Ik mocht moon lenen van tamara dus heb maar gelijk van de gelegenheid gebruik gemaakt
Hij was heel braaf hoor alleen tijden het aanspringen in galop ging hij heeel hard dus moest ik strenk zijn en sterk en toen ging die helemaal goed.
Marieke was ff gezellig hoop snel weer met heli mee te kunnen.
Tamara nog bedankt voor het lenen van dikkie dik!
), maar met blote voet liep ze wel weer een beetje moeilijker en op stal ging ze weer overkoot staan. Ik hoop dat de ontsteking er wel helemaal uit is..
.......Heb nog wel even Dox en Blando gisteren laten spelen samen. Even nog wat grondwerk gedaan met Blando en zelfs even op de longeercirkel gehad, wilde het toch even proberen en kon het niet laten. Verder was meneer braaf
. Ik heb Kayleigh nog even gesproken en het gaat redelijk met haar, ook tegen haar gezegd dat ze Blando ten alle tijden niet achter haar mag laten lopen. Hij moet bij mij ook naast me lopen omdat ik hem nog niet vertrouw achter me en ik hem dan niet kan zien.......

.
Het verband mocht er gisteren af, en vandaag was ze weer behoorlijk kreupel. Ik heb Julia gebeld, en aangezien ze met het verband wel goed liep is 1 week waarschijnlijk te snel geweest. Ze adviseerde om eerst Onno vanmiddag even te laten kijken en het misschien nog wat verder uit te snijden zodat de ontsteking er weer een beetje uit kan, en anders komt Meursing morgen weer. Het schiet niet echt op zo!! alles heeft weer invloed op elkaar, voor haar Spat en KS is boxrust heel slecht.. en de training voor haar rug ligt nou helemaal stil. Haar rechter been en sprong is helemaal dik door de overbelasting, maar in dat been heeft ze ook spat en een peesblessure gehad, dus echt geweldig is het niet lijkt mij..