Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

meelen schreef:@José / Linde
Ron wil graag weten wat voor een bestand er op de dvd staat.
avi....mpg enz.
Tytje schreef:Jammer Sandra, ik kan niet komen op de kledingparty, vond het de vorige keer zeer geslaagd, heb veel reakties op mijn slippers gehad. Ik ben, hopelijk dit keer wel met Valentino, naar.....Drenthe. Herkansing we gaan het nog een keer proberen.
Bas moest weer komen, want Valentino ging weer de trailer niet in. Het is weer gelukt en ik heb weer wat geleerd. Ik was dinsdag aan het lessen bij de Amethyst en na de les weigerde Val de trailer in te gaan. We hebben terug moeten lopen (Val dravend en ik rennend) Was meteen een mooie training voor mij.

meelen schreef:Nicole1995 schreef:@Meelen en Xan;ik heb nog ff snel gekeken en het is een
MPEG bestand.Staat er bij eigenschappen.
Ok, Ron is net naar een klant, dus ik zal het hem zeggen zodra hij weer thuis is.
Maar miss red Xan het wel al op d'r werk vandaag.

Nicole1995 schreef:Ik zal vanavond ff kijken goed?
Ik moet zo werken,maar op mijn laptop zit Vista kan dat het probleem zijn.Dat reageerd toch nog wel eens anders???
Vond je het wat Xan,de film.Ik zeg er bij dat het de eerste keer was dat ik wat gefilmd heb hoor.Hij had wat scherper gemogen maar ja...