Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

_sandra schreef:helemaal geen toestanden hier gehad met luilak!!! heerlijk! dat was andere jaren wel anders. word hier in de straten dan ook wel goed opgelet door buurtbewoners! dat scheelt waarschijnlijk!

_sandra schreef:gisteren kleding patry gehad! was erg leuk. milton en ik hebben onszelf even goed verwent! ga met conny overleggen of we in de kantine ook een party kunnen krijgen. hadden erg leuke spullen. kleding maar ook slippers, tassen sierraden. en vooral leuke prijsjes voor alles! jullie horen nog van me!!!!
meelen schreef:_sandra schreef:helemaal geen toestanden hier gehad met luilak!!! heerlijk! dat was andere jaren wel anders. word hier in de straten dan ook wel goed opgelet door buurtbewoners! dat scheelt waarschijnlijk!
Hier ook niks aan het handje, alleen heeeeeeeeele harde knallen af en toe.
Heb jij die niet gehoord Sandra? Want m'n mam had het daar ook over en jullie wonen niet zover bij elkaar vandaan.
meelen schreef:Nou, ik heb net even met Assendelft gebeld, de medicijnen hebben hun werk goed gedaan. Ze heeft wel weer in de stoel geslapen, omdat ze toch nog niet het bed in kwam. Kortademigheid is gelukkig weg en de pijn is al een stuk minder.
Pffffffff, wat een opluchting.

_sandra schreef:meelen schreef:Nou, ik heb net even met Assendelft gebeld, de medicijnen hebben hun werk goed gedaan. Ze heeft wel weer in de stoel geslapen, omdat ze toch nog niet het bed in kwam. Kortademigheid is gelukkig weg en de pijn is al een stuk minder.
Pffffffff, wat een opluchting.
gelukkig! je moet er toch niet aan denken, we hebben onze mamma's nog veel te hard nodig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!