Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

wel gezellie hoor! Volgens mij was het "programma" echt aangepast. 

) en ik word op zondag 27 april 16
! En dat moet natuurlijk uitgebreid gevierd dus dat houdt me nog een beetje tegen, maarja anders moet ik tot de zomer wachten...
hihi) en we gingen niet zwemmen. (ook niet erg, vind het nooit zo leuk
) je wist ook van te voren niet meer wat je nou de dag daarna ging doen. het liep eindelijk niet zo erg op schema en alles. in de avond mochten we ook in de kantine zitten bij christien en martin of we gingen film kijken/ spelletje spelen met Daan, Sanne Leonie en Brie. Ook voordeel was dat we weinig corvee hadden
af en toe alleen afwassen en afruimen (we hadden altijd wedstrijdje afwassen met Brie haha
) en we mochten van Daan lekker elke dag zelf kiezen op wie we gingen rijden en af en toe ook zelf bepalen wat we wilden doen (als die pony's nog vrijwaren en of het wel kon etc) Vond het wel jammer dat Chanel er niet was
!!! dag voordat ik aankwam was ie naar winterstalling gegaan!
haha. de volgende dag kwam Renee en die dag verder alleen meegeholpen van alles. daarna zondag (wanneer pk eigenlijk pas echt zou beginnen
) gelijk een buitenrit gereden (ik op Truus en Renee op Justin) en daarna nog een dresuurles (ik op Sting Ray en Renee op Safra) verder in die week nog 1 uur springles gehad op Wandi en Renee op Sandor (we hadden trouwens de hele tijd soort van prive lessen/ritten
haha) en buitenritten op Ariena, Joling en Mervada (ik vond m echt vet leuk Elja
hij haalde alleen Hessel in (daar reed Renee op) en zelfs bijna Olle waar Leonie op reed haha! het is dat we geen liedjes hoefden te zingen (weinig publiek dan
) Anders had ik een hele musical mogen uitvoeren
) En keertje vrijrijden op Starsky enz. Ohja en donderdagavond kwam Sanna, toen hadden we midden in de nacht tot 2 uur ofzo CSI gekeken met haar en Snarf
en Sanna had hele rol verkade koek mee en samen helemaal leeggevroten. (volgende dag vet misselijk
) we hadden ook nog 1 uur dresuurles van Sanna, toen zat ik op Wandi en de laatste buitenrit zat ik weer op Truus. Was echt vet leuk allemaal! De meeste lessen kregen we van Daan en de ritten vooral van Sanne en 1x van Leonie. We sliepen gewoon in 1 kamer samen met de allrounders en later kwam Sanna er dus ook bij.
! Zet je de foto's die je hebt gemaakt keer erop Judith? 
. Haha snap echt niet wat Thialda niet leuk vind aan haar maarja smaken verschillen laat ik maar zeggen
. 

Er zaten natuurlijk ook wel wat nadelen achter... maar dat heb je ook met een ponykamp in een groep, vind ik.
alles heeft zo zijn voordelen en zijn nadelen.
Een 3jarige bruin paard en ze heeft m Zz top genoemd (spreekt uit als: zizi top) Echt vet leuk voor Franny!
!
ze loopt ook lekker vlot, vind ik.
! hihi!
vond het echt jammer dat ie er niet meer was... waarschijnlijk zie ik dr pas weer in de zomer
bleh! 
)
?

we wilden het liefst zo vroeg mogelijk @ LC zijn haha! Maar het was ook echt zo erg.
) koffers gekocht. (super groot en ZWAAR!)
en geloof me, alleen die koffers vielen al super erg op..)
maar was wel grappig!
volgens mij was het echt geen gezicht. En sanne kon het natuurlijk wel in dr eentje dr koffer tillen
die lach al helemaal dubbel omdat mij telkens niet lukte en telkens iemand vroeg of die moest helpen omdat ik helemaal kapot ging van het tillen (en lachen
). 
ze vroeg namelijk een dag van te voren opeens zo van:
haha! 

wel handig!!
'