Zo, ben er ook weer eens!
@ Annelotte: mooi dat je alles toch hebt kunnen regelen op school! Valt er vast een hele last van je schouders af!
Over die onderlinge wedstrijden: eigenlijk zou ik ook wel eens willen meedoen met Puk! Wanneer is de volgende onderlinge wedstrijd? En wat zijn de inschrijfkosten? Nog steeds 7 euro?
Zo, weer 2 week doorgewerkt! Heel veel instaplessen gegeven, en vanaf aankomende week een eigen groep! Hartstikke leuk natuurlijk!
Vorige week vrijdag nog een oefenparcoursje gesprongen bij de "buren" . Moest er heen met Puk via een klein buitenritje van 10 minuten en mijn stage begeleider stond er al te wachten. Ging goed! Was wel weer wat drammerig en heet, dus in een lijntje stijl / stijl een paar keer stil gezet en achteruit laten lopen. Daarna ging dat beter. Maargoed, opzich een positief punt dat ze blijft aantrekken op sprongetjes. Was in het begin nog wel kijkerig, maar onder het springen daar verder geen last van gehad.
Afgelopen zondag nog met drie andere mensen van de stal een 3 uur durende buitenrit gemaakt. Mooi!!! Door boerenweggetjes, door het Staatsbos, over de heide, echt super! Ook nog eens heerlijk relax weer dus het was voor mij en Puk enorm genieten! En oh wat was ze braaf! Totaal niet verwacht! Ze liep grotendeels voorop met de oortjes lekker naar voren. Ze had er echt zin in, moest haar in stap inhouden want de rest kon het niet bijhouden. En jongens jongens, we hebben hard gegaloppeerd, jeutjemineetje, het was gewoon gaan en we stoppen vanzelf wel weer!
Heb in ieder geval genoten!