mss ga je denken waarom ik nu in godsnaam hier post.
Simpel, ik wil dat dit kinderachtige gedoe afgelopen is.
Zoals iedereen wel gemerkt heeft zijn hier dingen serieus misgelopen.
Alleerst wil ik me excuseren voor m'n schaamtelijk gedrag. In de zielige ruzies heb ik me te ver laten gaan, en ik heb heel veel dingen gezegd, zeker over HtE en Bastet e.d. die ik allesbehalve meen, maar ze waren gericht om Mieke te kwetsen,omdat ja..omdat ze daarom vroeg

Ten tweede, ik heb een gesprek gehad met Ria, en ze heeft me ook doen inzien wat er allemaal is fout gelopen.
Ik mag hun pistes gebruiken enz, en dan loop ik hen perongeluk straal voorbij

Verder heb ik al een tijdje in m'n hoofd het idee om samen met enkele HtE'ers, die goed met de pc kunnen werken, een website op te richten.
Geen groups.msn site'tje, maar een echte, 'professionele' site.
Daarvoor zou ik evt. m'n laptop in de vakantie es kunnen meenemen en dan samen iets bespreken. HtE gaat trouwens mee met de modegrillen, tegenwoordig heeft iedereen een website

Tenslotte zou ik graag, met instemming van iedereen van dit topic, dit topic laten verwijderen en een nieuw oprichten.
Er zijn hier veel te veel,vooral persoonlijke, commentaren gegeven,die niet altijd bestemd is voor de al dan niet nieuwsgierige buitenstaander.
Ondertussen heb ik ook al met Mieke gepraat in IRL, en we delen ongeveerde dezelfde mening omtrent het kinderachtige gedoe,ruzie en de al dan niet kwetsende commentaren,die vaak niet eens gemeend waren.
Ook hebben we elkaar gezegd dat we niet teveel onze eigen keuzes moeten gaan verkondigen,maar gewoon respect hebben voor elkaars keuzes.
Zo, dat was het ongeveer.
Willen jullie aub, als jullie akkoord gaan,daarover wat kleins schrijven in een quote, en al die meningen kan ik dan naar een mod sturen, want zij gaan niet zomaar een topic verwijderen.
Indien je niet akkoord gaat, probeer alstublieft je mening wat te verantwoorden, zonder dat het een gekibbel moet worden.
Groetjes,
Yulan