het ging best goed en had geen ingrepen.
en ik ben daarom ook GESLAAGD...
dus weer een gevaar op de weg erbij
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maja ik mag heel mijn rijstijl gaan veranderen dankzij die klote instructeur
.
Als ik nu de auto heb rij ik zelfs naar de manege 

. Nou ja boven gaan zitten een sleuteltje alvast gepakt. Lekker zitten kletsen en gelachen om de acties van de ponies. Daarna naar stal gegaan en eerst Odaymie een uitgebreide poetsbeurt gegeven zodat het wit van haar vachtje weer een beetje door de gele plekken heen te zien was. Buikje begint al mooi te groeien, je kunt goed zien dat er een veulen in zit.
. En zoiets kun je niet in een uur aan een paard duidelijk maken. Nou wat hij in stap niet snapt, snapt ie in draf ook niet, dus ook daar een zwabberend paard. Veel ondersteund met gewichtshulpen en mijn benen maar blijft lastig om een paard te rijden die veel beenhulpen nog niet kent, want je stuurt een paard grotendeels met je benen.
. Op het einde gaat ie wel je hand opzoeken, leuk, maar een koppie in de krul is sowieso niet mijn doel, en al helemaal niet als ie nog niet goed recht is. Wel gekeken hoe hij dit aanneemt, en ik moet zeggen dat doet ie echt heel goed, hij probeert het ook allemaal zo hard om het goed te doen
.
. Maar na 2 rondjes vond ik het té vrolijk worden en dus mevrouw-drukheid naar binnen geloodst
.
daar lopen we wel weer doorheen