wat een weer vandaag zeg. Lekker hoor echt genieten. Lekker vroeg naar stal vandaag. Attans dat ga ik proberen. Ziet er een klein beetje somber uit. Maar he ga mijn best doen tot zo.
Laat je je wolk nu thuis nikkielvis? Hehe die is er helemaal klaar voor taverno geniet ze allemaal op stal!
jarrah
Geplaatst: 17-03-09 15:43
Ohh het is idd heerlijk weer! Wou dat ik al lekker vrij was en naar mn beestje toekon!
Gister was ik om half 5 klaar, ben toen eerst naar Tiff toegegaan, heb lekker dr dekentje afgedaan, heb dr in een kampje in het zonnetje gezet en ben zelf lekker op het bankje in de zon gaan zitten kijken naar Surani die dr peerdje heerlijk aan het lopen had! Vervolgens ben ik naar huis gegaan om te eten, om vervolgens weer terug te gaan en nog even te gaan rijden! Heb een proefje geoefend, de eerste keer ging het alles behalve naar mijn zin, ik kreeg madam amper de hoek om, het was echt drama! Toen heeft Ward me wat feedback gegeven, zoals dat madam over dr tempo liep en zich daardoor sterk maakte en zich vastzette... Vervolgens even lekker wat tempowisselingen gaan rijden en echt op het achterbeen zetten, en toen ging madam ineens heerlijk lopen, ik voelde gewoon dat achterbeen ondertreden en die bovenlijn loslaten, het was echt heerlijk! En ook Ward en Marijke waren helemaal enthousiast... echt helemaal leuk! 2de proefje ging dan ook echt weer lekker naar mn zin
Nog 12 daagjes en dan gaan we starten!! Ik ben benieuwd!!
Ik ben geen fan van die Ward maar als hij jou kan helpen is het heel mooi Jarrah.
Tence en ik hebben leker een half uurtje in het zonnetje gestaan.Nou ja ik gestaan en Tence gegeten. Kan hij nog iets doen wat leuk voor hem is tenminste. verder nog wat met hem getut en later nog gestapt.
jSophiaF
Geplaatst: 17-03-09 21:43
Super Jarrah, dat je haar weer lekker hebt lopen, zal je wedstrijd denk ik wel ten goede komen. Gaat helemaal goed komen, waar moet je starten ?
Straks me paardjes een knuf op afstand geven en hapje geven, ben helaas ziek, dus even niet rijden en te lang op stal hangen, wordt bliksem bezoek, ahhahaah maar kan niet zonder me knollies.
Ik baalde wel dat ik vanmiddag niet maar stal kon, was zo heerlijk weer ... Lekker he Taverno in het voorjaarzonnetje tutten met je peerdje ...
Jammer dat ze niet mee kunnen op wintersport de paardjes he Splinter ... Zie het al voor me paardjes op de lange latten, hahaha
Spreek jullie denk ik het weekend op stal, als alles mee zit ben ik dan weer bijna de oude. Zal wel moeten zit Zaterdagavond in gelredome ... Heb er zo'n zin in , ziek of niet ziek, ik ga zowiezo ...
Tina Turner komt in Gelredome dit weekend. Heb toen, bij haar laatste concert in NL gezegt, als ze ooit terug komt in NL voor een concert ga ik er heen, kost wat het kost. Ik heb toen vrij kaartjes afgeslagen omdat het staanplaatsen waren, stom stom stom stom, maar nu heb ik al sinds juni de kaarten in huis en hoef ze niet op te zoeken en gelukkig zitplaatsen, zit wel wat achterin de zaal, maar wel recht tegen over het podium.
Net even heen en weer naar stal gereden en ik werd geschopt door de kleine ( die krijgt gelijk boxarrest als die geboren wordt ), haahahahah legde me hand op Donna dr dikke buik en ik voelde tot 3 keer achter elkaar een soort schop, heb de kleine al zeker goed 1,5 mnd niet gevoeld. Zag wel dat de kleine flink druk is geweest de afgelopen tijd, want dan bijt Donna naar haar buik.
haleyjames
Geplaatst: 18-03-09 02:14
Hoi allemaal ik meld me even aan
ik loop stage by de groene meer maar nu voor een tijdje in Spanje
en ik kom met een andalusier terug naar nederland die ik dan ook bij de groene meer ga stallen
hij word vrijdag gekeurd moet hij wel goedgekeurd worden natuurlijk spannend (A)
Kimbaie
Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-09 10:28
@ haleyjames: gefeliciteerd met je nieuwe paardje. en... welkom in het topic.
taverno schreef:
Ik ben geen fan van die Ward maar als hij jou kan helpen is het heel mooi Jarrah.
[klaagmodus]Moet even kwijt dat ik dit niet zo'n leuke opmerking vind. Tuurlijk ieder zijn eigen mening, maar snap niet waarom uit het niets gezegd wordt dat je geen fan bent. Tuurlijk je kan met de één beter of weg en met de ander helemaal niet. Ik ga hier ook niet neerzetten van ik ben geen fan van die, die en die. Dus laten we het gewoon gezellig houden en dit soort opmerking gewoon voor ons houden. [/klaagmodus]
Maar goed... Tencje is weer terug begrijp ik. Hoe nu verder?
Lekker zeg Kim, hebben ze nog foto's gemaakt?? Balen Freya dat je nu met dat mooie weer ziek bent, hopen dat je snel opknapt!! Haleyjames, leuk dat je in Spanje stage loopt, ga je de Andalusier zelf terug rijden? wat een onderneming, maar wel stoer! Morgen naar het ziekenhuis, hoop zo dat ik weer mag bewegen, morgen kom ik ook naar stal hopen dat dit weer nog even blijft he!!
Goede avond all. De paardjes waren weer blij met me, hahahahaha als er eten in het spel is zijn ze altijd blij, hahahaha En de kleine van donna is flink in de weer, zo zie je hem of haar bijna nooit en nu al weer 2 dagen achter elkaar ( of kom ik gewoon op het juiste moment ) Morgen weer poging om een rondje te gaan rijden met Baco, voel me gelukkig een stuk beter dan gister, krijg meer lucht en heb ook geen koorst meer.
weinig te melden, ben blij dat m'n long pleurisje bijna over is, had misschien wel sneller gegaan als ik thuis had gebleven, maar ja mijn beestjes hebben iets meer nodig dan alleen een peentje en een aai. Daarbij ook, als ik kan werken kan ik naar m'n paarden en andersom...
Spannend allemaal, ik ga duimen voor je dat hij goed gekeurd word.
Ik heb bar weinig van het weer mee gekregen deze week. Alleen in de avond uren naar stal geweest en de rest op me bed gelegen.
Vanavond weer gereden met me race-eend, nou het racen viel gelukkig mee. Hij deed super zijn best en bleef netjes bij me. Na het los rijden ongeveer 10 minuten balkjes gelopen en dat vind hij super leuk en hij doet het super goed, netjes alle vier zijn beentjes optillen ... Ben weer trots op hem.
Het weer is de afgelopen week/anderhalve week geweldig geweest, heerlijk zonnig lekkere temperatuur om mee te werken gewoon prima weer niiiieeeets te klagen
nikkielvis
Geplaatst: 20-03-09 09:43
Helemaal mee eens!!! Super weer
Gister niet veel met die kleine gedaan mijn hoofd knalde er zowat af. Vandaag al weer wat pillen ingenomen dan kom ik vast de dag wel door. Wil lekker rijden met dit weer maar mijn hoofd is het daar niet mee eens. Ga vandaag wel rijden... Van de week was ie ook zo braaf....