Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ben ook benieuwd hoe jullie rijden hoor ! heb het al een tijdje niet gezien natuurlijk 
En natuurlijk Noor met het kijken =) Astor schreef:HAHA! Kamona is wel al verandert echt zo jammer...
En met Chibra gaat het weer de goede kant op met mij dan haha.
Ik hoop dinsdag trouwens echt op Twingo te zitten, daar heb ik vet lang niet op gereden.
Op welk gaatje zou ik de thiedeman doen met les en wedstrijd?
Veel plezier vanaaf Jane & NadienEn natuurlijk Noor met het kijken =)
Jane_ schreef:Emmaa_ schreef:Ik heb zo incredibly lekker gereden
Zat op Joos
Eigenlijk op Victor maar Anne wou graag ruilen want zij kan het niet zo goed vinden met Joos
Nou ik heb lekker gereden
Echt niet normaal.
Héérlijk voorwaarts, die galop was gewoon super!
Volgende week springen
Lekker
Ik had laatst in set weer op Joosje gereden
Was toch altijd me lieveling, nu nog!
Springen wil je niet op haar doen geloof me

. Kirsten_S schreef:Twingo kan heel mooi lopen zonder maarmet een proefje rijden word die nogal moeilijk. Ik vind hem echt lelijk lopen met thiedeman, hij loopt dan veeels te diep en doe je het af, dan is het zooo moeilijk om hem uit die houding te helpen. hij word dan sterk op een andere manier en je krijgt ze neus er nauwelijks meer eruit. Tuurlijk zal het wel beter zijn voor ze rug, i.p.v. naar de sterren te kijken maar het eruit rijden is nog meer een rotklus. Een paard op een foute manier rondkrijgen is heel makkelijk, maar het eruit rijden is hetgene wat moeilijk is..
Tjah.
.
.
!
!
!
. 

Is altijd leuk winkelen op ouders kosten
Astor schreef:Waar hou je zowieso niet van? Van een thiedeman teugel?
Ik ook niet maja Twingo heeft het dus zal wel moeten.
is dit trouwesn het nieuwe proefje?
http://www.manegeteneysden.nl/index_bestanden/F7A.htm
Ik ga hem dinsdag op de manege oefenen en dan woensdag nog een keer bij Ayla

Astor schreef:had ik ook gedaan Sam dus ik denk dat het ook wel de goede is inderdaad
Gaat wel lastig worden met Twingo om die gebroken lijn te rijden met volte van 5 meter
Maar ik ga dinsdag in de les gewoon heel goed oefenen!