Betersgap en sterkte..wie gaat er vandaag allemaal nog rijden enzoo..
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Betersgap en sterkte..maaitjuh schreef:
Je neemt me de woorden uit de mond.![]()
Groetjes van Ineke Bon..
Die Jackson was nog stoerder geworden. Helaas was de prijs daar ook (gestegen) naar dus al zou ik hem willen, het gaat toch niet door.
Maar denk dat hij net iets te heftig is geworden. Is nog steeds hengst & daar gedroeg ie zich ook naar. Varian was er echt niks bij hoor. Hartstikke leuk en ik denk dat velen denken van: "Oh toch stoer, zo'n paard." Maar ik moet er wel mee naar Deurne & naar Poel en dat gaat met deze niet.
Dan ga ik de gok al niet nemen, hij zal vast en zeker rustiger worden na de castratie maar wie kan mij dat garanderen.
Heb op stal paar foto's gemaakt, zal ze ff uploaden.
Was geen makkelijke beslissing hoor, om hem te laten gaan. Denk dat als de prijs hetzelfde was als 3 maanden geleden ik dit niet zo makkelijk had gezegd.
Edit: Die foto's doen het niet.
Oliefjuh schreef:DA geweest en een peesblessure geconstateerd.![]()
Aankomende 6 weken 10 minuutjes per dag stappen. That's it.

KelSz schreef:ahhh.. manon vet stom.. jou paardje moet ook altijd pech hebben heaa..Betersgap en sterkte..
wie gaat er vandaag allemaal nog rijden enzoo..
luxket schreef:jeetje manon... heeft ze gek gedaan op het land? echt klote..
niet banketstaaf bedoeld maar t lijkt wel of ze in zijn, peesblessure's. Bij ons op school staan er ook stuk of 5 mee.. die moeten allemaal 2 maanden stappen

? 

. Die hanteerden ze bij ons ook. 

.
CSI time

? 
en zal ook wel eens langskomen, misschien met wedstrijden nog.