manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Thirz

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 08:13

Veel plezier Bar! Waar ga je eigenlijk naartoe?
Ik ga zo met Bianz bij Nero kijken....ben benieuwd Knipoog

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 09:40

Veel plezier Bar!
Oeh bij nero kijken, waar staat ie ook al weer?
Wel foto's maken hé!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 10:13

He thirz/bianz gaan jullie vandaag nog naar braamhof?
Ik moet er vandaag nog even zijn, om te laten weten wanneer voice en annemoon komen.

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-07 11:23

Citaat:
Bar zegt in t zeeuwentopic: Naar enkhuizen (daar is mijn vriend geboren en heeft ie 8 jaar gewoond) en daar in de buurt, Hoorn, misschien nog Amsterdam.

Denk zomaar dat je dit niet meer leest, maar veel plezier Bar!

Oeh spannend naar Nero, ben egt zo benieuwd hoe hij er nu egt bij staat! Ja gaan jullie met zn 2tjes of gaat Petra ook mee?

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 13:45

Heej anne, kan jij mij misschien nog eens uitleggen hoe ik mn avater kan veranderen?
En misschien laten bewegen net als bij jou en cis...

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 13:55

Hoi!
Nel, ik ga vandaag niet naar de Braamhof! Moet wel om 15:30 uur bij de kapper zijn bij jullie op het dorp, zal ik op terugweg even naar je zwaaien? Haha! Wel gaaf dat Voice en Annemoon al zo snel komen! Kom je trouwens ook morgenavond nog Saartje meeten? Voor iedereen die komt; vanaf 20:30 uur zijn jullie welkom hoor! Ik zal zorgen dat ze al haar energie spaart voor jullie hihi!
Leuk een paar dagen weg! Veel plezier Bar, al lees je dit vast niet meer.
Vanochtend naar Nero geweest: was hardstikke leuk om hem weer te zien! Die nieuwe eigenaren zijn heel blij met hem, al hebben ze nog wel wat moeite met zijn driftige karakter. Vooral met het rijden is hij moeilijk te houden voor hun. Ik heb ze wat aanwijzingen gegeven hoe ze hem beter in de hand kunnen houden en dat gaf al meteen een beter resultaat! Grappig om nu eens tegen iemand anders de dingen te vertellen waar ik zelf in het begin (en uiteindelijk soms nog) proberen mee had. Ze wilden ook graag dat ik hem nog ging rijden, maar dat heb ik voor volgende keer bewaard: ik wilde nu graag eens zien hoe hun het doen. En eerlijk gezegd zou ik het ook wel moeilijk vinden om lekker te gaan rijden en dan in de wetenschap te zijn dat je hem daarna niet of heel lang niet meer ziet; dus daar bereid ik mezelf ff op voor de volgende keer Knipoog
Foto's komen nog; ik ga nu eerst ff nog een uurtje aan slag.
Tot laters!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-07 16:16

Jahoor Nel ik kan je wel uitleggen hoe je je ava kan veranderen Ja Ik kan je alleen niet aan een bewegende ava helpen. Er is hier op bokt ergens een topic met mensen die dat maken. Dan moet je een aantal foto's in dat topic plaatsen en dan maken zij een bewegende ava voor je.
Als je een gewone foto als ava wil, moet je die eerst verkleinen naar avatar formaat:
http://www.bokt.nl/verkleinen.php (gewoon een foto op je computer kiezen en dan avatar formaat aanvinken - 60x60 pixels)
of http://www.resize2mail.com/ en bij "options" on your own kiezen. Ook hier kan je gewoon een foto van je computer kiezen. Moet je nog wel even zorgen dat of de hoogte of de breedte niet hoger dan 60 wordt (kan je zelf invullen).

Bij het plaatje wat je dan te zien krijgt --> rechtermuisknop --> eigenschappen en dan de link achter "adres" kopieren Haha! Via je gebruikerspaneel (bovenaan hierzo op bokt) kan je dan je avatar wijzigen. (bokt regelt hier zelf het formaat, dus die vakjes kan je leeg laten)

Hoop dat t zo lukt, en anders roep je maar Lachen

Klinkt gelukkig allemaal best positief dat van Nero Ja Fijn! En hij zag er ook happy uit? Ben benieuwd naar de foto's. Aardige mensen ook zo te horen, meteen je tips goed oppakken en vragen of jij nog wou rijden, fijn!
Jaja, zorg maar dat Saartje al der energie goed opspaart Haha! na al die leuke verhalen wil ik natuurlijk geen slapende, veel te brave Saartje zien Vork

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-07 17:01

ieh Bloos!
link
egt hoor ik doe iets fout.. ik zocht gwoon een plaatje van afrika.. gwoon simpel een rustig en lieflijk plaatje Nagelbijten / Gniffelen wie verwacht er dan dit tegen te komen

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 11:15

Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai!!!!!!!!!!!!!!!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 11:28

HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIIIIIIIIIIIIIIIIII?????????

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-07 15:19

nee fout Bianz, dat plaatje wat ik liet zien is geen hooi
Mariekje gaat door voor de wasmachine Haha!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 15:28

Hoi!
Vond het erg leuk om een keertje bij Nero te kijken, hij ziet er goed uit! Het is echt een leuke stal, ook gelijk andere paardjes bekeken Lachen Bianz was zo druk bezig met aanwijzingen geven dat ze bijna vergat foto's te maken! Nou was Nero ook niet zo in een fotobui geloof ik, hihi! Maar de volgende keer ga je echt rijden he Bianz, zónder spijkerbroek Clown

Net met Kims bij Nous geweest, madam deed weer lekker tegendraads bij de wasplaats...wordt nog wat met de trailer maandag, want dan wordt ze gescant. We zijn echt benieuwd wat eruit komt!

En komen jullie ook allemaal 24 juni op de stalddag van de Braamhof? Het wordt superleuk! Bianz, Kims en ik zijn er sowieso als helpers en weet je wat het leuke is?! Het thema is roze!!! Haha! Dus we willen natuurlijk ook wel iemand die dit op de gevoelige plaat vastlegt!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-07 15:55

TINK PINK! Leuk thema! Haha!
zeg 24 juni is de dag na 23 juni (mariekje? Schijnheilig )
hihi, Mariekje en ik hadden vandaag bedacht dat de 23ste misschien maar Lisiduna dag moest worden Ja Dan zou t om 15.20 laag zijn, dus opsich wel handig tij (denk ik) Goed ideetje?

Wasplaatsen zijn ook stik eng Thirz! al dat natte water Bloos!
Spannend dan maandag, ben ook benieuwd! En alvast maar suc6 met de trailer. Ach dat paardje blijft je verbazen, wie weet loopt ze er zo in? (of weten jullie dat ze niet zo van trailers houdt?)
Jullie hebben tog wel foto's hè Vork ben benieuwd hoe hij er nu uitziet. Fijn dat het ook een leuke stal is Ja

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 16:32

Gosh wat is Daan een poepie Lovers Mooi beestje hoor!

Fijn dat Nero goed terecht is gekomen! Dat is altijd maar eventjes afwachten natuurlijk. Nu nog hopen dat ze leren om goed om te kunnen gaan met hem en dan is t helemaal top! Snap best dat het moeilijk is om weer op hem te stappen hoor Bianz. Dan maak je weer een soort van 2e afscheid mee.

Ja, Nous was weer heerlijk bezig vandaag bij de wasplek. Gelukkig stond ze nog niet vast, anders had ze zich weer opgehangen (was gelukkig nog niet gebeurd deze week Rolleyes ) Maar thirz wist de oplossing: gewoon keihard Nous achteruit laten lopen! Vork Nous bedenkt zich nu wel een tweede keer voordat ze gaat lopen poedersuiker haha. Je had die kop van dat paard moeten zien toen thirz ermee aan de haal ging Haha!
Ben benieuwd of we nog gewonden krijgen op de 24e thirz, als we EHBO'ers zijn! Zou leuk zijn hahaha, we slaan alvast een liter sterilon in Vork

Nou, tot vanavond allemaal nouja, de meesten dan Doei!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 17:55

Ik ben dr helaas vanavond niet, heb n verjaardag van n vriendin...

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 19:40

hey Thirz, k ben al bijna onderweg hoor, wordt dus weer ff iets later, maar dat ben je wel gewend hahaha.....

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 23:10

Hoi hoi,
Was het gezellig vanavond?
Ik was even vergeten te melden dat ik niet kon komen.
Maar 2 juni ben ik wel van plan om te komen, waarschijnlijk blijft wilco dan thuis met Daniël, alleen moet ik dan even kijken hoe ik weer thuis kom, maar dat komt vast wel goed.

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 23:11

He thirz, ik denk dat ik ook wel kom naar de braamhof, 24 juni.
Die vrouw van de braamhof, vroeg al of ik mee wilde doen die dag, maar ik zei dan zijn we er nog net niet.

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 13:04

Gezellig Nel, als je 2 juni én 24 juni ook komt! En thuiskomen doe je wel hoor; daar kunnen jullie vast wel iets voor regelen (tip: kijk Anne eens lief aan... Clown ) Heeft iedereen de uitnodiging gehad?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 13:05

Ik ben van de partij op jullie verjaardag Haha!!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 19:16

Gezellig dat je er dan ook bent Nel, kom je ook in het roze? Haha!
Zag vandaag Daan en Voice nog samen in de wei staan toen we langsreden, Daan was erg onderzoekend bezig aan de zijkant, terwijl Voice aan de andere kant rustig stond te grazen!

Vandaag zijn we met de kids naar het bos/speeltuin in Hoogerheide geweest, ook een zeer leuk gebied om te paardrijden moet ik zeggen Knipoog We gingen leuke foto's maken voor de stagiair die bijna weggaat, er zijn er een heleboel té erg Clown Helaas begon het later te regenen, dus gingen we maar weer naar huis.. En morgen eindelijk weer eens een dagje vrij na 7 dagen werken!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 20:34

Thirz: Als ik kom, dan kom ik ook in het roze!
Hartstikke leuk natuurlijk!
Tja die Daan, echt een hengst hé!
Die zijn zo ontzettend nieuwschierig, en voice die staat erbij alsof Daan er al jaren is.

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-07 18:21

Bianz schreef:
Gezellig Nel, als je 2 juni én 24 juni ook komt! En thuiskomen doe je wel hoor; daar kunnen jullie vast wel iets voor regelen (tip: kijk Anne eens lief aan... Clown ) Heeft iedereen de uitnodiging gehad?

haha, van mij mag je mee rijden de 2e juni hoor Nel Tong uitsteken *kijkt mijn pa lief aan* Ik weet niet of je ook mee ging stappen dan? (we gingen tog wel stappen hè met onze party Bianz (en de rest)? Schijnheilig )
Citaat:
We gingen leuke foto's maken voor de stagiair die bijna weggaat, er zijn er een heleboel té erg Clown
zeg, jouw foto's wil je best wel even hier in t topic laten zien Knipoog of sta je zelf nie op de foto?
Klinkt wel als een leuk dagje Thirz (en ik vermoed vermoeiend voor kids en leiding Clown) Jammer van die regen.. Maar gelukkig nog wel even droog gehad! Heb t nog even nagevraagd, dat bos waar ik t over had was in Chaam. Daar heb je dus een deel van het bos ingericht als speelbos Lachen
Omschrijving:
Het Speelbos is een 'natuurlijke speeltuin', maar er staan geen schommels of klimrekken. Je kunt er wel bomen klimmen en slootjes springen. Boomhutten en bruggetjes bouwen. Verstoppertje spelen of vlag veroveren. Een bos waar je buiten de paden mag komen en waar je je lekker kunt uitleven. Het enige wat er niet mag is vuurtje stoken en ook spijkers zijn verboden!

Zal eens kijken die 24ste juni. Misschien kom ik ook nog even langs na mn les Ja
Daantje! Haha! hihi, tuurlijk, je kan best op avontuur gaan in je eentje zonder je mammie Knipoog je bent immers een Stoere hengst! heb je nog foto's nel? Schijnheilig

Moet je morgen naar school Kim? zoja, hoe laat?

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-07 20:21

Nou, Nous en de trailer hebben elkaar ook weer overleefd...maar vraag niet hoe! Dat beest is knettergek in de trailer Gestoord
De eerste keer liep ze zo achter me aan...maar helaas stond ze na 1 seconde alweer buiten Clown Na wat hangen en wurgen uiteindelijk met longeerlijn erachter, dat ging prima! Maar toen begon het: de hele weg door bonken, stampen enz. Wij maar schudden in die auto! Kim en ik zaten met zweethandjes in de auto op de snelweg!! Ze was zeik en zeiknat toen we er waren en had zichzelf ook fijn opengehaald, gelukkig niet zo erg. Maar lange afstanden met de trailer zijn misschien niet zo geschikt voor Nous Rolleyes

Nou, bij dierenarts dan. Nous had vannacht binnen gestaan door de regen en haar beentjes waren niet dik en warm. Wel jammer dat we dat nou net niet konden laten zien. Maar ze was wel kreupel op 1 been, deed hij een buigproef mee, daarna was het echt heel duidelijk te zien. Hij zei dat het niet aan de pezen lag, het dik worden kon ook aan de eiwitten in het gras liggen volgens hem. Verder heeft hij voor de zekerheid dan nog bij het kreupele been foto's gemaakt van de kogel en spronggewricht en hij vond dat die er goed uitzagen. Dus nu heeft ze een week box-paddock rust en dan gaan we kijken of het verbeterd is.

Nou, terug de trailer in moest de longeerlijn ook nog ff tevoorschijn komen. Hoewel het schoppen al iets minder was dan op de heenweg, waren we toch blij dat we weer op stal waren. Een vrouwtje: "ben blij dat je onze trailer niet meehad' Clown Hoezo?!
Dus nu hopen we op een goede genezing van het kreupele been!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-07 20:28

phoe, k ben iig blij dat ik niet mee moest in de auto Nagelbijten / Gniffelen Zie t al helemaal voor me (en ik weet ook zeker dat ik met bibberknieen en zweethandjes naast jullie zou hebben gezeten Bloos!)

Misschien dat Nous met de trein leuker vindt? kan je der alsnog meenemen naar t Reelaer.. of misschien een maatje? (beetje jammer dat áls ze dan ook zo hyper gaat doen, ze dat andere paard misschien ook door t dolle maakt? Scheve mond ) Trailer-rijdens is dus niet Nous der favo bezigheid, dat is duidelijk!

Jammer dat je nu nog steeds niet weet wat het is. Daar ging je voor natuurlijk. Even afwachten hoe het over een weekje gaat dan, ben benieuwd! Ik hoop op een genezend beentje *duim*