Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Cassidy

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 17:29

Miss_Montana schreef:
Cassidy schreef:
Je goede daad voor de dag Beau! Jij bent ook een kandidaat om vrijdagmiddag op stal te komen werken Haha!
Als je de reden wilt weten, vraag maar aan IJp!

Huh? Wat is hier voor geheims gaande Blond Nagelbijten / Gniffelen

Er zijn afgelopen vrijdagmiddag een groep geestelijk minder validen komen rijden, en de bedoeling is dat een aantal van hen vaker (lees iedere vrijdag) gaan komen. Ze kunnen dus vrijdag wel hulp gebruiken Haha!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 17:30

Dan kan Beau boekjes uit gaan delen Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 17:34

Cassidy schreef:
Er zijn afgelopen vrijdagmiddag een groep geestelijk minder validen komen rijden, en de bedoeling is dat een aantal van hen vaker (lees iedere vrijdag) gaan komen. Ze kunnen dus vrijdag wel hulp gebruiken Haha!

Werkelijk waar?! Leuk joh! Dat heb ik ook 5 maanden gedaan tijdens het werk in Belgie. Iedere ochtend hadden we zwaar gehandicapte autisten die kwamen rijden. Ik vind dat werk echt helemaal te gek! Hoe laat komen ze dan? Ik kan wel kijken of ik zo nu en dan een vrijdagmiddag vrij kan krijgen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 17:35

Jus_dOrange schreef:
Dan kan [***] boekjes uit gaan delen Haha!

Tssss hou op Clown

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 17:51

Het exacte tijdstip weet ik even niet, volgens mij rond een uur of 6?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 17:52

Hmm dat zou ik moeten redden als ik een uurtje eerder weg mag. Lijkt me wel echt te gek hoor! Ik zal het vanavond anders even vragen als ik Eef ofzo tegenkom.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 17:55

Nou, ik ga afsluiten! Tot vanavond!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 17:55

Anders kunnen Gaby en Kim wel wat meer info geven.

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 20:33

Natas schreef:
hihi, zo dus jullie zijn wakker.

Hé dat ik zo laat achter de pc zit, wil niet zeggen dat ik de hele dag heb geslapen Dromen Tong uitsteken
Ik heb nou eenmaal geen pc op de bouwplaats...... Ach gut

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 20:37

Miss_Montana schreef:
Cassidy schreef:

Werkelijk waar?! Leuk joh! Dat heb ik ook 5 maanden gedaan tijdens het werk in Belgie. Iedere ochtend hadden we zwaar gehandicapte autisten die kwamen rijden. Ik vind dat werk echt helemaal te gek! Hoe laat komen ze dan? Ik kan wel kijken of ik zo nu en dan een vrijdagmiddag vrij kan krijgen!

Vraag maar aan Kim hoe leuk het was om telkens uitgescholden te worden voor: k*twijf Haha!

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 20:39

Cassidy schreef:
Het exacte tijdstip weet ik even niet, volgens mij rond een uur of 6?

Ja 18.00-19.00 alleen komende vrijdag niet, de 2 "zwaarste gevallen"moeten een begeleider erbij hebben en die had geen zin iedere week mee te gaan buiten werkuren. De bedoeling is dat ze straks per ov-taxi komen, net als afgelopen vrijdag iemand zou doen en nooit aangekomen is.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 21:09

Liever voor k*twijf uit worden gescholden dan rondlopen met blauwe polsen of kots moeten ontwijken Nagelbijten / Gniffelen Heb meerdere keren een autist begeleid met een obsessie voor handen, ik lette een moment niet op en hij greep zo mijn beide polsen. Maar hij was 10x sterker dan mij dus ik kon geen kant op joh. Mijn polsen waren de volgende ochtend 1 blauwe plek... Maar ik heb er wel ogen in mijn achterhoofd door gekregen, ik hield alles voor en achter me in de gaten.

Whis is btw vanaf nu Whiskey Langkous met haar mooie vlechtjes Clown Was wel grappig toen we weggingen. Ik stapte de auto in en hoorde ineens vanuit 1 van die stallen bij Whis: Bam... Bam.... Bam... en niet zo zachtjes ook. Dus ik kijken, was het Whis die van haar nieuwe Himalaya liksteen in haar ijzeren voerbak aan het smullen was Vork Heb de liksteen dus toch maar even opgehangen om ervoor te zorgen dat Eef en Henk van hun nachtrust kunnen genieten Bloos

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 10:12

Whiskey Langkous, klinkt wel erg grappig. Heb je ook de staart in een vlecht? Whisky had dat ze kwam, een hele mooie volle staart, die is vast wel weer terug te krijgen als je er een beetje aandacht aan besteed. En IJp kan je wel helpen aan staartzakken. Je hebt een voordeel dat zowel manen als staart van Whisky zwart zijn, scheelt een hoop wassen.
Had je al antiklit in je voorraad staan, Beau?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 10:24

Ja, Eef zij het al maar ik heb nog niet veel met haar staart gedaan. Van het weekend ga ik de staart even wassen en helemaal uitpluizen. Ik heb iets van 3 grote flessen antiklit spray dus die komen mooi van pas Clown Gisteren ben ik er ook al mee aan de slag gegaan met haar manen. Heerlijk werk om die manen te vlechten, ik ben echt van het tutten Lachen

De dekens waren trouwens perfect, ik heb een blauwe two tone voor het voor en najaar en een blauw geruit zweetdeken. Allebei stonden ze echt uberschattig. Nu heeft ze een chocoladebruin deken op met een goudgeel randje en die staat ook heel mooi *LOL*

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 10:26

*LOL*

Weeeeer geen foto's zeker? Schijnheilig

Ik heb een vet zware schooldag, ben al thuis en moet om 10 over 2 nog een keer heen voor 20 tot 30 minuten, pffff.... Rolleyes Raak nog 'ns overspannen hier. Sigaar

Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 10:31

Dat je uberhaupt nog gaat Clown

Nee, weeeeeer geen foto's die actiefoto's van het springen ga ik vanavond wel even uploaden aangezien ze vanavond meeloopt in de les. Maar zondag ben ik van plan om een fotoshoot te gaan doen met haar nieuwe dekens en dan ga ik ze diezelfde middag nog uploaden en een topic maken Haha!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 10:31

Als ik hoor hoe weinig lessen jij krijgt, snap ik die demonstraties die zelfs de scholieren houden om te pleiten voor meer lesuren (en dat er echt les gegeven wordt).

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 10:32

Braaf zo! Haha!

Ik ga m'n zusje d'r bed uit timmeren door heel hard Rammstein, WT en KoRn op te zetten. Schijnheilig

Enne, helaas is dat verplicht, ze dreigen zelfs met je diploma niet meekrijgen als je niet gaat. Huilen van het lachen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 10:34

Ik heb normaal 30 uur 'les' vorige periode was dat 21 echte lesuren en 9 KWT uren, in KWT zit je meestal achter de pc niks te doen of muziek te luisteren... Deze periode heb ik volgens mij 20 uur les en 10 uur KWT, da's behoorlijk bedroevend... Nu heb ik PTA week dus heb ik 1 a 2 PTA's per dag (of zoals morgen, niks)... 't Is een beetje vreemd geregeld maar officieel komen ze volgens mij wel aan 't goede aantal "leerlingen op school houden uren".

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 10:35

Verdorie m'n zusje is nog niet wakker...

*Muziek tikje harder* Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 10:45

Ja het is idd een beetje vreemd geregeld. Maar ik weet nog wel dat als je een bepaald aantal tussenuren hebt, dat je niet hoeft te komen. Zo ging dat altijd bij ons op school. Drie tussenuren betekende vrij Haha! Voor die leraren maakt het niets uit als je niets zit te doen. Zolang je er maar bent en dat is vervelend van ze. Ik baal daar echt van dat 9 van de 10 leraren vooral op het MBO en HBO gewoon geen zier erom geeft wat je doet of hoe je het doet op school. Ze doen niets meer dan wat ze moeten te doen en dan gaat dat zelfs nog moeizaam. Terwijl diezelfde leraren in de vakanties altijd vrij zijn en heerlijke tijden hebben en dan nog zeuren over dat de werkomstandigheden slecht zijn. Op een enkele uitzondering na die het wel goed voorheeft met de leerlingen en wel de moeite neemt om dingen goed uit te leggen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 10:46

Jus_dOrange schreef:
Verdorie m'n zusje is nog niet wakker...

*Muziek tikje harder* Schijnheilig

Oooh zielig Nagelbijten / Gniffelen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 10:50

Ah ze speelt vals, ze had de tv op haar kamer harder gezet dan mijn muziek. Rolleyes Ik durf te wedden dat mijn laptop meer herrie kan maken dan haar tv... Schijnheilig

Scholen zijn soms heel vaag geregeld... Als ik heel veel tussenuren heb dan zeggen ze "jah vul ze maar op met KWT dan hoef je geen uren niks te doen", uhm, naast dat KWT niks doen is hebben sommigen wel 12 tussenuren en hoeven ze maar 5x KWT in te tekenen ofzo. Nagelbijten / Gniffelen

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 11:33

Bij ons op school was het wel zo geregeld dat de leraren aansluitende roosters hadden, en dat er bij ons een les tussendoor uitviel maakte niets uit Lips are sealed

Toch kan ik me niet herinneren dat ik zo ontzettend veel vrije tussenuren heb gehad. Naar huis gaan met twee tussenuren kon ook niet, school was 25 km van huis, en we werden gebracht met de bus.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 11:35

Als ik 1 tussenuur heb ga ik nog wel 'ns naar kantoor, zeker als 't rond 12 uur is dan ga ik daar een broodje eten. Wij hebben hier 3 middelbare scholen in C'cum.