Het centrale Les Chevaux-Topic

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Elja

Re: Het centrale Les Chevaux-Topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 10:15

estherrrr heb jy op mervada gereden? Haha!

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 12:38

Waren jullie echt maar met z'n 2en op pk Clown wel gezellie hoor! Volgens mij was het "programma" echt aangepast.

Elja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 12:44

Dat lijkt me echt bagger!
Maa rmisschien mochten ze wel heel veel rijden

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 13:55

Tsja maar alle spellen e.d. doe je met zn allen.
Het lijkt me dat je wel andere dingen mag/kan doen enzo, maar de echte PK gezelligheid mist toch wel.

Laten ze je dat niet van tevoren weten?
Kzou niet weten ofk dan nog wel zou willen.

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 14:50

Ja idd... maarja die Renée & Esther redden zich wel met z'n 2en. Tong uitsteken

Gaan jullie nog op pk naar LC ? Ik wil zeker nog wel, alleen 15+ lijkt me ook wel leuk. Misschien ga ik in de mei weer. Alleen die week ervoor ga ik met school naar Frankrijk voor uitwisseling dus zal wel halfdood zijn. En PK meivak. begint op 26 april (op een zaterdag Verward) en ik word op zondag 27 april 16 Party!! ! En dat moet natuurlijk uitgebreid gevierd dus dat houdt me nog een beetje tegen, maarja anders moet ik tot de zomer wachten...

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 15:27

Ik wil ook naar t 15+ kamp Lachen

Dat is wel jammer, van je verjaardag..
En ook nog uitwisseling.. Moeilijk..

xEsther

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 16:39

heeey!

ja we waren echt met zn 2en! ik hoorde het ook paar dagen van te voren (via Mirjam, die was toen al op pk en die hoorde het van Sandra) ik baalde er in het begin ook best van, maar het was eigenlijk vet leuk! het progamma was inderdaad helemaal aangepast. we gingen in ieder geval maar 1 avond het bos in (dropping Haha! hihi) en we gingen niet zwemmen. (ook niet erg, vind het nooit zo leuk Tong uitsteken) je wist ook van te voren niet meer wat je nou de dag daarna ging doen. het liep eindelijk niet zo erg op schema en alles. in de avond mochten we ook in de kantine zitten bij christien en martin of we gingen film kijken/ spelletje spelen met Daan, Sanne Leonie en Brie. Ook voordeel was dat we weinig corvee hadden Tong uitsteken af en toe alleen afwassen en afruimen (we hadden altijd wedstrijdje afwassen met Brie haha Knipoog ) en we mochten van Daan lekker elke dag zelf kiezen op wie we gingen rijden en af en toe ook zelf bepalen wat we wilden doen (als die pony's nog vrijwaren en of het wel kon etc) Vond het wel jammer dat Chanel er niet was Huilen !!! dag voordat ik aankwam was ie naar winterstalling gegaan!

Ik kwam vrijdagavond aan met Sanne na lange treinreis en nog de bonte avond meegemaakt van de vorige pk met Jasmijn en Sandra Haha! haha. de volgende dag kwam Renee en die dag verder alleen meegeholpen van alles. daarna zondag (wanneer pk eigenlijk pas echt zou beginnen Tong uitsteken) gelijk een buitenrit gereden (ik op Truus en Renee op Justin) en daarna nog een dresuurles (ik op Sting Ray en Renee op Safra) verder in die week nog 1 uur springles gehad op Wandi en Renee op Sandor (we hadden trouwens de hele tijd soort van prive lessen/ritten Tong uitsteken haha) en buitenritten op Ariena, Joling en Mervada (ik vond m echt vet leuk Elja Pling hij haalde alleen Hessel in (daar reed Renee op) en zelfs bijna Olle waar Leonie op reed haha! het is dat we geen liedjes hoefden te zingen (weinig publiek dan Tong uitsteken) Anders had ik een hele musical mogen uitvoeren Vork ) En keertje vrijrijden op Starsky enz. Ohja en donderdagavond kwam Sanna, toen hadden we midden in de nacht tot 2 uur ofzo CSI gekeken met haar en Snarf Tong uitsteken en Sanna had hele rol verkade koek mee en samen helemaal leeggevroten. (volgende dag vet misselijk Tong uitsteken) we hadden ook nog 1 uur dresuurles van Sanna, toen zat ik op Wandi en de laatste buitenrit zat ik weer op Truus. Was echt vet leuk allemaal! De meeste lessen kregen we van Daan en de ritten vooral van Sanne en 1x van Leonie. We sliepen gewoon in 1 kamer samen met de allrounders en later kwam Sanna er dus ook bij.
we mochten zelf weten hoe laat we naar bed gingen en af en toe pas om 9 uur opstaan als we echt heel moe waren. Lachen
ohja verder kregen renee en ik een poetscursus van Brie, want volgens haar konden we het niet Vork
verder vond ik het ook heel leuk om Judith te ontmoeten Haha!! Zet je de foto's die je hebt gemaakt keer erop Judith? Lachen
Ik vond het echt een super leuke week!

Hanke_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 17:03

iemand nog op silver de fjord gereden dit jaar?

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 17:36

Leuk dat jullie zelf pony's/paarden mochten kiezen & soms kiezen wat je ging doen.

TRUUUS Lovers. Haha snap echt niet wat Thialda niet leuk vind aan haar maarja smaken verschillen laat ik maar zeggen Schijnheilig.

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 18:25

Whaha, met z'n tweeen, klinkt wel leuk! Ja
Ik ga wss niet meer op kamp bij LC, tijdgebrek enzo... wel nog op buitenrit Kusje

Edit: las in Frannies eeh.. onderschrift was het geloof ik, dat ze een nieuw paard heeft? Vertel Fran?

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 18:47

Idd leuk dat je wel zelf veel mocht kiezen.
Wat vind je zelf leuker? Met een groep of dit zo?
Het lijkt mij dat het hele ponykamp idee toch wel weg is eigenlijk. De sfeer is heel anders.

Waren in die week ervoor wel meer mensen?

Abaigeal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-07 21:29

Jaa zal ze er binnenkort op zetten Esther! Lachen

Ik vond het echt een superweek vorige week Haha!

En volgens mij was dat met z'n 2en niet zo erg toch? Het was volgens mij super gezellig! Haha!

xEsther

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 22:47

ja was echt lachen! Lachen
het is natuurlijk wel heel anders dan een normaal kamp, maar ik vond dit ook wel heel erg leuk! zo heb ik nu Daan, Brie, Christien, Martin enz enz veel beter leren kennen Lachen Er zaten natuurlijk ook wel wat nadelen achter... maar dat heb je ook met een ponykamp in een groep, vind ik. Lachen alles heeft zo zijn voordelen en zijn nadelen.

Ik hoorde al op kamp van Sanna dat Franny inderdaad een nieuw paard heeft gekocht Lachen Een 3jarige bruin paard en ze heeft m Zz top genoemd (spreekt uit als: zizi top) Echt vet leuk voor Franny!

Ik vond Truus echt een schatje Lachen!
Tjalda vond dat ie teveel met dr hoofd enzo schudde tijdens het rijden. maar daar heb ik maar de eerste 5 minuten van gemerkt en daarna ging ze zelfs mooi rondlopen Lachen ze loopt ook lekker vlot, vind ik.
Maar Chanel is en blijft echt mijn toppertje Haha!! hihi!
Ik mis dr echt zo erg! Huilen vond het echt jammer dat ie er niet meer was... waarschijnlijk zie ik dr pas weer in de zomer Huilen bleh!

fryskhynders

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 22:57

esther kennen wij elkaar ook??
was er in de zomer in jou week ook een allrounder annika??
(dat ben ik dus Tong uitsteken)

xEsther

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 22:59

nee, ik was deze zomer 29 julli t/m 4 augustus en toen was jij er niet. misschien de volgende zomer Knipoog ?

ik werd al inderdaad door Brie ingelicht dat er hier soms ook een allrounder werkt die ook Annika heet. Aangezien ze eerst in de war was met de naam Annika vanwege mijn vzpaard Tong uitsteken

fryskhynders

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 23:02

hahahaha grappig
ik vind het nog steeds vreemd te lezen als je het over annika hebt... ik denkt steeds huh huh ??
maar ik hoorde dat je het wel gezellig heb gehad...
ook leuk met sanne in de trein?

xEsther

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 23:09

ja hoor! was wel vet vermoeiend zeg!
want ik moest gelijk die vrijdag toen ik thuis kwam binnen 10 minuten vertrekken naar treinstation waar Sanne en ik hadden afgesproken. ik had geen tijd meer om te eten, en Sanne ook niet dus we hadden vet honger. maar geen van beide had zin om ff pauze te houden Tong uitsteken we wilden het liefst zo vroeg mogelijk @ LC zijn haha! Maar het was ook echt zo erg.
We hadden namelijk allebei precies dezelfde (knalroze Tong uitsteken) koffers gekocht. (super groot en ZWAAR!)
En we hadden ook nog is allebei zwarte laarzen, spijkerbroek, roze vest, zwarte jas aan. (ja Sanne vond dat we in setje moesten aangezien we ook al dezelfde koffers hadden Tong uitsteken en geloof me, alleen die koffers vielen al super erg op..)
En we leken wel apen in een dierentuin daar. was echt zo grappig. We zaten ook de hele tijd: wat zouden die mensen wel niet van ons moeten denken?! Tong uitsteken maar was wel grappig!
treinreis was wel heel vermoeiend.. iets van 3 uur of meer in de trein gezeten. gelukkig werden we wel vanuit emmen opgehaald door martin Lachen

ohja, wat ook zo grappig was.....
ik pleurde telkens bijna tijdens het overstappen enz met die koffer. hij was echt zo groot (hij kwam bij mij boven mijn heup!!) en zwaar... iedereen vroeg ook telkens... euhm meisje zal ik je anders even helpen Koe volgens mij was het echt geen gezicht. En sanne kon het natuurlijk wel in dr eentje dr koffer tillen Clown die lach al helemaal dubbel omdat mij telkens niet lukte en telkens iemand vroeg of die moest helpen omdat ik helemaal kapot ging van het tillen (en lachen Tong uitsteken).
Laatst bijgewerkt door xEsther op 29-10-07 23:17, in het totaal 4 keer bewerkt

fryskhynders

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 23:10

oke grappig, jullie hadden dus afgesproken welke kleren jullie aan gingen doen??
ja sanne en roze Haha!

xEsther

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 23:12

ja Tong uitsteken ze vroeg namelijk een dag van te voren opeens zo van:
wat ga jij trouwens aantrekken morgen ? Tong uitsteken haha!

fryskhynders

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 23:13

oke wel leuk !!
maar roze valt wel op ja Haha!

xEsther

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 23:15

ja ook zo`n man die de kaartjes kwam checken die keek heel raar naar onze koffers vroeg zo van: gaan jullie verhuizen ofzo? Haha!

fryskhynders

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 23:17

hahahaahha, ja jullie koffers zijn echt heeeeel groot Haha! wel handig!!
en wat zeiden jullie ja naar drenthe??

xEsther

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 23:19

Sanne heel droog: 'ja ff voor een weekje Haha!'

xEsther

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 23:19

was jij trouwens naar de bbq gegaan ? Lachen

fryskhynders

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 23:21

haha die sanne Haha!
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! zeker en dat had ik voor geen goud willen missen Haha! Haha!
wat een feest wat een feest