stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Zirano

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 06:25

Ik had er nog nooit van gehoord dat een paard spruitjes at.Maar weer wat geleerd zo vlak voor Sinterklaas.
Hij at ze wel heel netjes en lief.Eerst goed kauwen dan doorslikken.Ik ga ze straks meteen kopen.

Het weer,kortom TAKKEWEER.regen,harde wind alleen de temperatuur valt mee.Ik hoop voor de hulppieten dat het straks droog blijft,anders watervaste viltstift er maar op doen.Straks weer even aan de wandel met meneer.Pieten en hulpjes Veel drog plezier vandaag.

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 07:05

mogguh!

Jaa dat van Zirano was wel even induk wekkend gisteravond hoor! Wat een bloed! Bren je had er niet bij hoeven zijn want je was gestrekt gegaan haha!

Wat balen ellen Bella niet goed at! Misschien de verdoving nog? Het weer is hier nu iets rustiger bij mij is het droog! Hopelijk houden we het zo! Anders verdwijnt de schmink denk ik

@ Sjorsie: Wat is abel tocg grappig hij wiltr graag uit zijn stal ontsnappen enzo hahah was hem ook 3x gelukt Bloos

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 10:02

@ Dabo: ik ben sinds gisteren werkzaam als junior functioneel IT beheerder personele systemen, hihi nu weet je nog niks Tong uitsteken
nee, ik ga alle salarissystemen van Ahold beheren, dus als minister Zalm weer een regeltje bedenkt voor de belasting oid, moet ik gaan zorgen dat het salaris systeem dit allemaal gaat verwerken zonder dat alle andere regeltjes en berekeningen beinvloed worden, een heel gepuzzel dus maar wel erg belangrijk, hiervoor werkte ik voor een detacheringsbureau op allerlei IT functies, dus ik ben blij dat ik nu weer een stapje verder kan.
@ Naadje24:Thanks en die deken ja dat is een probleem hij had z'n eerste deken in een week al stuk gemaakt, dit is inmiddels de 2de Tong uitsteken
@ Azzaro: idd Abel is net een houdini, dat hij nog op Veldt stond ontsnapte hij een paar keer per dag, hij wist precies hoe de stal te openen.Haha! slim paard he! Veel plezier bij de pietenoptocht allemaal !!:D
Ik ga nu naar stal, doegies!!

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 10:04

@ Zirano: jeetje zeg, je zult wel geschrokken zijn met al dat bloed, ik hoop voor je dat dit nu wel gaat werken Lachen

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 10:07

Jee wat n ellende zeg Mar, die Zirano blijft vol verrassingen zitten zeg. Wat zal je geschrokken zijn met zo veel bloed! Moet een rot gezicht zijn geweest. Als ik iets moet doen met m hoor ik t wel.

Naadje: je avatar is niet echt gezellig te noemen.....

Thimo is al geheel in Pieten-pak. Hij heeft er super veel zin in! Hij is haast net zo opgewonden hier voor als voor morgen als we bij mijn moeder t gaan vieren met de hele fam. Ik heb best een bijelkaar geraapte fam. Met mijn gescheiden ouders die gewoon gezellig met elkaar om gaan. Mijn vader met zijn nieuwe vriendin komen ook en mijn half-broer en zijn Flaamse vrouw (wilde vriendin schrijven maar ze zijn poos terug in AMerika getrouwd). Wel heel gezellig hoor mijn fam. Ben heel blij met ze.

Ik ga na de optocht nog even met Ilion stappen; vind wel dat hij weer bter loopt dan paar dagen terug... lastig want de draf is nog echt ku... Maar in stap stap hij goed over. Hij is ook verder heel vrolijk. Nog maar even afwachten wat LJ vindt.

Hoe is t met Dancer?

Belle en Raisa stonden gister samen in de bak: geen gezicht die 2 dames, volledig stoned! Ze staonden naast elkaar met alle 2 zo'n hang-lipje.... lief.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 14:02

Ja, inderdaad Shirley, daar stonden ze dan:
Afbeelding
Zieliggg! Maarja, ze zijn er nu wel weer overheen hoor hahaha

Ik ging net om 1uur van stal weg, en onderweg.. wat denken jullie? Werd het DROOG!!!!! jippieeee!!
Hold that thougt! Ik duim dat het de hele middag droog blijft! Want die gietregen is ook niks.. Verdrietig

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 14:07

he bah zeg, dit is toch geen weer voor een sinterklaasoptocht!!
blij dat k niet mee ben gegaan zeg!

gister is dus de da bij dancer geweest en het schijnt allemaal wel mee te vallen....hij heeft rotstraal en we gaan maandag kijken of ie daar dus onregelmatig van loopt...
het is gelukkig niet 1 van zn pezen, daar waren we wel heel blij mee.
hij mag ook gewoon los en longeren enzo, dus ik zal dr niet zo snel naastliggen denk k Haha! denk dat die red devil wel mee gaat vallen Tong uitsteken

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 16:15

Gelukkig maar dat het meevalt met Dancer.Zirano's handeltje werdt weer een stuk dunner,veel gelopen en er kwam weer behoorlijk wat vuil uit.Vanavond even samen met Marieke de spuitplaats verkennen en kijken of het lukt om meneer af te spuiten,zonder dat hij ervoor zorg dat de spuitplaats verbouwd wordt.Wat waren de pieten nat zeg.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 16:36

Aggut, dat is sneu voor die Pieten. het is inderdaad niet lang droog geweest... helaas. Dan kan het nog beter gewoon heel koud zijn, als het maar DROOG is! Van dit weer wordt niemand vrolijk..

Ik hoop dat het gaat lukken, Marjan, op de spuitplaats!
En blij dat het zijn pees niet is, Mayo! Haha!

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 17:02

zielig voor alle pieten wat een poedersuiker weer zeg, het bleef gieten vandaag!!! geen smink uitgelopen??? hoop dat het toch leuk is geweest.
Mijn zusje was vanmorgen mee om te zien waar Abel nu staat en die was door en door nat geregent , oopps! heb je ze zo ver dat ze meegaan giet het!!!

Marjolein: fijn dat het niet super ernstig is met Dancer, sorry ik herkende je donderdag niet in de kantine later dacht ik : oh ja dat was Marjolein Knipoog Kalverhoek stopt helemaal als manege wist je dat per 1 december is het een volledige Western handels en pensionstal.

@ Azarro: Orissa was erg braaf met rijden, hebben die mensen nu serieus interesse? die mensen leken mee wel aardig.

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 17:55

@Willemijn: Zijn er weer potentiële kopers voor Orissa geweest? Spannend hoor! Is Orissa niet iets voor Esther van Alex? Hoorde dat het laatste paardje weer is afgekeurd... Echt sneu voor haar.

@ Zirano: Ben blij dat het weer wat beter gaat met Zirano. Was een hoop bloed op stal gisteren. Jullie stonden nog laat te schrobben in de binnenstal. Gelukkig hoefde hij niet naar Emmeloord. Wel balen dat het zo lang duurde voor de veearts kwam.

Ben ook blij dat ik niet mee ben gegaan in pietenoptocht. Ben echt heel grieperig en duizelig. Gisteren met rijden verloor ik ineens mijn evenwicht en ben er via hals van Giel afgesprongen. Zo weer op mijn beide voetjes en meteen weer opgestapt. Die had echt zoiets van: "Wat doe jij nou?" Heb vandaag 15 minuten gelest en toen trok ik het niet meer en is Luc op Gilles gaan rijden. Is toch niet zo handig om grieperig en duizelig op je paard te klimmen. Had vanmorgen ook overgegeven dus elke hobbel voel je dan in je maag. Maar, het gaat weer over. Ik hoorde van Willemijn dat het het grootste deel van de pietenoptocht droog is gebleven. Gelukkig maar. Is anders zo lastig met die zwarte schmink en witte kragen... Tong uitsteken

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 18:03

sjorsie schreef:
zielig voor alle pieten wat een poedersuiker weer zeg, het bleef gieten vandaag!!! geen smink uitgelopen??? hoop dat het toch leuk is geweest.
Mijn zusje was vanmorgen mee om te zien waar Abel nu staat en die was door en door nat geregent , oopps! heb je ze zo ver dat ze meegaan giet het!!!

Marjolein: fijn dat het niet super ernstig is met Dancer, sorry ik herkende je donderdag niet in de kantine later dacht ik : oh ja dat was Marjolein Knipoog Kalverhoek stopt helemaal als manege wist je dat per 1 december is het een volledige Western handels en pensionstal.

@ Azarro: Orissa was erg braaf met rijden, hebben die mensen nu serieus interesse? die mensen leken mee wel aardig.

haha geeft niet howr, ik had jou ook nog nooit eerder gezien, dus ik had jou ook niet herkend Tong uitsteken
volgende keer beter! Haha!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 19:51

Gieltje2002 schreef:
@ Ben echt heel grieperig en duizelig. Gisteren met rijden verloor ik ineens mijn evenwicht en ben er via hals van Giel afgesprongen. Zo weer op mijn beide voetjes en meteen weer opgestapt. Die had echt zoiets van: "Wat doe jij nou?"

ja dat zag ik Clown
ik had ook zoiets van wat doe jij nou????
maar nu snap ik het Knipoog
was wel erg grappig om te zien hoewel het eigenlijk niet grappig is... Bloos

Ik heb gelukkig niks van het slechte weer gezien,ik ben om 09.00 naar bed gegaan en ik werd pas om 18.30 weer wakker Bloos Tong uitsteken

Shir: geen vriendelijke avatar maar ik vond m wel erg lollig Clown
maar ben nog druk op zoek naar een "evil" grappige....of derg.

Arme pietjes....niet ziek worden nu he?

Nog 3 uurtjes....dan vertrek ik richting utrecht Go jij! Go jij!
Gaan we even lekker stampen Tong uitsteken

Afbeelding

Tong uitsteken Tong uitsteken Tong uitsteken Tong uitsteken Tong uitsteken Tong uitsteken Tong uitsteken

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 20:05

Natascha: veel plezier bij Thunderdome!!!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 20:13

sjorsie schreef:
Natascha: veel plezier bij Thunderdome!!!

haha ben nog niet weg maar iig bedankt! Knipoog

Allano2502

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 20:18

annemiek heb je de fotos al op je computer gezet:P
hihi waren wel lollige fotos he

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 20:23

wie o wie weet trouwns hoe je een groot gif bestandje naar een kleine bewegende avatar krijgt?

ik vind deze erg grappig,maar dan de bewegende versie,maar 1 op andere manier krijg ik hem hier niet bewegend en op mijn comp wel Verward

Afbeelding

edit: heb hem geloof ik bewegend gekregen maar nu wil ik m dus als avatar Haha! wie o wie kan het?

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 20:26

er is ergens een topic op bokt helemaal over bewegende avatars, misschien zit daar een avatar
wizard Tong uitsteken

edit: bij de maat 60*60 aangeven en dan doet ie het, denk ik Koe

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 20:28

ik ga wel eens zoeken......Knipoog

edit: nee hij zegt dat ie niet groter dan 29 bytes mag zijn...Verward

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 20:38

We zagen je allemaal glijden hoor maar je zat er net zo snel weer op hoor.Je klinkt ook gewoon snotterig.Zirano ging echt goed hoor vandaag en vanavond heeft Chantal samen met Marieke(gelukkig) Ziano op de spuitplaats gezet en de slang erop man,man wat kan dat beest tekeer gaan zeg.Bokken meppen(had hij zichzelf het hardste mee maar het is toch mooi gelukt,ik ben blij dat Marieke morgen Chantal weer helpt.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 21:51

whoeha nou ik ga er nu echt van tussen! Tong uitsteken en heb er vet zin an! Go jij! Go jij!

Hopelijk zie en spreek ik jullie na het weekend weer Haha!

Afbeelding

Doei! Clown

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 22:00

Hier zijn dan eindelijk de foto's Haha! Stelletje ongeduld Tong uitsteken

Afbeelding
Daan en Kim
Afbeelding
Van l. naar r. Annemieke, Daan, Willemijn en onder Thimo en Bobby
Afbeelding
Afbeelding
Daan en Thimo
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
De Sint
Afbeelding
Fietspiet met Bobby achterop Clown
Afbeelding

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 22:20

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 22:26

Erg leuke foto's!!! Ik herkende Daan wel op de foto's in het zwart, maar die andere erg lastig... Welke paarden waren er allemaal mee? Ik herkende Missy, Fury?, Allano en ik weet dat Willemijn op Ghandi zou gaan. Maar voor de rest?

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 22:33

leuke foto's geworden Haha! zo te zien veel plezier gehad.
Afbeelding