? Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
?
ik heb strijpers bij mijn nagelspullen die kan ik makkelijk gebruiken voor de kat, maar van ar mag het niet
hij is zwart rode nageltjes zouden hem echt gaaf staan!
, jij hebt toch de pagina gekregen
pas volgend jaar weer wat geld voor een nieuw zadel. 
of net klaar ofzo ergens in die geest
hahaha..
?
wanneer ga je kijken ?? 

) mr dan kon ik op dezelfde dag heen en weer rijden mochtie niet goed zitten.. want vaak willen ze m dan dezelfde dag terug ivm geld terug en anders is gekocht is niet meer terug 

spettertjuh schreef:Hai Pressie
Gisteren is Blando eindelijk na al die tijd het land uit gekomen, wel samen met Mandy en niet helemaal zonder slag of stoot. Na drie pogingen en gehinnik van Mandy achter het draadje, besloten om Mandy ook maar mee te nemen en dat ging uiteindelijk goed. Even wat leuke dingen gedaan, eten gegeven enzo, zadel gepast en die past gewoon alleen de singel is zo'n 30 cm te kort hahahaha...... maar dat had ik wel verwacht want de singel hoorde bij een arabiertje pfffff
Dus als iemand nog een singel nodig heeft van 115 cm geef maar een seintje
Verder was Blando weer superbraaf, nu nog even kijken hoe het vandaag gaat om hem eruit te halen. Ben benieuwd
Met Spetter gaat het goed en is zeer waarschijnlijk verkocht en als het niet aan deze mensen is dan wel aan de één van de andere die nog komen kijken. Pffff echt veel belangstelling voor hem.......
en die is niet de smalste

Lala_Laura schreef:spettertjuh schreef:Hai Pressie
Gisteren is Blando eindelijk na al die tijd het land uit gekomen, wel samen met Mandy en niet helemaal zonder slag of stoot. Na drie pogingen en gehinnik van Mandy achter het draadje, besloten om Mandy ook maar mee te nemen en dat ging uiteindelijk goed. Even wat leuke dingen gedaan, eten gegeven enzo, zadel gepast en die past gewoon alleen de singel is zo'n 30 cm te kort hahahaha...... maar dat had ik wel verwacht want de singel hoorde bij een arabiertje pfffff
Dus als iemand nog een singel nodig heeft van 115 cm geef maar een seintje
Verder was Blando weer superbraaf, nu nog even kijken hoe het vandaag gaat om hem eruit te halen. Ben benieuwd
Met Spetter gaat het goed en is zeer waarschijnlijk verkocht en als het niet aan deze mensen is dan wel aan de één van de andere die nog komen kijken. Pffff echt veel belangstelling voor hem.......
Trouwens Karin vind een 115 nogal wat aan de grote kant voor een arabier![]()
Champ heeft een 65en die is niet de smalste

?
?