Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
deborah26 schreef:nou spetter is vanmorgen goed aangekomen..hij was een beetje nerveus en vondt het allemaal erg spannend.morgen mag hij lekker de wei in dus zal hij wel lekker snel wennen..tot morgen allemaal!en ik neem een lekkere cake mee zoals beloofd haha

Owens_hartje schreef:Jeetje waar zit iedereen toch?
Volgens mij topless aan het strand of zo
.

Was weer eens ouderwets fijn om alleen met mijn pa op stap te zijn...
Yus vond het ook allemaal prima en heeft er volgens mij een nieuw vriendje bij!
Daarna naar de verjaardag van mijn schoonzussen!
Probeer je te bereiken, maar dat gaat niet helemaal geloof ik
Yustin schreef:He Wil, Ik heb Knijn aan de lijn gehad. Aardig vent zeg! Alleen 1 probleempje. Hij wil morgen ochtend komen ('s middags heeft hij altijd operaties). Pa is er dan wel om de handtekening te zetten, maar yus moet ook een paar rondjes lopen enz en dat kan pa niet /ziet pa niet zo zitten ...Dus even kijken of Anique morgenochtend vrij is..
Anders moet ik helaas toch een andere arts gaan zoeken die wel in de middag kan...
Hij hielp me echt super joh!
Owens_hartje schreef:Yustin schreef:He Wil, Ik heb Knijn aan de lijn gehad. Aardig vent zeg! Alleen 1 probleempje. Hij wil morgen ochtend komen ('s middags heeft hij altijd operaties). Pa is er dan wel om de handtekening te zetten, maar yus moet ook een paar rondjes lopen enz en dat kan pa niet /ziet pa niet zo zitten ...Dus even kijken of Anique morgenochtend vrij is..
Anders moet ik helaas toch een andere arts gaan zoeken die wel in de middag kan...
Hij hielp me echt super joh!
Mir als Anique niet kan wil ik dat wel voor je doen.
Ik ga je even bellen
Ik heb vanmiddag 1 negerzoentje gehad, ik vond dat ik het wel verdiend had na het rijden hihi! Thom en ik hebben weer hard gewerkt en hij zweette er over. Ik ook hoor dus dat make's two
Morgen ga je mijn proefje voorlezen he Mir, ik zal proberen het boekje niet te vergeten.
Serada schreef:Jah Ireen, ik heb al dat snoep zien liggen op de tafelIk heb vanmiddag 1 negerzoentje gehad, ik vond dat ik het wel verdiend had na het rijden hihi! Thom en ik hebben weer hard gewerkt en hij zweette er over. Ik ook hoor dus dat make's two
Morgen ga je mijn proefje voorlezen he Mir, ik zal proberen het boekje niet te vergeten.
Ik kreeg trouwens net een smsje van Connie dat ze morgen EINDELIJK naar huis mag...yeahhhhh