Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Wat zou het toch heerlijk zijn als je maar 2 dagen hoefde te werken en dan 5 dagen vrij zou zijn. Dat je zeg maar het weekend omdraait
En dan nog genoeg verdient om leuke dingen te doen en het onderhoud te kunnen betalen. 

Veel geluk vanavond Trudy! Vanavond loopt Whis mee in de les dus ik heb er helaas niet zoveel te zoeken. Maar morgen rijd ik weer lekker mee
Ze zal vast mooie krullen hebben door de vlechtjes! Cassidy schreef:Haha, bij Sun zijn ze inmiddels wakker. De hele channel heeft zijn beklag gedaan dat ze niet bij de configurator konden, nu gaan ze escaleren naar de States.
Dat dit drie dagen moet duren, voordat ze mailtjes gaan forwarden.
Yep, toont dat ze heel goed weten waar ze mee bezig zijn (NOT!)
Irritant tijdsverschil. Bij welk bedrijf werk je ook al weer Trudy? Lijkt me heel hectisch maar wel leuk internationaal. 
Ja, dat snap ik dat het kwa cultuur nogal botst. Mensen hebben natuurlijk heel andere normen en waarden in sommige landen. Maar heel interessant vind ik altijd wel. Alleen minder dat de Spanjaarden zeuren

)