"Hof ter Ede" - topic

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Zeebries

Re: "Hof ter Ede" - topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 21:24

Hey,
mss ga je denken waarom ik nu in godsnaam hier post.
Simpel, ik wil dat dit kinderachtige gedoe afgelopen is.
Zoals iedereen wel gemerkt heeft zijn hier dingen serieus misgelopen.

Alleerst wil ik me excuseren voor m'n schaamtelijk gedrag. In de zielige ruzies heb ik me te ver laten gaan, en ik heb heel veel dingen gezegd, zeker over HtE en Bastet e.d. die ik allesbehalve meen, maar ze waren gericht om Mieke te kwetsen,omdat ja..omdat ze daarom vroeg (en omgekeerd), daarvoor echt sorry, ik neem m'n woorden terug, het was echt kinderachtig.

Ten tweede, ik heb een gesprek gehad met Ria, en ze heeft me ook doen inzien wat er allemaal is fout gelopen.
Ik mag hun pistes gebruiken enz, en dan loop ik hen perongeluk straal voorbij . Nja, dan kan ik geloven dat ze dat niet graag hebben, en als er dan nog es ongemeende kritiek verschijnt op openbare fora, dan is de maat vol,en ik begrijp hun mening volledig.

Verder heb ik al een tijdje in m'n hoofd het idee om samen met enkele HtE'ers, die goed met de pc kunnen werken, een website op te richten.
Geen groups.msn site'tje, maar een echte, 'professionele' site.
Daarvoor zou ik evt. m'n laptop in de vakantie es kunnen meenemen en dan samen iets bespreken. HtE gaat trouwens mee met de modegrillen, tegenwoordig heeft iedereen een website .

Tenslotte zou ik graag, met instemming van iedereen van dit topic, dit topic laten verwijderen en een nieuw oprichten.
Er zijn hier veel te veel,vooral persoonlijke, commentaren gegeven,die niet altijd bestemd is voor de al dan niet nieuwsgierige buitenstaander.

Ondertussen heb ik ook al met Mieke gepraat in IRL, en we delen ongeveerde dezelfde mening omtrent het kinderachtige gedoe,ruzie en de al dan niet kwetsende commentaren,die vaak niet eens gemeend waren.
Ook hebben we elkaar gezegd dat we niet teveel onze eigen keuzes moeten gaan verkondigen,maar gewoon respect hebben voor elkaars keuzes.

Zo, dat was het ongeveer.
Willen jullie aub, als jullie akkoord gaan,daarover wat kleins schrijven in een quote, en al die meningen kan ik dan naar een mod sturen, want zij gaan niet zomaar een topic verwijderen.
Indien je niet akkoord gaat, probeer alstublieft je mening wat te verantwoorden, zonder dat het een gekibbel moet worden.

Groetjes,
Yulan

Bloemsuiker

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 21:38

Ik sluit me erbij aan.

Ik ben het ook kotsbeu om ruzie te hebben.

Ik wil me ook excuseren dat ik soms niet-gemeende onzin uitkraam (ja , als ik boos ben kraam ik zeker onzin uit , ik heb tijd nodig om te denken ) en de meeste dingen niet meen , ook zoals yulan zegt ,die dingen zijn om Mieke te kwetsen.

Ik wil vrede mits je (Mieke) niet meer belachelijk doet etc , en voortaan lossen we ruzies meteen in alle kalmtes op (kga me proberen rustig houden dit keer) dus als ik boos ben verwacht dan geen gemeende reactie.Als iemand belachelijk of grof doet , doe ik dat terug.

En nee ik ben GEEN meeloper , ik heb gewoon voor een kant gekozen , moest ik voor Mieke's kant kiezen zouden Yulan etc mij ook een meeloper hebben gevonden.

Hopelijk kunnen we weer met een schone lei beginnen zonder al die domme discussies over AdB of weetk veel ,ieder zijn eigen mening over die methode.

Dit is btw GEMEEND.

Als er iets niet duidelijk is stuur je maar een pb.

PrietPraat

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 22:37

super Yu-lan Dapper zelfs
Goed dat je je fouten inziet en dat je er iets aan wilt doen
Heel goed btw dat je het hebt bij gelegd trouwens met Mieke Jullie hadden nogal wat lelijke dingen tegen elkaar gezegd
Maar zolang het niet gemeend is, kan alles vergeten en vergeven worden.

Leuk idee trouwens van die site Is leuk site's maken En zo wordt HtE wat gepromoot

Alleen weet ik niets meteen war het nut is van het sluiten van dit topic en het heropenen van een nieuw

zo dat is mijn 'woordje' ja kweet ik ben onduidelijk in mijn formuleringen, haha

PrietPraat

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 22:39

Alison schreef:
Oi,
vandaag examen wiskunde gehad en twas eigenlijk super makkelijk! en voeding viel nog mee
eerste 2 examens zijn gedaan jupla nog 14 te gaan :s

be mij is economie goed gelukt

ik heb er nog 11 te gaan
al 6 zijn er voor bij

Zeebries

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 22:54

Helene, er zijn hier dingen gezegd over HtE,die niet gemeend waren. Maar andere mensen kunnen dit wel lezen en zo krijgen ze een heel verkeerd beeld van zowel mij,Phoebe en Charlotte als Mieke en Alison.
SNappie?

PrietPraat

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 22:56

Hm mnja, maja mij maakt het niet uit hoor of er een nieuw topic komt of niet dat moeten de echte HtE'ers beslissen

laverite

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-06 08:26

yulan schreef:
Hey,
mss ga je denken waarom ik nu in godsnaam hier post.
Simpel, ik wil dat dit kinderachtige gedoe afgelopen is.
Zoals iedereen wel gemerkt heeft zijn hier dingen serieus misgelopen.

Alleerst wil ik me excuseren voor m'n schaamtelijk gedrag. In de zielige ruzies heb ik me te ver laten gaan, en ik heb heel veel dingen gezegd, zeker over HtE en Bastet e.d. die ik allesbehalve meen, maar ze waren gericht om Mieke te kwetsen,omdat ja..omdat ze daarom vroeg (en omgekeerd), daarvoor echt sorry, ik neem m'n woorden terug, het was echt kinderachtig.

Ten tweede, ik heb een gesprek gehad met Ria, en ze heeft me ook doen inzien wat er allemaal is fout gelopen.
Ik mag hun pistes gebruiken enz, en dan loop ik hen perongeluk straal voorbij . Nja, dan kan ik geloven dat ze dat niet graag hebben, en als er dan nog es ongemeende kritiek verschijnt op openbare fora, dan is de maat vol,en ik begrijp hun mening volledig.

Verder heb ik al een tijdje in m'n hoofd het idee om samen met enkele HtE'ers, die goed met de pc kunnen werken, een website op te richten.
Geen groups.msn site'tje, maar een echte, 'professionele' site.
Daarvoor zou ik evt. m'n laptop in de vakantie es kunnen meenemen en dan samen iets bespreken. HtE gaat trouwens mee met de modegrillen, tegenwoordig heeft iedereen een website .

Tenslotte zou ik graag, met instemming van iedereen van dit topic, dit topic laten verwijderen en een nieuw oprichten.
Er zijn hier veel te veel,vooral persoonlijke, commentaren gegeven,die niet altijd bestemd is voor de al dan niet nieuwsgierige buitenstaander.

Ondertussen heb ik ook al met Mieke gepraat in IRL, en we delen ongeveerde dezelfde mening omtrent het kinderachtige gedoe,ruzie en de al dan niet kwetsende commentaren,die vaak niet eens gemeend waren.
Ook hebben we elkaar gezegd dat we niet teveel onze eigen keuzes moeten gaan verkondigen,maar gewoon respect hebben voor elkaars keuzes.

Zo, dat was het ongeveer.
Willen jullie aub, als jullie akkoord gaan,daarover wat kleins schrijven in een quote, en al die meningen kan ik dan naar een mod sturen, want zij gaan niet zomaar een topic verwijderen.
Indien je niet akkoord gaat, probeer alstublieft je mening wat te verantwoorden, zonder dat het een gekibbel moet worden.

Groetjes,
Yulan

Het was jammer dat het via een 3de ( nl hof ter ede ) moest gebeuren om ons tot inzien te doen komen.
Maar goed, als we weten wat we hebben fout gedaan is dat al veel, en het was wel sympathiek dat je je "in real life" kwam excuseren, ik ken er niet veel die dat zouden durven, en uiteraard heb ik ook mijn excuses aangeboden.

Wat mij betreft:

verwijderen die handel.

laverite

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-06 08:29

Charlotjuuh schreef:
:j

Ik sluit me erbij aan.

Ik ben het ook kotsbeu om ruzie te hebben.

Ik wil me ook excuseren dat ik soms niet-gemeende onzin uitkraam (ja , als ik boos ben kraam ik zeker onzin uit , ik heb tijd nodig om te denken ) en de meeste dingen niet meen , ook zoals yulan zegt ,die dingen zijn om Mieke te kwetsen.

Ik wil vrede mits je (Mieke) niet meer belachelijk doet etc , en voortaan lossen we ruzies meteen in alle kalmtes op (kga me proberen rustig houden dit keer) dus als ik boos ben verwacht dan geen gemeende reactie.Als iemand belachelijk of grof doet , doe ik dat terug.

En nee ik ben GEEN meeloper , ik heb gewoon voor een kant gekozen , moest ik voor Mieke's kant kiezen zouden Yulan etc mij ook een meeloper hebben gevonden.

Hopelijk kunnen we weer met een schone lei beginnen zonder al die domme discussies over AdB of weetk veel ,ieder zijn eigen mening over die methode.

Dit is btw GEMEEND.

Als er iets niet duidelijk is stuur je maar een pb.

Ik belachelijk??? Ejlaaa PAS MAAR OP HOOR.

Tja, iedereen was even belachelijk, maar het enige wat ik bij het woord "belachelijk" nog wil toevoegen is dat IK nooit iemand voor koe of geit heb uitgescholden. In dat opzicht ben ik dus het minst belachelijk.
Maar ik ben wel een ENORME UITDAGER EN UITLOKKER en daarin ben ik dan wel belachelijk, het was waarschijnlijk dat dat je ook bedoelde.

Ik vond je niet echt meelopermeeloper, maar wel "belachelijk" dat je je moeide met dingen over mij en yulan en phoebe, terwijl ik en jij elkaar niet eens kennen...

NewGirl_BQ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 12:25

hey,
sorry dat ik nu pas reageer!
maar gisteren was het enorm druk op msn en ik moest nogn paar dingen afwerken hier op de pc, daarom nu mijn reactie

van mij mag er ook een nieuw topic geopent worden , want inderdaad, als je heel dit topic leest , zal je waarschijnlijk wel een slechte indruk hebben over hof ter ede

en zoals mieke ook zei vind ik et super dat je je in real life hebt geexuceerd! der zijn der idd nie veel die dat zouden durven

dus van mij , mag dit topic hier verdwijnen en mag er een nieuw worden gemaakt!

PrietPraat

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 12:30

komen jullie (phoebe, charlotte en yulan) dan terug bij het topic?

BlueMilk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 20:37

Nu denk je misschien weer dat ik zielig ben, maar ik excuseer me niet.
Kzou niet weten waarom ik me moet excuseren. En zeker niet tegen Mieke, het is al de eerste keer niet dat je rare dingen zegt over Blue etc. en ik trek daar mijn besluit uit dat er daar dingen tussen zitten die wel gemeend zijn..

Zeebries

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 21:23

*zucht*

Mieke, wil jij poging doen om dit topic te laten verwijderen of moet ik moddie pm'en?

PrietPraat

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 20:23

morgen frans en nederlands

tis mij nie gelukt op mij te concenteren
maja
kbent lijk beetje beu da stom leren.

kverlang al tot dat 26 juni is, dan hebbek eindelijk gedaan

Zeebries

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 20:24

Ik 27 juni.
Mieke, ga jij temmen?

PrietPraat

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 20:26

Ze komt niet meer zoveel online op bokt en msn

kdenk da ze hard haar best aan het doen is voor de 70 % te halen

NewGirl_BQ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 20:26

ik eb ook 27 juni gedaan...
Morgen ebk Wiskunde (getallenleer) en Situering en Classificatie én levensloop ( gaat over de dieren enzow , wel moeilijk )
en na dexamens gaak lekker voor paar daagjes na de zee met me vriendinnen zalig

PrietPraat

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 20:29

cool uitwaaien aan de zee

Kzou zo super graag eens aan de zee rijd en door de duinen, kdenk dak da deze vakantie keer ga doen ak mag natuurlijk

die dieren vakken moet je dat vooral van buiten leren?

Zeebries

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 20:32

Ik ga ook naar de zee met WInnetou na de examens, mo kweenie waar en wanneer da je op 't strand mag

NewGirl_BQ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 20:43

hm kweet da ook nie
die dierenvakken..tgohjah . zoooo moeilijk ist nie...
Ja oké voor mensen die écht nix te maken hebben met dieren die zouden het wel moeilijk vinden , ma als je al es bezig bent met dieren dan verschilt da wel zu, dan is da nie zo moeilijk ma echt blok blokken ist nie

PrietPraat

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 20:58

aach

PrietPraat

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 21:01

mnaj das nie al gelijk verzekers wnr daj opt tstrand moogt rijden
ma ik ga da dan in de panne doen die duinen zijn daar wijs

PrietPraat

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 21:26

Hoe is her nog met despit?

Bloemsuiker

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 21:34

Kzou nie in de vakantie gaan rijden na de zee wi, veeeeeeeeeeeeeeeels te druk.

Vandaag Marcel van Tielt ding gezien opt strand. Webben daar al zooooveeeel bekende vlamingen gezien :S.

Morgen Geschiedenis en Engels.

PrietPraat

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 21:45

maar savonds ofzo

en die domme toeristen moen maar langs de kant

Bloemsuiker

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 21:46

Ik zit daar 's avonds ook nog hoor

Ik maak het strand onveilig
Laatst bijgewerkt door Bloemsuiker op 18-06-06 21:47, in het totaal 1 keer bewerkt