Ik ga zo met Bianz bij Nero kijken....ben benieuwd
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Citaat:Bar zegt in t zeeuwentopic: Naar enkhuizen (daar is mijn vriend geboren en heeft ie 8 jaar gewoond) en daar in de buurt, Hoorn, misschien nog Amsterdam.
gaan jullie met zn 2tjes of gaat Petra ook mee?
Wel gaaf dat Voice en Annemoon al zo snel komen! Kom je trouwens ook morgenavond nog Saartje meeten? Voor iedereen die komt; vanaf 20:30 uur zijn jullie welkom hoor! Ik zal zorgen dat ze al haar energie spaart voor jullie hihi!
Ik kan je alleen niet aan een bewegende ava helpen. Er is hier op bokt ergens een topic met mensen die dat maken. Dan moet je een aantal foto's in dat topic plaatsen en dan maken zij een bewegende ava voor je.
Via je gebruikerspaneel (bovenaan hierzo op bokt) kan je dan je avatar wijzigen. (bokt regelt hier zelf het formaat, dus die vakjes kan je leeg laten)
Fijn! En hij zag er ook happy uit? Ben benieuwd naar de foto's. Aardige mensen ook zo te horen, meteen je tips goed oppakken en vragen of jij nog wou rijden, fijn!
na al die leuke verhalen wil ik natuurlijk geen slapende, veel te brave Saartje zien

wie verwacht er dan dit tegen te komen
Bianz was zo druk bezig met aanwijzingen geven dat ze bijna vergat foto's te maken! Nou was Nero ook niet zo in een fotobui geloof ik, hihi! Maar de volgende keer ga je echt rijden he Bianz, zónder spijkerbroek
Dus we willen natuurlijk ook wel iemand die dit op de gevoelige plaat vastlegt!
)
Dan zou t om 15.20 laag zijn, dus opsich wel handig tij (denk ik) Goed ideetje?
ben benieuwd hoe hij er nu uitziet. Fijn dat het ook een leuke stal is
Mooi beestje hoor!
) Maar thirz wist de oplossing: gewoon keihard Nous achteruit laten lopen!
Nous bedenkt zich nu wel een tweede keer voordat ze gaat lopen poedersuiker haha. Je had die kop van dat paard moeten zien toen thirz ermee aan de haal ging 
) Heeft iedereen de uitnodiging gehad?
!
We gingen leuke foto's maken voor de stagiair die bijna weggaat, er zijn er een heleboel té erg
Helaas begon het later te regenen, dus gingen we maar weer naar huis.. En morgen eindelijk weer eens een dagje vrij na 7 dagen werken! Bianz schreef:Gezellig Nel, als je 2 juni én 24 juni ook komt! En thuiskomen doe je wel hoor; daar kunnen jullie vast wel iets voor regelen (tip: kijk Anne eens lief aan...) Heeft iedereen de uitnodiging gehad?
*kijkt mijn pa lief aan* Ik weet niet of je ook mee ging stappen dan? (we gingen tog wel stappen hè met onze party Bianz (en de rest)?
) zeg, jouw foto's wil je best wel even hier in t topic laten zienCitaat:We gingen leuke foto's maken voor de stagiair die bijna weggaat, er zijn er een heleboel té erg
of sta je zelf nie op de foto?
) Jammer van die regen.. Maar gelukkig nog wel even droog gehad! Heb t nog even nagevraagd, dat bos waar ik t over had was in Chaam. Daar heb je dus een deel van het bos ingericht als speelbos 

hihi, tuurlijk, je kan best op avontuur gaan in je eentje zonder je mammie
je bent immers een Stoere hengst! heb je nog foto's nel? 
Na wat hangen en wurgen uiteindelijk met longeerlijn erachter, dat ging prima! Maar toen begon het: de hele weg door bonken, stampen enz. Wij maar schudden in die auto! Kim en ik zaten met zweethandjes in de auto op de snelweg!! Ze was zeik en zeiknat toen we er waren en had zichzelf ook fijn opengehaald, gelukkig niet zo erg. Maar lange afstanden met de trailer zijn misschien niet zo geschikt voor Nous
Hoezo?!
Zie t al helemaal voor me (en ik weet ook zeker dat ik met bibberknieen en zweethandjes naast jullie zou hebben gezeten
)
) Trailer-rijdens is dus niet Nous der favo bezigheid, dat is duidelijk!