Ik ben vanmiddag weer naar Smit gereden
Ging eigenlijk wel goed, hoewel het een wind was waarvan Mazzel normaal last van heeft. Hij was daarom ook super kijkerig, maar van het ergste omkeren is hij af. De Westeinde opkomen was nog even een gedoe, op de Westeinde was hij wat kijkerig, maar draafde ik lekker door en vlak voor Smit ben ik nog een voortuin opgedraait
waar ik vlug weer af was en daarna was het allemaal over. In het bos: heerlijk
(Toch Sas
) Lun en Mazzel deden 't prima samen en Mazzel was zo vrolijk, we wisselden een beetje af met voorop, naast elkaar of er achteraan. Veel gestapt en twee drafjes en nog een inimini beetje Gallop. Mazzel was heerlijk braaf, hij is zo leuk in het bos
Terug naar huis had Mazzel eindelijk wat water geloost (dat doet hij echt liever niet, want ik voelde al de hele tijd dat ie moest) en toen werd hij toch nog wat drukker
Wilde zelf alleen liever niet te veel vragen, hij was al bezweet voor we bij Smit waren, dus ook op de Westeinde nog afgewisseld met Stap en draf. Reed ik uiteindelijk het laatste graspad op waar we normaal nog wel galloperen begon hij zowaar nog te drammen
Toch maar blijven stappen en nadat ik hem een keer of wat goed had opgevangen (waarbij hij de laatste keer zelfs wat omhoog kwam en zijn protesthinnikje er weer bij haalde) kwam ook op dat pad de ontspanning en reed ik verder met een handje aan een lange teugel
Kortom weer een super pony
Morgen laatste keer voordat ik hem vier (
) weken niet doe.