Heej Rietjeh, jij hier? Gaaf dat het zo goed gaat met jullie... Ik hou de startlijsten bij de lang'njan wel in de gaten. Kan ik zo zien wanneer je wedstrijden gaat rijden
die ponykampen opzich leken me wel heel mooi om te doen,
maar de zaten mij wat dingen dwars en dan ga ik mij daar niet door bepaalde personen mezelf opvreten...
en marianne die had het bij het laatste gesprek toen zaterdags over homo's op de parkeerplaats, en janette zei dat dat niet waar was, maar ik zou maar oppassen wendy is de wel eens zo'n gestoorde gek tegen gekomen in het bos MET de ponykamp kinderen, njah leuk spel heb je dan..
en als ik naar het bos ga, zie ik ze ook bijna altijd op die parkeerplaats staan, dat janette nou nooit in het bos komt... maar ik zie ze vaak zat..
maar ik heb geen paard meer die irma heet haha ze heet truus nu irma vond ik al heel lang stom mjah staat stom als je de naam ineens veranderd op langejan weten ze nu niet beter hihih
Volgens mij weet Jannette best van die homo's hoor, en anders wil ik het haar nog wel even vertellen wat voor gasten daar in het bos rondlopen was een van de redenen dat ik opperde om het spel in de wei te doen. Maar ik geloof dat ze bedoelde dat het wel zal meevallen met die homo's. De parkeerplaats is nou eenmaal voor iedereen te gebruiken, dus niet teveel van aantrekken, dat bedoelde ze volgens mij
Trouwens, die homo's vreten onze kinderen niet op hoor, en als ze zien dat er kinderen (of zowiezo mensen) lopen, dan zullen ze wel een ander plekje zoeken om hun ding te doen Maar als ik een auto zie staan met 't rechter zonneklepje omlaag, zal ik wel even wat extra opletten...
overigens hebben we toen een paar jaar terug ook die avondwandeling gedaan naar de parkeerplaats, waar Geert Jan ons zou opwachten als 'eng oud mannetje'. Nou dat heeft ie toch erg goed doorstaan
Oh Vosje zal best voor sommigen leuk zijn om op te rijden, ik vind haar alleen niet leuk omdat ze altijd haar zin moet hebben met galop op buitenrit. En omdat ze zo saggie doet naar de andere paarden.
Die homo's vallen toch ook wel mee. Ik wist dan wel dat ze er zaten, maar heb er nooit last van gehad. Of gaat het nu om één of ander spel dat daar gespeeld moet worden met de kampen? Tja, daar kan ik niet over meepraten.
Heb trouwens net een broek gekocht bij een bokker, via EA. Vind het toch wel een soort dapper van mezelf. Kan het niet passen en ik weet niet zeker of ik haar kan vertrouwen. Ga nu even geld overmaken.
Vosje kan toch ook best leuk normaal doen met de gallop. Maar je hebt wel gelijk, dat saggie doen naar andere paarden is onwijs irritant. Ze is gewoon een kleine bitch...
We hebben idd een spel dat gespeeld wordt op de parkeerplaats, heel leuk spel, als ik de uitleg moet geloven
Overigens heb ik wel geleerd om tegen 'buitenhomo's' te kunnen tijdens mijn stage. Die gasten kwamen we weleens tegen, bespaar me de uitleg Mijn mening: het kan me geen drol schelen of je op jongens of op meisjes valt, maar seksen, dat doe je maar in een hotelkamer en niet in een bos of op een parkeerplaats
Volgens mij is het bij Vosje af en toe ook zo dat die ruitertjes die Vosje kiezen zoiets hebben van: Vroem! (Dat is ook een van de leuke dingen van Vosje, niet alle paarden hebben dat knopje )
Oh leuk, foto's plakken Ik hoop dat die broek trouwens goed bevalt! Ik zou het ook 'eng' vinden om kleding online te kopen, want je weet nooit hoe het valt. Maar dat is ook de verrassing ervan natuurlijk, hopeljk zit ie superlekker en dan heb je toch een niet zo dure broek op de kop getikt! Overigens heb ik een hele rare vorm pootjes (lees kort en lomp en baarheupen ) dus broeken wil ik altjd eerst passen. Dat zal bij jou wel minder zijn
Heej rianne, leuk je hier te zien Gaaf dat het goed gaat met jou en "Truus", nu toch eindelijk officieel Truus Toppie dat jullie wedstrijden gaan doen, zeker weten dat het gaat lukken, succes ermee en hou ons op de hoogte
Annemarie, gaat snel zeg Ik denk echt wel dat het goed gaat.
Ik ben heel beniewd hoe die broek gaat zitten, maar ik hoop echt heel lekker. Het is nog zo'n ouderwetsere ribstof, die nog niet zovaak gedragen is, omdat ie voor haar iets te groot was. Ik ben benieuwd
Djoni, inderdaad mee op trektocht nemen *:) Kan ik van dit jaar ook foto's laten printen, maar dan van een stuk betere kwaliteit dan die ik nu aan het plakken ben. Is zeker wel leuk werk trouwens. Heb van bijna twee jaar (of nog oudere) foto's bij elkaar gescharreld en het is echt lekker om daar tussen te zoeken.
Vosje kan idd best normaal doen, maar dan moet je er wel een goed ruitertje op hebben zitten
had met Voks nooit geen problemen, NOu ja nooit wil ik ook niet zeggen maar het ging 9 van de 10 keer goed haha,, ik vond haar zo leuk,, En dat ze chaggie is naar andere ja dat klopt maar als je een beetje oplet heb je daar niet zo veel last van
Veel plezier met de tocht (euh ben plots vergeten hoe dat ding ook al weer hee )