Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
winnitou schreef:@Smuidra, en was het gezellig met Rod, kwam hij nog een beetje uit zijn woorden.
Ik ga zo even een paar uurtjes naar de camping even daar een bakkie doen.
Ga volgende week een paardje huren om daar te rijden, dus wie zin heeft om mee te gaan......Laat maar weten kunnen we wat afspreken.
smuidra schreef:Wat een prachtige paardenfoto's. Geweldig.
Ben een dag je weg geweest naar Antwerpen .
Rod Stewart weer eens gezien. Kom je terug valt er
weer van alles te zien op Bokt.
Xan fijne vakantie!!!!!!!!

smuidra schreef:Die oude Rod doet het nog goed hoor. En pas op je woorden met dat "'oud" hij is maar een week ouder als dat ik ben.
En nu even rekenen. Ik heb al z'n concerten gezien en dat zijn er
inmiddels heeeeeeeeeel veeeeeeeel.
Ga als het niet te warm is dinsdagavond rijden. Maar er kan nog van alles gebeuren. Wie weet.

smuidra schreef:Die oude Rod doet het nog goed hoor. En pas op je woorden met dat "'oud" hij is maar een week ouder als dat ik ben.
En nu even rekenen. Ik heb al z'n concerten gezien en dat zijn er
inmiddels heeeeeeeeeel veeeeeeeel.
Ga als het niet te warm is dinsdagavond rijden. Maar er kan nog van alles gebeuren. Wie weet.

winnitou schreef:micky schreef:hallo allemaal ,
Hier ff een berichtje van kim en orambo
We hebben ons geplaatst voor de regio kampioenschappen , het ging niet helemaal volgens plan maar we zijn door ,het leek me wel leuk om dat ff te melden ,ik heb gradus ook een smsje gestuurd het leek me wel leuk voor hem om te weten dat het goed met ons gaat ,ik hoop met jullie ook groetjes kim
Kim van harte gefeliciteerd en succes op de regiokamp.
Heeft Orambo alweer een buitenstal? En bevals het nog bij SM

meelen schreef:incognito schreef:
Ja ja![]()
Ik ken wel Frans....... maar da's mijn vader

xan schreef:Zo, het meeste zit in de auto.
Nu nog de laatste kleine spullen en dan zijn we klaar.
Kunnen we morgen op ons gemak de rest doen (lees huis schoonmaken !!)

meelen schreef:CHARENO, kwam je even poolshoogte nemen? (Sanne en ik reden net het pad op en jij naar beneden)
De "redders" van Tyson zagen er ook lekker uit, maar dat maakt ook niet uit verder. De wasmachine draait wel.
Ik hoop dat Tyson er niks aan over heeft gehouden.
xan schreef:Zo, het meeste zit in de auto.
Nu nog de laatste kleine spullen en dan zijn we klaar.
Kunnen we morgen op ons gemak de rest doen (lees huis schoonmaken !!)

winnitou schreef:meelen schreef:CHARENO, kwam je even poolshoogte nemen? (Sanne en ik reden net het pad op en jij naar beneden)
De "redders" van Tyson zagen er ook lekker uit, maar dat maakt ook niet uit verder. De wasmachine draait wel.
Ik hoop dat Tyson er niks aan over heeft gehouden.
Wat was er met Tyson, lag ie in de sloot???

winnitou schreef:Bah, hoop dat hij er goed uit is gekomen, weet niet of er nog veel puin in de sloten ligt waar je je lelijk aan kunt bezeren.
winnitou schreef:Bah, hoop dat hij er goed uit is gekomen, weet niet of er nog veel puin in de sloten ligt waar je je lelijk aan kunt bezeren.