel hoor, ik ben er vanavond ook nog even voor blando want naomi is ziek .........ga zo lekker naar huis..... doei doei

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 14:45

Wat vervelend dat gedoe steeds met Eviet. Zal ik nog komen van het weekend trouwens?

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 17:42

Marieke ik zal je nog wel even PB'en over het weekend Lachen

Helaas Evita haar probleem is weer eens een groot raadsel Huilen
Onno heeft gekeken en kan helemaal niks vinden van een ontsteking in de hoef.. hij denkt ook niet dat het de hoefnagel is geweest, want die zat verder naar voren en heel waarschijnlijk niet te dicht bij het leven.
Gelukkig was Julia er ook vanmiddag voor Caram, dus Onno en Julia hebben Evita samen bekeken. Ze reageerd nergens op, niet op de tang in haar hoef, niet op de hamer, maar ze loopt wel heel kreupel. Onno heeft alles uitgesneden en niks wijst op een ontsteking of kneuzing.
Toch is het wel raar dat ze met verband zo veel beter ging lopen!

Ze heeft nu weer een nieuw (paars Tong uitsteken ) broeiverband met een soort zalf eronder. Als er toch iets van een ontsteking in zit moet dat het eruit trekken. Maandag komt Onno dan weer kijken, en als er geen verbetering in zit wordt het weer een ritje naar de kliniek om een foto van haar ondervoet te maken. (Het linker achtervoetje is werkelijk het enige in haar achterbenen waar nog geen foto van was gemaakt Knipoog ).
ik ben het best een beetje zat allemaal Verdrietig Was heel opgelucht dat het een ontsteking in de hoef was, maar dat is het dus mogelijk niet...

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-07 18:41

Jeetje is ook echt altijd wat met Evita he. Verdrietig

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 19:45

Dat is echt oliebol Ireen! Heel veel succes in ieder geval.

Mijn zadel is onderweg!!! ik weet alleen nie hoe lang het nog gaat duren... Verward
Ik ga zo nog even lekker met siebie tutten.

Paradox_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 20:09

oooow ireeen wat jammer Ach gut
hopen dat het snel weer goed gaat Knipoog
nou tot morgen Doei!
*moet van jeff zeggen dattie mee gaat Tong uitsteken*

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-07 20:19

Soort mededeling. Haha!

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 21:17

Wat irritant he dat het steeds weer wat onbekends is. En het ging net zo goed Huilen
Ik hoor het wel over het weekend. Dagen maken mij niet uit Knipoog

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 21:26

Nou, Evietje, het zit je niet mee, meid! Hopelijk wordt je voet/been snel weer beter!
Irene, als ik eens wat moet doen...als je eens niet kan en Marieke is weer in A'dam, dan hoor ik het wel hè?

Ook voor Caramba heel veel beterschap! Hij loopt ook echt heel erg kreupel!
Julia zei nog vanmiddag...:twee heel zielige paarden waar we even niets mee kunnen, alleen afwachten!....