nou volgens mij heeft wendy en marleen haar echt "irma" genoemd, toen ze van mij was kwam truus pas te spraken en dat is het ook gebleven..
gisten is truus trouwens in opzet gekomen ze is gaan stijgeren hahahha 2 meisjes wouden haar in de molen zetten en mevrouw wou niet luisteren.. echt een truus tog?
hey rietjuh jij hier mooi dat goed is met jullie en dat bevalt op de langejan! truus heeft de 3e naam dus nu hahaha:P rosita stond op papier/paspoort toch. Veel succes met (wedstrijd)rijden !
Ik zal jullie onze nieuwe aanwinst nog even laten zien,:) Het is een merrie veulen van Natalie (joost mag weten hoe ze nog meer heet haha,,) Ze heeft de papieren er bij zitten en is dus aangemeld bij het stamboek (vandaar dat ze nog geen naam heeft) Genoeg gewacht hier even 3 foto's,, Kon nu eindelijk omdat ik haar vast had
drinken bij Mamsie
Mamsie zelf
Nog een keer veulen (is eng hoor al die mensen die mij aaien)
Bij ons geboren, MOeder is een merrie met stamboek papieren en vader is ook met papieren dus mooi duur veulen haha als het een beetje mee zit gaan we er ook keuringen mee lopen ik was de eerste die haar echt vast had haha Was jammer genoeg niet bij haar geboort (beestje liet maar op zich wachten niet normaal)