Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

sybje schreef:Oh jeetje.. wat is er met Blando gebeurd?
En Kaar.. mannen veranderen nooit. Ze zijn soms zo simpel.
spettertjuh schreef:sybje schreef:Oh jeetje.. wat is er met Blando gebeurd?
En Kaar.. mannen veranderen nooit. Ze zijn soms zo simpel.
Dit is geen man hoor Sophie...........dit is nou het grote voorbeeld van een echt dom blondje![]()
![]()
spettertjuh schreef:Aangeboden gratis af te halen:![]()
Jongen van bijna 20 jaar.
Zit ik op mijn werk belt die knul van mij doodleuk op ......mam ik ben ontslagen!!!!!! Ik nog heel onnozel.....ja maar dat was je toch al op 6 juli van wege einde contract?![]()
Nee heeft die oetl.u.l.zich voor de zoveelste keer verslapen vandaag.....................Ik kan hem wel wurgen..........nu heeft hij vrijdag een sollicitatie voor de electrotechniek in rijswijk voor een werk-leer school......en is in principe wel aangenomen maar ik ben zo kwaad..........en dan doodleuk zeggen van: Ach ik denk laat ik het maar gelijk even aan je melden, sorry......alsof daar de kous mee af is...........Ik kook van woede.....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry moest dit even kwijt........
,gewoon loslaten dus,ik weet er alles van,ik ben ook zo slim om gewoon achter een paard te gaan hangen.....
sterkte met alles ik snap dat je boos ben zou mijn mama ook zijn
maar was dox niet ontsnapt
vind ik ook wel wat voor hem

En als't ijzer wordt teruggevonden dan kan die er missch weer onder gezet worden, zitten er nog geen 6 weken onder
Binar schreef:Zijn er mensen die het leuk vinden om binnenkort naar Shrek 3 te gaan?? Als er genoeg animo voor is dan kunnen we missch met een clubje gaan??
Heb nu ff lekker pauze
spettertjuh schreef:Aangeboden gratis af te halen:![]()
Zit ik op mijn werk belt die knul van mij doodleuk op ......mam ik ben ontslagen!!!!!! Ik nog heel onnozel.....ja maar dat was je toch al op 6 juli van wege einde contract?![]()
Nee heeft die oetl.u.l.zich voor de zoveelste keer verslapen vandaag.....................Ik kan hem wel wurgen..........nu heeft hij vrijdag een sollicitatie voor de electrotechniek in rijswijk voor een werk-leer school......en is in principe wel aangenomen maar ik ben zo kwaad..........en dan doodleuk zeggen van: Ach ik denk laat ik het maar gelijk even aan je melden, sorry......alsof daar de kous mee af is...........Ik kook van woede.....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
AnitaJoeri schreef:spettertjuh schreef:Aangeboden gratis af te halen:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hahaha ik heb en meid in de aanbieding.19 jaar en ik ben zelfs in staat om nog geld mee te geven ook .hihi het kan altijd erger.
Enne kaar Spetter was de bak al uit ontsnapt toen ze Blando eruit haalde.Spetter was nl. weer heel bang van Blando en wilde de bak dus uit.Dus toen liep ze met Blan en spetter stond ernaast los en toen ging dox helemaal uit zijn bol en daardoor ging spetter naar wei rennen en daardoor ging Blando ipv.langs K. over K. heen rennen.Dus niet geschrokken maar erg opgefokt alle drie.Iedereen moet ff opletten dat je paard naast je loopt en niet achter je,maar ja dat is altijd nadien.
Spetter heb ik met flinke galop op Joepi en goed geparkeerd van Joepi voor het laatste bakhek,kunnen tegenhouden om wei in te rennen,hij vind mij niet leuk geloof ik haha.Ik heb het vandaag goedgemaakt hij heeft fijn met de kudde buitengespeeld,vooral met Diddle.
Hoe is het nu met K.???

NuggT schreef:Whoeeei ik schrok, werd door Vera dr moeder gebeld.
Eng hoor.
Anita, gezellig dat je meegaat naar Shrek 3