ik kon ze krijgen voor 60 euro... was ik net met een vriendin aan het afspreken komt mn vader thuis om het te verpesten!!! ik mag niet, hij vind het te kort dag en te gevaarlijk... ik die man weer terug gebeld, hij wilde wel zeggen waar hij werkte zodat ik m altijd kon vinden als ze niet echt zouden zijn enz... maar nee hoor.... ik mag niet
eindelijk ik heb vandaag lekker vrij ik had eigenlijk alleen schrijven, maar de schoolborden waren nog niet aangekomen dus ging de kes niet door gelukkig wist ik het gister al en kon ik dus lekker uitslapen vanavond ga ik kienen
die film is vet!! die heb ik ook ik ga zo nog even de knollies voeren en ik ben weer dom geweest... ik wilde een nieuwe ava instellen, maar dat lukte niet nu heb ik mn ava verwijderd en die stata natuurlijk weer op de andere pc, dus nu heb ik geen ava
bij beauty in de buurt zijn een paar nachten geleden 2 pony's uit de we gegaan en die zijn door de politie bij layka in de wei gezet. bij de friezen die naast beauty staan was een knoop uit het touw gehaald van de afrastering. ik hoop heel erg hard dat dit toeval is, en dat ze van beauty's wei afblijven!!