Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
LIQUITA schreef:_sandra schreef:Hmmm....Maar hoe komt zijn halster dan stuk???ja, misschien heb ik het mis hoor, en zijn ze met de hooi wagen tegen zijn stal aangereden of zo. maar colin zei dat ie van niks weet. dus idd beetje vreemd
_sandra schreef:LIQUITA schreef:Hi San, wat een verhaal he. Ik hoorde het van Brenda, ik snap er ook helmaal niks van. Mijn eerste reactie was dat hij z'n halster misschien nog om had in stal, en vast is komen te zitten aan het slot. Er moet toch iemand zijn geweest die hem uit stal heeft gehaald, echt vreemd hoor.
hij had gisteren zijn blauwe halster om, en de zwarte is kapot. dus dat zal het niet zijn. ik ga het morgen wel ff uitzoeken.
_sandra schreef:ja, die hangt aan de muur, dus misschien ook er tussen? hahahaha, ik weet het ook niet hoor! was best wel beetje boos vanmiddag dat ik het hoorde, maar ja, de oorzaak zal wel boven water komen!!! anders bel ik peter r de vries!!!!
LIQUITA schreef:_sandra schreef:ja, die hangt aan de muur, dus misschien ook er tussen? hahahaha, ik weet het ook niet hoor! was best wel beetje boos vanmiddag dat ik het hoorde, maar ja, de oorzaak zal wel boven water komen!!! anders bel ik peter r de vries!!!!
Tja...je zou dan denken dat je meer schade zou moeten zien, iets van krassen op je deur ofzo. Jammer dat ze niet kunnen praten he.
ATE schreef:Nee, die staat nog rustig.liquita die pony is ook nog steeds niet bevallen
LIQUITA schreef:ATE schreef:Nee, die staat nog rustig.liquita die pony is ook nog steeds niet bevallen
Deze schijnt ook bezig te zijn, maar ook dat las ik vanmiddag al en er gebeurd nog niks
http://www.marestare.com/fcam.php?alias=witts
_sandra schreef:ATE schreef:jeeeeeeeeeee het schiet al op he weekje kootwijk heb er veel zin in
anders ik wel. ben wel toe aan een weekje vakantie! heerlijk weer smorgens de paardjes vanuit mijn bed kunnen aanschouwen!!!!
ATE schreef:kreeg net mail binnen
beste meneer j h teeuw zou het dan eventueel mogelijk zijn om dan aanstaande weekend bij u te mogen komen kijken??
bij dit lieve schattige hondje??
En wat is eigenlijk de naam van dat hondje??
mijn vader heeft ook een hondje en die heet jantje maar is heel erg ziek hij heb een tumor kwaadaardig en ik weet dus niet hoe lang hij nog te leven heb.
Met vriendelijke groeten van Ankie van Zuilen
en deze noemen wij al hele tijd dikkie dik dus moet bijna goed komen
ATE schreef:kreeg net mail binnen
beste meneer j h teeuw zou het dan eventueel mogelijk zijn om dan aanstaande weekend bij u te mogen komen kijken??
bij dit lieve schattige hondje??
En wat is eigenlijk de naam van dat hondje??
mijn vader heeft ook een hondje en die heet jantje maar is heel erg ziek hij heb een tumor kwaadaardig en ik weet dus niet hoe lang hij nog te leven heb.
Met vriendelijke groeten van Ankie van Zuilen
en deze noemen wij al hele tijd dikkie dik dus moet bijna goed komen