Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Nou Lin, laat je ons even horen of je het overleeft hebt?

Veel los gedaan.. net zo makkelijk ze waren allemaal aardig blij 
Heb in ieder geval genoten!
eindelijk weer lekker les

En hij had hele stukken uit zijn manen toen ik terugkwam van vakantie.. toen heb ik alles er maar afgeknipt
nu heeft hij fjordenmanen.. mja van die losse plukken haar zagen er ook niet uit

Ik zal wel ff kijken want op me mama's pc staan foto's van de fries onder t zadel toen die net zadelmak was..
Ging voor mn gevoel super, ik was voor het eerst lekker brutaal aan het rijden en met inrijden genoeg geholpen dus ging hartstikke mooi... Met inrijden wou die niet achterwaarts... Dus ik moest afwenden, halthouden en dan achterwaarts... En poef hij ging meteen achterwaarts zonder heel hard aandringen
Mja paar keer schrikken en verder ging t super! Krijg ik mn punten treug..... nou werd er niet blij van
171
en zo slecht ging het niet... Kreeg minpunten op dingen die ik gewoon niet kán veranderen... 
Heb nu les van ingrid.. vind haar wel grappig

Maar dan weer een 5 voor rijvaardigheid.. Mja ik ga gewoon door oefenen miss kijken of ik ander paardje kan vinden waar het mee klikt

Wil anders wel mee...
Hij moet wel ineens heel erg zn best gaan doen wil ik het nog weer willen hoor... Vind het anders wel goed zo...