Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Chess schreef:kerstspulletjes zijn al en paar dagen weg vind het altijd zo lekker opgeruimd als het weg is en je hebt daarna altijd zoveel ruimte in je huis heerlijk gevoel is dat.
vanmiddag mijn wilde pony gezelschap houden, heeft vanochtend als het goed is in de les meegelopen dus ga wel kijken wat ik ga doen.
aman lekker een weekje vakantie vieren hoop dat ze het naar haar zin heeft zal vast wel lukken denk ik
horsii schreef:Er kan waar ze nu staat geen da komen, als ze uit de opfok is ga ik er zoiezo wassen met de speciale shampoo.
en komt de smid zo snel mogelijk
fijn dat die vandaag weer lekker de benen kon strekken, als die van mij niet een paar uur per dag buiten loopt is het een bokkende stuiterbal, ook onder het zadel
Hoe is het met sybje?
Ze liep gister alleen niet lekker... Toch weer last van der artrose denk ik.. horsii schreef:SPOEDSPOEDSPOED!!!!!!!!!!!!!!
Kyra moet van het opfokbedrijf weg, binnen een maand!
Omdat wij een andere mening hebben over het behandelen van schimmel!
Plekje gezocht dus voor 9 maanden oud haflinger veulen!
Brabant of zuid-holland!!!!!!
sorry dat ik zomaar binnenval.
,helaas kan je dit niet altijd van te voren inschatten hoe het er aan toe gaat bij de opfokstal maar ik lees er wel meer slechte berichten over af en toe...veulens/jaarlingen met gigantise wormbesmettingen,vermagert tot op het bot enz...bij sommige stallen lijkt het i.d meer op zakken vullen en weinig zorg voor de paardjes!
vooral op de door de weekse dagen schiet de beweging er erg vaak bij in helaas,gelukkig staat ze wel heel veel buiten....maar dan beweegt ze ook niet echt haha.
spettertjuh schreef:Nou dan hebben wij hier weer eens mazzel Anita, hier is het de hele dag droog geweest met veel wind. Dat dan weer wel