Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Het is zelfs zo erg dat ik gisteravond zelf mijn slingers op moest hangen!
Was wel een verrassing hoor toen ik vanochtend opstond
) hihihi
kleine grote man.
Princesspres schreef:nog iemand intresse in verschillende marlies dekkers bh'tjes 30 euro en 20 slip of string? Anders kunnen we misschien morgen met een paar gaan passen? Of kan ik iets meenemen ofzo?
ik wilde wel ...! Misschien na je vakantie ? Of zijn er dan niet meer....? lirote schreef:jammer van je tentamen misschien valt het wel mee of heb je de cijvers al
heb me ook al opgegeven
puff alles gaat achter elkaar stuk eerst wasmachine daarna afwas en nu nog mijn droger
en dan al die rekeningen waarvan de meeste op het ogenblik van de dierenarts is
erste les was stoppen met roken (lukt niet echt )
ben voorlopig net weer door mijn rug heen gewoon door me om tedraaien om iets te pakken loop 4 stallen uit te mesten ed niets aan de hand pak ik een blaadje krak (waar kan ik een nieuwe rug kopen )
moet nu eerst ff naar een bedrijf waarvan een werknemer zijn auto in de mijne heeft geparkeerd en dan kijken of het gaat met mijn rug anders even linda bellen die gaat vandaag naar de paarden
aniet gefeliciteerd met je kleuter![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Marjo_Wystan schreef:Princesspres schreef:nog iemand intresse in verschillende marlies dekkers bh'tjes 30 euro en 20 slip of string? Anders kunnen we misschien morgen met een paar gaan passen? Of kan ik iets meenemen ofzo?
ohhhwww ik zie dit nu pasik wilde wel ...! Misschien na je vakantie ? Of zijn er dan niet meer....?
maargoed daar ga ik verder op internet niet over uitwijden

Hopelijk kan ik dan gave foto's op de baan maken sybje schreef:Van de week was de merrie groep weer eens ontsnapt tijdens binnen zetten haha ik kreeg mandy met moeite uit het gras en toen is mijn moeder er voor gesprongen omdat ze zich niet liet vangen hahaha Maar ze liep er niet doorheen dus dat was erg knap van der
maar ze weet wel de weg naar het gras inmiddels vandaar dat de hengstenketting er nog aan hangt....als ze een mogelijkheid ziet...dan is ze weg
lirote schreef:bloeduitslagen zijn er ze heeft aardig wat tekorten forsfor 'vit e
en eiwit het dier krijgt uitgebalanseerd eten ik snap er niets van ze krijgt als exstra nog een multivitamine met mineralen puff
die dingen kunnen dus door lever nier of darm worden uitgescheiden haar lever en nieren waren goed dus blijven haar darmen over ik ga ff met utrecht bellen of het door die operatie 's kan komen
ik zelf sta al wat rechterop straks ff pijnstillers voor ik naar stal ga ze worden vandaag geent

Ireen_ schreef:zondag pas
krijg wel de zenuwen nu..