Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

spettertjuh

Re: Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 12:26

Heb het hele Blando verhaal ook gehoord van Kayleigh zelf dus......kan er ook nog wel bij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 12:39

Oh jeetje.. wat is er met Blando gebeurd?

En Kaar.. mannen veranderen nooit. Ze zijn soms zo simpel.

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 12:44

Mannen :S Sterkte Karin Ach gut
En wat is er met Blando gebeurd?

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 12:59

Blando is zeer waarschijnlijk ergens van geschrokken toen Kayleigh hem uit de losgooibak haalde waar hij stond met Spetter en Dox. Zelfs Spetter is uit de losgooibak gerend en dat terwijl hij stond te eten, als hij staat te eten dan gaat spetter echt niet rennen hoor zonder grondige reden. Dox was ook bezig. Kayleigh wilde persee Blando niet loslaten en is hierdoor op de stenen gevallen en is geloof ik een aantal meters meegesleurd. Gevolg is een hoop schaafwonden en pijnlijke plekken. Tsja Blando is nu eenmaal erg lomp maar ik heb tegen Kayleigh gezegd dat ze de volgende keer wat sneller los moet laten. Beter een paard weg dan dit.....Blando komt wel weer terug en gaat toch niet ver van de kudde.......Zo is het globaal gegaan geloof ik, de rest hoor ik vanmiddag wel op stal......

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 13:02

sybje schreef:

Dit is geen man hoor Sophie...........dit is nou het grote voorbeeld van een echt dom blondje Blond Blond Verward

sybje

Oh jeetje.. maar jonge paarden zijn ook heel lomp en snel. En inderdaad.. het loslaten moet je wel leren hoor. Kay even beterschap wensen dan. Die zal wel spierpijn hebben.
Blando zelf heeft niets?

sybje

spettertjuh schreef:
sybje schreef:

Dit is geen man hoor Sophie...........dit is nou het grote voorbeeld van een echt dom blondje Blond Blond Verward

Oh hahaha oh jeetje.. Ze zitten er soms tussen.

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 13:06

nee blando zelf heeft niets die heeft 4 benen en weegt bijna 600 kg. tegen kayleigh 55 kg.....dus reken maar uit......

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 13:11

ik snap em.. het ging dus niet helemaal goed. Ach gut

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 13:11

helemaal niet dus..

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 13:42

spettertjuh schreef:
Aangeboden gratis af te halen: Huilen
Jongen van bijna 20 jaar.
Zit ik op mijn werk belt die knul van mij doodleuk op ......mam ik ben ontslagen!!!!!! Ik nog heel onnozel.....ja maar dat was je toch al op 6 juli van wege einde contract? Boos!
Nee heeft die oetl.u.l.zich voor de zoveelste keer verslapen vandaag Stoom uit je oren .....................Ik kan hem wel wurgen..........nu heeft hij vrijdag een sollicitatie voor de electrotechniek in rijswijk voor een werk-leer school......en is in principe wel aangenomen maar ik ben zo kwaad..........en dan doodleuk zeggen van: Ach ik denk laat ik het maar gelijk even aan je melden, sorry......alsof daar de kous mee af is...........Ik kook van woede..... Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren

Sorry moest dit even kwijt........

Jeetje Karin,kan mij voorstellen dat je pissig bent!
Die kinderen moeten eens hun eigen verantwoordelijkheden op zich nemen,dit vreet energie bij ons"moeders"....

Enne Kayleigh,Blando is geen Spetterje hoor Bloos ,gewoon loslaten dus,ik weet er alles van,ik ben ook zo slim om gewoon achter een paard te gaan hangen..... Blond

Paradox_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 16:56

kaar Ach gut sterkte met alles ik snap dat je boos ben zou mijn mama ook zijn Knipoog
en dan blando er nog bij Ach gut maar was dox niet ontsnapt Bloos vind ik ook wel wat voor hem Tong uitsteken

vandaag heerlijk buiten gereden dox was echt heeeel braaf Haha! Lovers

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-07 17:08

Jeetje Karin balen zeg!
En dan Blando, gaat lekker.

Vandaag even lekker een lui dagje gehad.
Beetje grondwerk met Regina gedaan, ging wel goed.
Alleen mevrouw had niet echt veel zin in het begin. Haha!

Morgen buitenrijden. Ja

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 17:13

Als iemand door het park gaat rijden, willen jullie dan een beetje kijken of jullie een ijzer zien liggen met blauw zooltje?? Biz heeft nl net zijn ijzer afgetrapt tijdens het ritje met Marieke.
Wil hem eigenlijk graag terug voor het zooltje Bloos En als't ijzer wordt teruggevonden dan kan die er missch weer onder gezet worden, zitten er nog geen 6 weken onder Verdrietig

Ireen, had jij Onno al gebeld?? Ik moet nu dus ook al een nieuwe afspraak gaan maken, kan Biz niet te lang zo laten lopen Ach gut

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-07 17:15

Balen Nous. Lips are sealed

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 17:39

Oh, jemig Karin. Het zit je niet mee. Als ik iets kan doen, wat ik waarscheinlijk tog niet kan. Maar tog, als het kan. Vertel maar Lovers

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 18:22

Binar schreef:
Zijn er mensen die het leuk vinden om binnenkort naar Shrek 3 te gaan?? Als er genoeg animo voor is dan kunnen we missch met een clubje gaan??
Heb nu ff lekker pauze Lachen

ikki wil wel

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 18:35

spettertjuh schreef:
Zit ik op mijn werk belt die knul van mij doodleuk op ......mam ik ben ontslagen!!!!!! Ik nog heel onnozel.....ja maar dat was je toch al op 6 juli van wege einde contract? Boos!
Nee heeft die oetl.u.l.zich voor de zoveelste keer verslapen vandaag Stoom uit je oren .....................Ik kan hem wel wurgen..........nu heeft hij vrijdag een sollicitatie voor de electrotechniek in rijswijk voor een werk-leer school......en is in principe wel aangenomen maar ik ben zo kwaad..........en dan doodleuk zeggen van: Ach ik denk laat ik het maar gelijk even aan je melden, sorry......alsof daar de kous mee af is...........Ik kook van woede..... Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren

hahaha ik heb en meid in de aanbieding.19 jaar en ik ben zelfs in staat om nog geld mee te geven ook .hihi het kan altijd erger.

Enne kaar Spetter was de bak al uit ontsnapt toen ze Blando eruit haalde.Spetter was nl. weer heel bang van Blando en wilde de bak dus uit.Dus toen liep ze met Blan en spetter stond ernaast los en toen ging dox helemaal uit zijn bol en daardoor ging spetter naar wei rennen en daardoor ging Blando ipv.langs K. over K. heen rennen.Dus niet geschrokken maar erg opgefokt alle drie.Iedereen moet ff opletten dat je paard naast je loopt en niet achter je,maar ja dat is altijd nadien.
Spetter heb ik met flinke galop op Joepi en goed geparkeerd van Joepi voor het laatste bakhek,kunnen tegenhouden om wei in te rennen,hij vind mij niet leuk geloof ik haha.Ik heb het vandaag goedgemaakt hij heeft fijn met de kudde buitengespeeld,vooral met Diddle.

Hoe is het nu met K.???

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 19:19

AnitaJoeri schreef:
spettertjuh schreef:

hahaha ik heb en meid in de aanbieding.19 jaar en ik ben zelfs in staat om nog geld mee te geven ook .hihi het kan altijd erger.

Enne kaar Spetter was de bak al uit ontsnapt toen ze Blando eruit haalde.Spetter was nl. weer heel bang van Blando en wilde de bak dus uit.Dus toen liep ze met Blan en spetter stond ernaast los en toen ging dox helemaal uit zijn bol en daardoor ging spetter naar wei rennen en daardoor ging Blando ipv.langs K. over K. heen rennen.Dus niet geschrokken maar erg opgefokt alle drie.Iedereen moet ff opletten dat je paard naast je loopt en niet achter je,maar ja dat is altijd nadien.
Spetter heb ik met flinke galop op Joepi en goed geparkeerd van Joepi voor het laatste bakhek,kunnen tegenhouden om wei in te rennen,hij vind mij niet leuk geloof ik haha.Ik heb het vandaag goedgemaakt hij heeft fijn met de kudde buitengespeeld,vooral met Diddle.

Hoe is het nu met K.???

Tsjonge jonge! Wat een toestand weer, dus!
Kaar, hij kan toch echt fijn het huis uit, moet ie maar zien hoe hij het redt! Die jongen van 20....pffff.
Hij houdt zich niet aan de afspraak, das duidelijk, moet jij het wél doen! Moeilijk hoor, kinderen....in mijn volgende leven.....nou... dan weet ik het wel! Haha!

Arme Kayleigh! Dom BLANDJE, dat beest is echt.....ongelooflijk...#$%@ om zo maar over onze Kayleigh heen te walsen. Ik hoop dat ze zich snel beter voelt, kan ze eens over hem heen lopen!

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-07 19:40

Whoeeei ik schrok, werd door Vera dr moeder gebeld. Haha!
Eng hoor. Schijnheilig

Anita, gezellig dat je meegaat naar Shrek 3 *LOL*

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 20:19

NuggT schreef:
Whoeeei ik schrok, werd door Vera dr moeder gebeld. Haha!
Eng hoor. Schijnheilig

Anita, gezellig dat je meegaat naar Shrek 3 *LOL*

haha gezellie ff afw8en he hihi

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-07 20:24

Jep. Pling

loontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 20:36

Leuke foto's kaar.Staat je zeker goed.Leuk stel zo samen.

Fijn dat opa naar huis mag John.Beter nieuws kan je niet hebben toch.

Ik heb het zien gebeuren met blando en was geen fijn gezien.We staat er van versteld dat ze er af is gekomen met wat blauwe plekken en schaafwonden.
Hij sprong echt haar nek en ik dacht dat hij boven op haar lande maar dat was gelukkig niet het geval.De schrik zat er aardig in.
Was een goede actie van je Aniet.Nog even en je kan koeien vangen.

Even een update over de nijntjes.
Ze leven nog steeds en het gaat erg goed met ze.Ze zijn zeker al de helft gegroeid en ben er nu achter dat ik een lichte en een donker jong heb.
Nog even en ze lopen rond aangezien ze nu al zo met de ogen dicht het nest uit gaan.
Danny vind ze zelfs ook leuk,wil niet zeggen dat ik ze mag houden zei hij nog,maar goed hij is positief hihihi.

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-07 20:37

Hopen dat je ze me houden dan Iloon. Knipoog

loontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 20:59

Dat zit er niet in hoor dat ik ze houden mag.Zal het moeilijk vinden maar aan de andere kant ook niet erg.heb het al druk zat en 1 is dan wel genoeg.