Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
deborah26 schreef:hey petra ik dacht al dat je daar heen zou gaan!is toch een record poging rit?zondag ben ik er ook hoor haha..dan gaat spetter voor de eerste keer de wei bij jullie in..zaterdag blijft hij een dagje op stal staan,omdat niet iedereen van het ruinenland erbij kan zijn..dus bijdeze wil ik gelijk even vragen hoelaat iedereen er zondag ongeveer is,zodat ik een beetje weet hoe laat spetter de wei in kan. de week is nu eindelijk bijna voorbij!nog maar 2 DAGEN!!!!heb er echt zin!!
Reentjuh schreef:Hey San, jij verzorgde Goldflower toch toen die nog op Middendelfland stond? Daar heeft Linda ook gestaan! Linda is van Thomas, en zij heeft ook bij bij Cees Poot gestaan, haha!
Anique_Vaandrig schreef:goldflower heeft zo'n drie keer op Stal Midden Delfland gestaan, dus dan zullen jullie elkaar idd wel mis zijn gelopen!
deborah, ik ben er iig zaterdag voor yus en zondag kan ik eventueel ook wel even komen - mocht mir niet kunnen! Maar voor yus geld eigenlijk denk ik wel hetzelfde als voor thom
Hoe is het vandaag gegaan met die bolle??? Issie en beetje lief geweest voor je?? hihihideborah26 schreef:hey petra ik dacht al dat je daar heen zou gaan!is toch een record poging rit?zondag ben ik er ook hoor haha..dan gaat spetter voor de eerste keer de wei bij jullie in..zaterdag blijft hij een dagje op stal staan,omdat niet iedereen van het ruinenland erbij kan zijn..dus bijdeze wil ik gelijk even vragen hoelaat iedereen er zondag ongeveer is,zodat ik een beetje weet hoe laat spetter de wei in kan. de week is nu eindelijk bijna voorbij!nog maar 2 DAGEN!!!!heb er echt zin!!
hij heeft best lekker gelopen vanavond! Anique_Vaandrig schreef:Ankie!!!!!!! haha, je wilt niet weten hoe hard ie heeft gewerkt![]()
hij heeft best lekker gelopen vanavond!

.
Ik denk alleen wel dat je Rox beter een smsje kunt sturen omdat zij bijna niet op Bokt zit tegenwoordig.
Heb wel genoeg aan de trucken die yus nu heeft: boxdeuren slopen enzo
deborah26 schreef:hey jessica 11.30 is goed..hoop dat het de rest ook uitkomt.
mir spetter wil yus ook graag ontmoeten haha..kan hij ideeen uitwisselen om zijn vrouwtje tot last te zijn hihi..die longeer truc die kent hij al haha
deborah26 schreef:hey jessica 11.30 is goed..hoop dat het de rest ook uitkomt.
mir spetter wil yus ook graag ontmoeten haha..kan hij ideeen uitwisselen om zijn vrouwtje tot last te zijn hihi..die longeer truc die kent hij al haha

Reentjuh schreef:deborah26 schreef:hey jessica 11.30 is goed..hoop dat het de rest ook uitkomt.
Ik dacht dat ik Arjan rond 13.00uur heb horen zeggen! Had Arjan jou geen tijd doorgegeven? En Rox wil er inderdaad echt bij zijn en zij kan rond 13.00uur, weet ik. Anders zou ik het voor de zekerheid toch even via Arjan regelen Debor, dan kan hij het op het bord zetten of doorgeven aan de rest.
Het is trouwens wel wisseldag die zondag, want Kirin gaat er weer uit, hihi!
Slaap lekker allemaal!

Ik hoop dat alles goed zal verlopen want het is wel een hele grote groep he! Laat Whis vooral heel erg vriendjes worden met Chakotay want dan kunnen we in augustus de merrie-veulenbox in orde maken