O ja kan ook zien wanneer ze verwachten dat het rustig is (Of het dan ook echt rustig zal zijn betwijfel ik maar goed) 7 t/m 11 mei, 14 t/m 16 mei, en 21 t/m 25 mei....
Phyton is de eerste achtbaan waarin ik over de kop ben geweest en ik vond hem helemaal niet eng. (bijna saai eigenlijk).
Bobslee was stuk toen ik er was. (oja, ik kan nog hard sparen hoor voor de Efteling )
Maar het wordt dus efteling? Datums vind ik lastig Ik kan in heel de week alleen zondag. Donderdag is vast makkelijk, maar dan spijbel ik wel zes uur en dat is niet echt haalbaar (jaah, bij ons op school controleren ze wel) Ach ik kijk nog wel
Ow... mmm, mijn imago is het meisje dat naar alle lessen gaat om smoesjes te vertellen. *ik leer te weinig volgens de leraren Of haal cijfers die lager zijn die ik zou horen te halen of iets in die richting. (Ze zeggen: Je doet niets...)
Ja toch ik dacht dat ze net zei, vanavond paardrijden!
Ik had precies hetzelfde imago als Mariëtte, uiteindelijk zelfs bij de gymlerares, terwijl ik daar echt de helft van de tijd niet kwam opdagen. Maar nee zo'n braaf meisje als ik zou nooooit spijbelen Ik kon het beste plannen van de hele klas volgens mijn mentor, iedereen moest mij maar na gaan doen (Tja iedereen zou inderdaad meer uit zijn duim moeten zuigen )
Maar goed Fen, aan ziek zijn kun jij natuurlijk ook niets doen, die vervelende griep ook altijd!
Ik ben net bijna in de sloot gevallen, wilde even laten zien aan de hond hoe je over een slootje sprong, ik raad jullie dat aan niet te doen
@ Wendy: had jij mij toegevoegd op msn? Dan heb je namenlijk mijn verkeerde e-mail nouja.. m'n oude
Ja, die stond in je bokt profiel.
En ik heb gisterenavond gereden. Op Prinsje, ik had alleen beetje ruzie met die beugels, ik zat een gat te lang, maar gaatje korter zat ik weer te kort, zat ook niet lekker. Maar verder is Prins wel lief paard zo in de bak met hobbelen. Moest wel weer even wennen na al die weken op Bowie. En we hadden wel een lekker kleine les, met z'n 5en. En 2 gingen niet galopperen, dus hadden we helemaal de ruimte. En Boy die steeds de verkeerder kant op wilde, maar ze reed hem wel goed. Maandag weer, lekker 2 uur naar buiten, ben ik wel weer eens aan toe.
Ehm ik zei gisteren al als het maar geen Koos is, alleen Yvon hoorde het dus die zat me al te pesten dat ik op Koos moet. Maar ik vind een hoop leuk, Okkie, Guus, Prins is al lang geleden. Of Nynke of Paco of Bo eens proberen buiten.
Zo zien jullie maar, zelfs als ik een paar daagjes weg ben denk ik nog aan jullie! We zijn van de week verhuist en het is 1 grote **** zooi. We hebben de deur dus achter ons dicht getrokken en zijn nu in Edinburgh, ook leuk. Ik zit nu in een internet cafe en Gijs zit naast mij. Jullie mogen allemaal blijven slapen maar dan moeten jullie wel om en om zijn ruggetje masseren (heb ik ook es rust ).
Tot toedels en tot volgende week (als mijn internet het dan doet). Ow en Wen en Piet, viel spaz met de buitenrit!