Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

slim paard he! Veel plezier bij de pietenoptocht allemaal !!:D

denk dat die red devil wel mee gaat vallen
Kalverhoek stopt helemaal als manege wist je dat per 1 december is het een volledige Western handels en pensionstal.
sjorsie schreef:zielig voor alle pieten wat een poedersuiker weer zeg, het bleef gieten vandaag!!! geen smink uitgelopen??? hoop dat het toch leuk is geweest.
Mijn zusje was vanmorgen mee om te zien waar Abel nu staat en die was door en door nat geregent , oopps! heb je ze zo ver dat ze meegaan giet het!!!
Marjolein: fijn dat het niet super ernstig is met Dancer, sorry ik herkende je donderdag niet in de kantine later dacht ik : oh ja dat was MarjoleinKalverhoek stopt helemaal als manege wist je dat per 1 december is het een volledige Western handels en pensionstal.
@ Azarro: Orissa was erg braaf met rijden, hebben die mensen nu serieus interesse? die mensen leken mee wel aardig.

Gieltje2002 schreef:@ Ben echt heel grieperig en duizelig. Gisteren met rijden verloor ik ineens mijn evenwicht en ben er via hals van Giel afgesprongen. Zo weer op mijn beide voetjes en meteen weer opgestapt. Die had echt zoiets van: "Wat doe jij nou?"

sjorsie schreef:Natascha: veel plezier bij Thunderdome!!!

wie o wie kan het? 

en heb er vet zin an!

Stelletje ongeduld

zo te zien veel plezier gehad.