Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Flurk schreef:Ik kreeg net een briefje in mijn handen (op stal)
daar stond geschreven;
Beste mensen;
De kerstdagen 25, 26 en 27 december willen wij dat jullie zelf de paarden in de molen of paddock zetten.
Dit geld ook voor Nieuwjaarsdag.
Voor de boxen die wij uitmesten is dit op 2e Kerstdag.
Zaagsel en stro en de bestellingen worden gewoon uitgedeeld.
Wij wensen jullie allemaal gezellige Kerstdagen en een goede jaarwisseling toe.
Vriendelijke groet,
J......, A........ en M.........
CharlyBrown schreef:Flurk schreef:Ik kreeg net een briefje in mijn handen (op stal)
daar stond geschreven;
Beste mensen;
De kerstdagen 25, 26 en 27 december willen wij dat jullie zelf de paarden in de molen of paddock zetten.
Dit geld ook voor Nieuwjaarsdag.
Voor de boxen die wij uitmesten is dit op 2e Kerstdag.
Zaagsel en stro en de bestellingen worden gewoon uitgedeeld.
Wij wensen jullie allemaal gezellige Kerstdagen en een goede jaarwisseling toe.
Vriendelijke groet,
J......, A........ en M.........
wat wil je hier mee zeggen?lijkt me logisch toch?
Anoniem schreef:Ik ben ook weer thuis!
Geen brokken gemaakt met het fietsen, alleen auto's zullen niet zo blij zijn geweest dat ik aan de zijkant van de rijstrook fietste... Maar ja ik reed redelijk door, voorzover dat kon dan.
En vandaag voor het eerst op een 'pony' gereden, Bo, van Priscilla. Was wel een unieke ervaring kan ik zeggen x)
En daarna nog eventjes op Odessa gereden, ook van Priscilla, maar die raakte zo enthousiast dat ik zand heb gehapt.
En daarna Vincent in de paddock gezet buiten, en foto's gemaaktMaar hij was wel heel erg wakker dus was wel blij dat ik er niet op zat (:
Leuke foto's Rox![]()
Ik zal straks ook eens even foto's uploaden. Heb zelfs een paar fototjes van m'n kleine baby in de sneeuw
Anoniem schreef:Jup, zand gehapt. Niet bang maar ik kreeg mezelf er daarna niet meer opgehesen, dat was wel weer effe wat minder. Maar ja Odes is ook niet echt klein ofzo dus dat was best een harde smak.
Ben nu bezig de foto's op de PC te zetten, t zijn er nogal wat :p