Manege Bruin!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Denise1984

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 15:11

jeetje waar kan je zo'n vriendje kopen?

4EverHobbes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 21:53

Oi jongens en meisjes wat heb ik net lekker gereden in de buitenbak. Erg goed te rijden, hij was net gevlakt en had nog maar een paar zware stukkies. Als Nik maandag net zo loopt als vandaag dan ben ik helemaal happy.

Nu morgen en zondag nog even oefenen en dan le grand finale.... ben erg benieuwd. @Gomir: je komt me toch nog wel voorlezen he?

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 22:14

Ik ben er maandag op tijd Deedejee!
Daarna ga ik wsl weer gezellig naar stal toe

Fijn dat Nikki goed ging! Heeft ze nog spierpijn gehad van Lisse?

4EverHobbes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 22:23

Ze was maandag wel wat stijf maar ze heeft lekker vrij gehad en zich uitgeleefd in de paddock. Dinsdag had mijn nieuwe bijrijdster gereden en ik woensdagavond weer zelf met mn zere vingertjes, ook in de buitenbak. Gisteren met springen was ze echt superheet maar ze sprong als een vlo. Been eraan en hop, alles in Ordnung!

Ik hoop dat ik morgen op tijd klaar ben met werken, dan kan ik nog even verder oefenen, en anders maar niet...

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 22:28

Ze zal het vast niet meer verleren voor maandag

Fijn dat ze zo goed sprong gister Heeft ze iig toch wat geleerd in Lisse

Ik moet morgen springen in Schoorl. Ben benieuwd, want gister was het een drama.
Heel heet en ritselig, steeds met de kop omhoog springen en kreeg nog een keer een gigantische kaakslag van hem...Zag er helemaal sterretjes van
Aan het einde ging het wel weer, maar ik hoop dat het morgen allemaal iets simpeler gaat

4EverHobbes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 22:31

Hmmm das minder zo'n kopstoot... Ik zal voor je duimen morgen, moet helaas werken anders kwam ik wel even supporteren.

Ik vrees dat Nik maandag weer hengstig is en dan is ze meestal niet echt makkelijk te rijden, maar dat zien we dan wel weer. Misschien heb ik een keertje mazzel!

Niekie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 23:05

Ik kom nu net binnen lopen uit mijn werk.. Jeetje wat kan een mens het toch druk hebben.

Vandaag heeft ukkie een semi vrije dag gehad, we hebben wel veel gedaan maar niet gereden. Morgen moet ik voor een familiebezoek naar Baarle Nassau Weer niet rijden dus.. Helaas pindakaas.

Ik was nog even flink voor banketstaaf gezet door de hengst vandaag Hij liep maar raar te doen en te draaien met zn kop tijdens het wandelen.. Maar ik was ongesteld bedacht ik me later

XJuul

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-06 16:56

Afbeelding

Wat is ze schattig he!

Heb jij weer hoor Niekie, deze foto's van Dorine maakt het vast allemaal weer goed

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 18:26

Gaan er hier nog mensen naar de Triple S ( Special Spring Sale )? Georganiseerd door Team Nijhof, De Watermolen, Musterd en Reesink Horses.

Heb gisteren de catalogus en dvd aangevraagd en heb em nu al in huis! Daar ga ik zo maar eens even voor zitten, staan erg intressante paarden op de lijst!

www.triplesale.nl

4EverHobbes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 20:25

Jesus Flaihair! Wat heb je nou gedaan!

4EverHobbes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 20:29

Zelfs op deze foto ben ik nog de knapste van Den Helder en omstreken whahahahahaha

Mijn paard heeft vanavond een ijzer eraf getrapt, baal ik van. Ze loopt wel goed verder, moet maar even in het zand blijven rijden tot de smid is geweest. Heeft iemand toevallig het nr. van Kees Kroon, mag je die naar me pm-en.

Wel weer heerlijk gereden vandaag, super ontspannen enzo. Ik heb goede hoop voor maandag. Was nog een klein opstootje: Robin (=paard) moest naar het strand met de baas maar hij wilde niet. Al steigerend kwam ie steeds terug het erf op rennen, uiteindelijk is ie tot aan de wegversmalling gekomen en toen zag ik ze opeens in volle galop over de dijk rennen, kop erop en gaan. Beest had er echt geen zin in.

Best griezelig zo langs de weg.

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 21:11

Ik schrik me rot Flair
Maar ze heeft wel haar petje van de indoorcross op, dat scheelt al weer

Deedejee heeft erg goed voor me geduimd. Otje was met losrijden erg stout, maar toen we gingen springen werd hij weer lief
in de ring ging het super! Stond een redelijk technisch parcours en ook helemaal niet zo laag als Marco me beloofd had
Wel dubbel nul gereden, paar kleine dingetjes wat beter kon, maar dat blijft toch zo
Was uiteindelijk derde

Klinkt niet leuk van Robin Steigeren heb ik zo'n hekel aan

Balen van je ijzer Deedejee, gelukkig hoef je niet op het gras te rijden maandag
Ik ga na je proefjes trouwens meteen weg, marco belde net en we gaan van negen tot een de paarden doen daar. Als ik na je proefjes wegga ben ik daar rond half elf dus dan kan ik er mooi nog twee of drie rijden
(en dan bel ik je later even voor de uitslag )

Jessicauvita

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 21:38

Nog iemand meegereden met die strandrit in Jdorp?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 21:50

Geen idee Jessica, jij wel?
En was er nog wat opkomst?

Ik vind dat ik vandaag weer genoeg gedaan heb, nu ga ik in mijn biggetjesroze badjas, op de bank met thee en koekjes, Passion of the Christ kijken. Ben benieuwd hoe de film is.

Jessicauvita

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 21:58

Nee, geen paard. Wou wel gaan kijken maar moest werken de hele dag. Passion of the Crist heb ik gezien. Wel een mooie film maar sommige stukjes vond ik nou niet zo fijn om te zien

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 22:05

JessicaChico schreef:
Nog iemand meegereden met die strandrit in Jdorp?

Ik zag stefan wel met een hele kudde die kant op gaan vanmorgen (was aan het werk)

Ik waag me met otje maar niet aan zulke dingen

Jessicauvita

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 22:10

Stefan van Haaster? Als dat maar goed is gegaan

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 22:19

Dat zei ik ook tegen mijn collega
Ik heb niets zonder ruiter terug zien komen iig
(ben wel om 2 uur gestopt, want moest nog naar concours )

4EverHobbes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 22:20

Er waren maar 100 deelnemers... beetje jammer van al die moeite.

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 22:21

Dat is zeker jammer Deedejee....

Niekie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 22:24

Zo ik kom net weer binnen lopen. Heb een halve dag in totaal in de auto doorgebracht.. Heerlijk familie in het zuiden :/

Heb wel alvast in mijn nieuwe auto gereden vandaag!

Ik zal eens een fototje uploaden

4EverHobbes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 22:25

Nou ja, het was toch niks voor mij en mijn paard geweest... Die van mij is niet zo vriendelijk als het druk is om haar heen
Bovendien ga ik geen 2,50 betalen om over het strand te rijden, ik ga liever aleen, heerlijk is dat.

Ik moet maar eens een fijn rood balletje gaan regelen voor in haar staart als we op wedstrijd zijn. Ze is trouwens erg aan het schuren met haar staart, wat kan ik daar aan doen? Het wordt zo lelijk!

4EverHobbes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 22:26

Heeeey moppie, back in DH! Morgen komt nichtje Zoe om een rondje op Nik te stappen, kom je ook

_Kimberley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 22:29

Mss door de antiklit deedejee, dat had ik ook met Flair..

Zijn er nog paarden op hol gegaan vraagt iemand hier naast me Met die strandrit.

Niekie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 22:32

Zou wel willen deedejee, ligt eraan hoelaat.. Ben helaas weer ingedeeld in meerdere familieaangelegenheden.. je kent dat wel.

We moeten morgen toch ook helpen de manege op orde te maken? Hoelaat was dat ook weer.