Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

_Irene11_ schreef:Dank je voor je reactie!![]()
Ik weet nog niet precies wanneer ik ga, want dat staat nog niet op de site van Poelenburgh.
Even een paar vragen:
- Hoe gaat het in zijn werk? Kom je daar en dan in een kring gaan zitten met zijn allen en dan vertellen wat je doelstellingen zijn? Jawel, je gaat gewoon aan jezelf werken met bv. video-opnames, maar ook heel veel naar elkaar kijken.
- Waar slaap je? In de slaapzalen op de manege.
- Heb je bij een IW ook corvé? Ja, maar de gewone dingetjes als tafel dekken enzo, er is een afwasmachine. Totaal niet erg en je hoeft het niet in je ééntje te doen.
- Hoe is het als je in je eentje gaat? Zijn er meerdere mensen die alleen gaan? Ja zeker, het is net zo gezellig als een kampweek..
- Wordt er goed lesgegeven en door wie (of verschilt dat per week?)? Ik weet niet wie de kampen gaat begeleiden maar je krijgt van verschillende mensen goed les.
- Moet je meedoen met 'spelletjes'? Er zijn niet veel spelletjes volgens mij, dat doen ze meer voor 7-jarigen. Wel hebben ze gewoon nog activiteiten volgens mij, maar die zijn gewoon leuk.
- Is er een bepaald verwachtingspatroon (qua rijden)? Nee hoor, je rijdt op je eigen niveau en wordt daarbij geholpen!
- Mag je je eigen dekjes meenemen en daar gebruiken (op hun paarden en pony's)? De pony's hebben allemaal hun eigen sjabrak, wel zo schoon.
Ik hoop dat iemand mijn vragen kan beantwoorden

.. naar school geweest, nu beetje moe dus even lekker niksen
.
memerel schreef:Wat afwasmachine's en slaapzalen is er niet echt verschil lijkt mij!
En afwas afspoelen voor het in de vaatwasmachine kan moet nog wel, maar hij was twee week terug kapot dus toen moest alles met de hand. Maar zó erg is afwassen toch ook niet?
Ik was gewoon even benieuwd hoe dat zat. 
. 
Ik heb maar niks terug gestuurd

Was vast wel een hele leuke tijd samen denk ik!
Lekker terug naar Alkmaar!

Ik ga t hier wel missen hoor, maar dat weegt niet op tegen het feit dat ik mn vriend weer lekker kan zien wanneer ik wil én heb er ook onwijze zin in om Furia weer lekker op zn oude plekje op t land te zien spelen