Manege Wilten of HC de Haerst

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Jolien87

Re: Manege Wilten of HC de Haerst

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 15:28

Ach Linda is zoooo professioneel met paarden, die kan dat wel;)

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 15:29

Jaa daar heb je ook weer een punt Knipoog Nou Lin, laat je ons even horen of je het overleeft hebt? Tong uitsteken

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 20:10

Nou kheb t overleefd Haha! Veel los gedaan.. net zo makkelijk ze waren allemaal aardig blij Tong uitsteken

Fries deed t alweer goed Haha! Haha!

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 20:46

Dus toch maar niet Jolien haar advies opgevolgd? Hahaha

Heb je foto van friesje onder het zadel? Heb vanaaf nog ff gehobbeld en meneer denkt echt dat hij THE MAN is haha en die merries maar toe juigen. En meneer maar macho doen...

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 08:47

Zo, ben er ook weer eens!

@ Annelotte: mooi dat je alles toch hebt kunnen regelen op school! Valt er vast een hele last van je schouders af!

Over die onderlinge wedstrijden: eigenlijk zou ik ook wel eens willen meedoen met Puk! Wanneer is de volgende onderlinge wedstrijd? En wat zijn de inschrijfkosten? Nog steeds 7 euro?

Zo, weer 2 week doorgewerkt! Heel veel instaplessen gegeven, en vanaf aankomende week een eigen groep! Hartstikke leuk natuurlijk!
Vorige week vrijdag nog een oefenparcoursje gesprongen bij de "buren" . Moest er heen met Puk via een klein buitenritje van 10 minuten en mijn stage begeleider stond er al te wachten. Ging goed! Was wel weer wat drammerig en heet, dus in een lijntje stijl / stijl een paar keer stil gezet en achteruit laten lopen. Daarna ging dat beter. Maargoed, opzich een positief punt dat ze blijft aantrekken op sprongetjes. Was in het begin nog wel kijkerig, maar onder het springen daar verder geen last van gehad.

Afgelopen zondag nog met drie andere mensen van de stal een 3 uur durende buitenrit gemaakt. Mooi!!! Door boerenweggetjes, door het Staatsbos, over de heide, echt super! Ook nog eens heerlijk relax weer dus het was voor mij en Puk enorm genieten! En oh wat was ze braaf! Totaal niet verwacht! Ze liep grotendeels voorop met de oortjes lekker naar voren. Ze had er echt zin in, moest haar in stap inhouden want de rest kon het niet bijhouden. En jongens jongens, we hebben hard gegaloppeerd, jeutjemineetje, het was gewoon gaan en we stoppen vanzelf wel weer! Haha! Heb in ieder geval genoten!

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 08:48

Oja, en aankomende zondag Horseball Competitie bij ons op de manege. Wie komt ons, Klein Oever aanmoedigen?!

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 10:36

Joepie!! Vandaag maak ik mijn herdebuut op de manege Tong uitsteken eindelijk weer lekker les Haha!

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 11:09

Her debuut?? Reed je niet meer op de manege dan? Rij je Floris nog wel steeds? Gaat wel goed zoals ik hoor?

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 11:20

ja ik ben na de kerstvakantie gestopt bij de hearst.. omdat ik ging werken op zaterdagen.. en kon niet op een andere dag rijden omdat ik doordeweeks in leeuwarden zit ivm studie Knipoog

Rij floris wel nog steeds! Heb alleen door studie minder tijd voor hem, maar ben gisteren nog geweest Lachen

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 11:26

Gaat hij lekker dan? Hij ziet er wel goed uit zeg!! Mooi van kleur!! Netjes de manen bij gehouden dat doe jij vast want Gerard boeit dat volgens mij niet zo?

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 11:34

Haha ja ik heb hem afgelopen winter flink bijgevoert omdat hij heel erg was vermagerd.. en nu ziet ie er idd super uit vind ik Lachen En hij had hele stukken uit zijn manen toen ik terugkwam van vakantie.. toen heb ik alles er maar afgeknipt Tong uitsteken nu heeft hij fjordenmanen.. mja van die losse plukken haar zagen er ook niet uit Knipoog

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 12:10

Hey leuk dat je weer bij de Haerst rijdt, werk je niet meer dan?

@ Dympf: ben je nog lid dan? Gewoon meedoen zeg in dan:)
Het inschrijfgeld is 7,50

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 12:12

jap, ik ben nog steeds lid! Heb ook een startkaart aangevraagd via de rijvereniging en kon volgens mij meteen voor een nieuw jaar betalen (...)

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 13:26

@Jolien ik weet niet in hoeverre ze achterlopen op de manege maar heb nog nooit een acceptgiro ontvangen voor noela haar lidmaatschap. Heb dat ook al eens bij Lon aangegeven of Harry dat eens wou nakijken.
@ Lin Noela gaat morgen zelf naar de manege kijken en geeft zich dan gelijk op. dus briefje hoeft dan niet. Iig bedankt.

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 19:06

Fries is er klaar voor ..
helemaal gewassen en al Lachen Ik zal wel ff kijken want op me mama's pc staan foto's van de fries onder t zadel toen die net zadelmak was..
En Lotje heeft ook foto's van vorige week ofzo..

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 19:22

Ja moet maar even kijken, kan na weekend wel wat laten zien.. vanaaf vjaardag he lin? Lachen

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 23:01

@ Cil: als het goed is worden de acceptgiro's opgestuurd binnenkort aan de leden die niet wekelijks op de manege komen. Afgelopen dinsdag heb ik hem persoonlijk ontvangen van Harrie, ze zijn dus klaar.

@ Lin: heb je smsje nog gehad, maar moet morgenavond na de wedstrijden nog stagelessen voorbereiden voor maandag, gaat dus niet lukken:(

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 10:35

Voor degenen die vandaag mee doen heel veel succes en zal aan jullie denken!!!!

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 20:32

niet genoeg aan mij gedacht Cil Tong uitsteken Ging voor mn gevoel super, ik was voor het eerst lekker brutaal aan het rijden en met inrijden genoeg geholpen dus ging hartstikke mooi... Met inrijden wou die niet achterwaarts... Dus ik moest afwenden, halthouden en dan achterwaarts... En poef hij ging meteen achterwaarts zonder heel hard aandringen Tong uitsteken Mja paar keer schrikken en verder ging t super! Krijg ik mn punten treug..... nou werd er niet blij van Tong uitsteken 171 Scheve mond en zo slecht ging het niet... Kreeg minpunten op dingen die ik gewoon niet kán veranderen...

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 20:50

Ja dat was balen Lotje, maar wat waren dat voor minpunten dan?
Igor deed goed zn best vandaag, gelijk maar weer 2 wp's gepakt met 200 punten...

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 11:59

Goed bezig Jolien!

En jammer van jou punten annelotte Knipoog

Ik ging zaterdag op Charity, ging wel goed Lachen Heb nu les van ingrid.. vind haar wel grappig Tong uitsteken

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 12:02

hmm. idd niet hard genoeg gedacht lotte... Lachen
Jammer maar waar had je dan minpunten op?

@ Jolien gefeliciteerd met je twee wp-tjes! En linda? hoe ging Linda??

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 12:32

Zn nageeflijkheid... Het wijken, dat ging nou al veel beter, maar ik kan elke keer weer opnieuw beginnen dus het g aat niet echt vooruit... En er stond... Ik moest stukje stap, en dan bij C in draf... En ik zei precies toen ik langs juryauto reed iets van; goedzo jongen.... Staat er op mn protocol; geen stemhulpen geven... WAT nou stemhulpen... Dr zijn mensen die hun hele proef aan mekaar praten... Ik zeg 1x goedzo jongen omdat ik niet mag belonen tussendoor en dan nog word ik er op afgerekend Rolleyes
Nja had wel een 7 voor mn houding en zit Tong uitsteken Maar dan weer een 5 voor rijvaardigheid.. Mja ik ga gewoon door oefenen miss kijken of ik ander paardje kan vinden waar het mee klikt Lachen

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 12:49

Ja vond t commentaar bij Lotje wel een beetje streng.. Target is niet in de krul te rijden dus moeten ze eigenlijk rekening mee houden.. Vond dat je er wel goed aan het rijden was.. je was echt bezig met m ipv alleen je rondje rijden..\

Fries deed t wel goed Haha!
De auto en de hekjes waren heel erg spannend maar ondanks dat die daar moeilijk langs wou en veel spanning door kreeg vond ik er geoede stukken tussen zitten..
Jury vond t een leuke fries Tong uitsteken
Door de spanning had ik er 4-en tussen zitten maar ze vond wel dat ik het goed heb opgelost.. Maar er stonden ook zeker 7-ens en zelfs een 8 tegen over Lachen
Had 177 punten en was 1e..
Dus toch al bijna een winstpunt.. En dat voor de eerste keer.
Vrijdagaaf gaat die mooi mee naar concours in Vollenhove.. kijken hoe die zich dan gedraagd..

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 13:08

Vrijdagaaf, weet je al hoe laat je moet rijden? Lachen Wil anders wel mee...

Hoor trouwens ook niks meer van rik Tong uitsteken Hij moet wel ineens heel erg zn best gaan doen wil ik het nog weer willen hoor... Vind het anders wel goed zo...

Heb ik foto's gemaakt voor school, doen de cardreaders h et niet Huilen van het lachen