meelen schreef:l0rdJ schreef:haha geweldig, naja wel een paard met aparte naam!
*portfolio van paarden is gevuld!
Hihihi, lachuh toch![]()
Hey Niekie...TOPPIE hoor.
Is ze 3de naam echt stone ??
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
meelen schreef:l0rdJ schreef:haha geweldig, naja wel een paard met aparte naam!
*portfolio van paarden is gevuld!
Hihihi, lachuh toch![]()
Hey Niekie...TOPPIE hoor.

[/quote]
Hackie schreef:meelen schreef:Haha, dat is bij mij ook vaak zo, als ik geld mee heb, zie ik niks leuks, en als ik geen geld mee heb zie ik van alles wat ik wel zou willen kopen.
Ik had wel me portomonee mee, maar heb me zelf ingehouden![]()
Wou wel paardensnoepjes maar die hadden ze niet

, even serieus die lickits zijn wel lekker 
)
en een drollen wipper
..
:P...
..
tjaan_ schreef:haha joyce ben oon bij ooteman geweest heb uitrij deken gekochten een drollen wipper
..
en me vriendin zag ook niks
hoe bestaat het:P...
??
hoe sterk ze ook zijn ferro sloopt ze
...
hebbik ook maar laten hangen
...
en een rijbroek niet in men maat ( begon vanaf 40 ).. rijjasjes..
l0rdJ schreef:haha we kletsen wel even naar de 200 hoor,
maar dan moeten we een onderwerp hebben haha,,
uhm shenavallie, wat vind je van me site? (zie onderschrift)
!
): is het mogelijk om jezelf in de ogen van het paard te retoucheren? Er staat een super mooie foto op van alleen een paardenoog (eerste pagina van het paardenportfolio), maar daarin zie je je handen en de camera reflecteren, alsmede een stal of gebouw. En hoe minder omgevings"vervuiling" (lees: gebouwen, etc.) hoe mooier ze worden. Zo heb je ook een statiefoto van een paardje waar nauwelijks dingen uit de omgeving op staan, die is gewoon prachtig en uit een mooie hoek genomen (chapeau)!
Heb wel een "geavanceerde" uit-zich-zelf-door-draai-toestel, ja wel!
Mijn ouders hebben nog een exemplaar liggen die je handmatig moet doordraaien
, maar ja, zoals ik al zeg: ze hebben hem LIGGEN. Zij zijn wat verder in het digitale tijdperk dan ik en hebben een superdeluxe digitale camera EN een nieuwe PC met flatscreen EN een fotoprinter waar je U tegen zegt. Alleen nog geen Internet, want ze hebben de computer net een week (maar weten er wel al veeeeeeeeeeeeeeeeeel meer van af dan ik!!!!)
! M'n moeder is morgen jarig, dus die heeft ze al klaar (kan ik alvast een voorproefje doen, hi hi
).
.
Ik heb ineens een goed idee....Erik (mijn vriend) is a.s maandag jarig, en ik heb geen flauw idee wat ik hem moet geven. Hij is gek op appeltaart, dus ik denk dat ik die maandag maar eens ga bakken. Beetje een l*llig cadeautje misschien, maar het zal hem zeker verrassen......Peet die een taart gaat bakken
. l0rdJ schreef:Ik ga slapen! Morgen weer om 10 uur klaar staan haha,,
Weltrusten iedereen!