Knmi zegt juist weer dat het vanaf donderdag weer slecht wordt We zullen wel zien wat het wordt 's nachts een buitje is wel fijn voor wanneer het heel stoffig is.
De les ging wel goed! Hij kwam wel wat chagerijnig uit de wei, keek ook de heletijd heel boos Maarja ze hebben 's nachts op stal gestaan dus hij vond het nog geen tijd om er alweer uit te moeten. Ze heeft hem eerst flink gelongeerd, hij liep zichzelf zoooo ontzettend op te fokken! Dan gaatie steeds harder rennen waardoor de beugels harder klapperen en als ze na een tijdje zo hard klapperen vindt hij het eng waardoor hij harder gaat rennen en die beugels weer harder klapperen Hij maakt het zichzelf gewoon heel moeilijk door kei hard te racen en over zijn benen te struikelen. Na een tijdje kon hij dus zijn benen niet meer kwijt en viel hij op zijn snuffert met zadel en al. Toen kon hij ineens wel normaal lopen, dat is dan maar weer een teken dat het dus niet zo veel angst was... Daarna was hij wel braaf en ging ook weer letten op waar hij zijn benen neerzette. Na een tijdje wassie braaf dus gestopt met longeren en heeft Jessica er nog op gezeten en wat heen en weer kunnen stappen (zo'n 8 meter heen en weer). Vorige les snapte hij nog niet dat hij door vooruit kon als er iemand op zijn rug zat en vond hij het heeeeel moeilijk om een stapje te zetten, maar hij deed zo zijn best! Nu kan hij gewoon lopen, omdraaien en terug lopen, maar hij snapt nog niet dat ''been'' naar voren betekend. Dus liep ik telkens even voorop, gaf zij been, en kwam hij achter me aan Als hij die hulp eenmaal snapt kunnen we goed aan de slag met hem. Vanaf volgende week gaan we 2x per week samen aan de slag, ik ga 22juli op vakantie dus wil voor die tijd wel al zo ver mogelijk zijn met de basis. Dan kan hij even 2.5 week vakantie vieren en daarna gaan we hem écht op pakken. Is de bedoeling tenminste....
Mijn moeder is vandaag jarig, ze heeft wel eens gezegd dat ze het zo jammer vindt dat ze geen vijver in haar tuintje kan hebben, dus ik heb een tijltje gekocht met daarin een mandje met verschillende vijverplanten zodra ze een mini vijvertje heeft. Ben benieuwd of ze het leuk vindt
Ja het was wel ons doel om in de zomer in ieder geval de basis er in te hebben en dat ik hem daarna rustig aan op kan gaan pakken. Ze vond in ieder geval wel dat hij achter heel goed ondertreedt en goed kan gaan zitten, dus verzamelen zal hij wel snel onder de knie hebben haha
Weet je wat gaaf is? Als de bedrijvigheid van mijn instructrice niet goed loopt op de stal waar Stella nu staat, komt ze waarschijnlijk terug naar Schildwolde!! En dan is ze weer van mij!
Was superleuk bij Liberty! Ze ging zelfs hinniken toen ik wegging! En toen ik de musliton openmaakte. En toen ik haar losgooide, dat beest werd gek Helemaal hinniken, keihard galopperen en dan tot de ontdekking komen dat er toch echt een hek staat! Ja, eigenlijk is dat bestwel klote, dat het gaat regenen...
Oh leuk, ik ga donderdag Bentha (die fries) weer rijden. Dan 's avonds naar Linda dr huis toe want dr moeder is jarig, kom ik even gezellig wat drinken.
Heb even de uitslagen gekeken van de zitcompetitie en zie dat 4 van de 5 meiden van mn manege door zijn. In categorie 3 hadden we de 1e, 2e en 4e plek en in categorie 2 de 2e plek
Owh haha Vind het ook nog steeds niet leuk dat Edwin er niet meer is!
_Lucy
Geplaatst: 25-06-12 20:53
wat rot van zijn auto Suus!
ik had het topic ook al gezien, SecretLIN zit in het groningen topic waar ik ook in mee praat. hij staat hier niet zo ver vandaan. heb ze laatst nog zien staan vanuit de auto.
vandaag lekker gehuurd het waaide flink, paarden waren wel een beetje fris, maar viel heel erg mee. We mochten zelf weer wat pakken, ik nam Safari en Lena Ducati. was SUPERR leuk! wel wat ieniemienie buitjes gehad, maar verder niet gelukkig en Lena heeft me al even flink lekker gemaakt met dat zij zaterdag al heen mag voor 2 weken, en als ik op kamp geweest ben weer voor 2 week ze heeft ook wat fototjes gemaakt, dus die komen misschien nog wel
Laatst bijgewerkt door _Lucy op 25-06-12 20:55, in het totaal 1 keer bewerkt