Stal Langelaan praat

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

deborah26

Re: Stal Langelaan praat

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 15:44

nou spetter is vanmorgen goed aangekomen..hij was een beetje nerveus en vondt het allemaal erg spannend.morgen mag hij lekker de wei in dus zal hij wel lekker snel wennen..tot morgen allemaal!en ik neem een lekkere cake mee zoals beloofd haha

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 17:16

deborah26 schreef:
nou spetter is vanmorgen goed aangekomen..hij was een beetje nerveus en vondt het allemaal erg spannend.morgen mag hij lekker de wei in dus zal hij wel lekker snel wennen..tot morgen allemaal!en ik neem een lekkere cake mee zoals beloofd haha

Hoi Hoi!

Nou, Spetter staat er de hele dag al erg vrolijk bij hoor, hihi! Af en toe ff hinneken, wat heeft die een velle hinnik zeg, echt heel scherp, haha! Froukje heeft ook al ff kennis gemaakt, want ja, die staat er naast en moest d'r toch poetsen voor d'r stal. Nou dat heeft Spetter geloof ik ook wel geweten, haha. Hij was alleen maar aan het snuffelen en Froukje natuurlijk weer keihard gillen en huppakee, met d'r voorbeen omhoog, maar dit keer wel erg hoog, hihi! Doet Froukje altijd hoor Debor, dat is Froukje d'r manier van kennis maken, hihi! Maar verder doet ze nooit kwaad!

Owens_hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 16:26

Jeetje waar zit iedereen toch?
Volgens mij topless aan het strand of zo Tong uitsteken

FeLaRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 17:27

Owens_hartje schreef:
Jeetje waar zit iedereen toch?
Volgens mij topless aan het strand of zo Tong uitsteken

Ik was wel aan een strandje, maar niet topless vond het te koud Haha! .
Zijn in honselersdijk naar een wakeboard event geweest.

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-06 18:11

vesratje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 18:24

hoi peet leuke foto"s hoor echt gaaf zo om te zien allemaal
en denk dat het ook echt heel gaaf was om mee te maken allemaal daar en je heb gelijk reclame gemaakt voor je stal haha

Owens_hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 18:48

wauw Peet wat is ze toch mooi wit Haha!
Hele leuke foto's Ja

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-06 19:06

dankje je wel meiden

FeLaRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 19:19

Leuke foto's!!!!
Is die knapperd met die gespierde nek Whis d'r toekomstige sexbabe????

deborah26

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 19:30

leuke foto`s peet moest even naar je zoeken waar je stond maar heb je gevonden!..gaaf hoor zoveel tinkers bij elkaar.

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-06 19:51

Ja fellow wat een babe he
En echt een nek dat hij heeft en lief dat hij is.
Ik ben al een dikke ander half jaar verlieft op hem en nu ik hem in het echt heb gezien helemaal.

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-06 19:59

Afbeelding

Is het een stuk of niet

Afbeelding

Kwijl Kwijl Kwijl

vesratje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 20:05

ja peet het is echt een stuk haha

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 20:06

Jaah echte indrukwekkende foto's hoor. Zoals ik vanmorgen al zei, ik heb er zelfs van gedroomd na het kijken van al die foto's haha. Ik zag vanacht een hele stoet Tinkers door de stad heel zwerven, ze kwamen overal vandaan. Nerd

Vanmiddag hadden we visite voor de verjaardag van Sel. Mijn ouders, mijn zus met man en mijn schoonouders waren gezellig langs geweest. De jongens hebben allebei een leuk bedrag gekregen dus die waren dolgelukkig en ik ben nog even met mijn vader naar stal geweest om Thom uit het land te vissen. Hij liep in zijn keurige pak mee het land in (met stropdas en al) en Hands vond dat zo indrukwekkend dat hij meteen met mijn vader stond te knuffelen haha. Haha! Was weer eens ouderwets fijn om alleen met mijn pa op stap te zijn...

Wat was dat trouwens grappig vanmorgen dat iedereen echt vrijwel tegelijk aankwam zeg Cool

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-06 20:12

Ja komies he whahahah

Leuk he ff met je pa alleen.
Jammer dat je zo ver uit elkaar woont anders zou het misschien wat vaker voorkomen.

Nou met 117 tinkers door de stad lijk me niet handig hoor whahahahah.
Wel gaaf om te doen lijk me hihi

Owens_hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 20:47

*lol* misschien een optie om Delft een keer onveilig te gaan maken Nagelbijten / Gniffelen
Heelijk voor je Lin, dat je ff met je vader naar Thom kon gaan.
Tja de kilometers afstand is wel groot, dus geniet van de tijd die je met elkaar hebt Knipoog

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 07:04

Hoi Allemaal!
ja het was inderdaad erg toevallig dat we er allemaal tegelijk waren! Was wel heel gezellig hoor Tong uitsteken Yus vond het ook allemaal prima en heeft er volgens mij een nieuw vriendje bij!
Weet iemand of hij zich heeft gedragen met uit het land halen? Hij zal wel heeeeeel vrolijk geweest zijn en blij met zijn dagje vrij Haha!
Ik ben daarna toch maar niet naar de voetbal gegaan, maar even lekker mijn bedje in Bloos Daarna naar de verjaardag van mijn schoonzussen!

Peet wat een knapperd zeg! Zou wel heel gaaf zijn een vuelentje van zo'n stuk!

En inderdaad Lin, fijn dat je even lekker samen met je vader er tussenuit kon!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 07:54

Groooooooooomster, waar zit je nou?? Haha! Probeer je te bereiken, maar dat gaat niet helemaal geloof ik Tong uitsteken

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 09:05

He Wil, Ik heb Knijn aan de lijn gehad. Aardig vent zeg! Alleen 1 probleempje. Hij wil morgen ochtend komen ('s middags heeft hij altijd operaties). Pa is er dan wel om de handtekening te zetten, maar yus moet ook een paar rondjes lopen enz en dat kan pa niet /ziet pa niet zo zitten ...Dus even kijken of Anique morgenochtend vrij is..
Anders moet ik helaas toch een andere arts gaan zoeken die wel in de middag kan...
Hij hielp me echt super joh! Knipoog

Owens_hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 10:48

Yustin schreef:
He Wil, Ik heb Knijn aan de lijn gehad. Aardig vent zeg! Alleen 1 probleempje. Hij wil morgen ochtend komen ('s middags heeft hij altijd operaties). Pa is er dan wel om de handtekening te zetten, maar yus moet ook een paar rondjes lopen enz en dat kan pa niet /ziet pa niet zo zitten ...Dus even kijken of Anique morgenochtend vrij is..
Anders moet ik helaas toch een andere arts gaan zoeken die wel in de middag kan...

Mir als Anique niet kan wil ik dat wel voor je doen. Knipoog

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 11:14

Owens_hartje schreef:
Yustin schreef:

Mir als Anique niet kan wil ik dat wel voor je doen. Knipoog

Afgod Ik ga je even bellen

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 17:18

Hey Peet, leuk foto's hoor! De omgeving komt me erg bekend voor, hihihi! Volgens mij weet ik zo waar jullie gereden hebben, hihi! Mooi is het daar he!

En ik heb weer allemaal lekkere dingen in de kantine neergelegd. Afgelopen zaterdag werd ik er zo gek van, had onwijs honger maar er was nix meer. Dus heb weer ff inkopen gedaan. 2 flessen drinken, chippies, twixies en niet te vergeten, NEGERZOENEN, hihi! En dat was het geloof ik, hihi! Dus we kunnen weer snoepen!!! Haha! Haha! Haha!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 17:51

Jah Ireen, ik heb al dat snoep zien liggen op de tafel Vingers aflikken Ik heb vanmiddag 1 negerzoentje gehad, ik vond dat ik het wel verdiend had na het rijden hihi! Thom en ik hebben weer hard gewerkt en hij zweette er over. Ik ook hoor dus dat make's two Knipoog Morgen ga je mijn proefje voorlezen he Mir, ik zal proberen het boekje niet te vergeten.

Ik kreeg trouwens net een smsje van Connie dat ze morgen EINDELIJK naar huis mag...yeahhhhh Go jij! Go jij!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 18:05

Serada schreef:
Jah Ireen, ik heb al dat snoep zien liggen op de tafel Vingers aflikken Ik heb vanmiddag 1 negerzoentje gehad, ik vond dat ik het wel verdiend had na het rijden hihi! Thom en ik hebben weer hard gewerkt en hij zweette er over. Ik ook hoor dus dat make's two Knipoog Morgen ga je mijn proefje voorlezen he Mir, ik zal proberen het boekje niet te vergeten.

Ik kreeg trouwens net een smsje van Connie dat ze morgen EINDELIJK naar huis mag...yeahhhhh Go jij! Go jij!

Jaaa hoor Lin gaat helemaal goedkomen met het voorlezen! Knipoog

Wat fijn zeg voor Connie!! Zal een opluchting zijn voor haar!!

MOrgen gaan Yus en ik ook zwaar zweten! maar eerst even hopen dat de keuring ok is!

Ireen ik heb ook lekker een negerzoen gepikt Clown

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 21:40

Ohhhohhhh, iedereen is aan het snoepen. En Rox was op mij aan het wachten totdat ze de zakjes met spekkies open mocht maken, haha, tuuurlijk mocht ze die open maken, hoefde ze niet op mij te wachten, haha!
Het was gezellig druk vanaaf op stal, leuk hoor! Ik kon bijna mijn auto nergens meer kwijt, hihi, stonden geloof ik 5 auto's toen ik aan kwam. Wordt het 's avonds eindelijk ook weer eens gezellie druk Haha!