Stal Langelaan praat

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Reentjuh

Re: Stal Langelaan praat

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 13:53

Waar is de rest????

deborah26

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 14:25

hey petra ik dacht al dat je daar heen zou gaan!is toch een record poging rit?zondag ben ik er ook hoor haha..dan gaat spetter voor de eerste keer de wei bij jullie in..zaterdag blijft hij een dagje op stal staan,omdat niet iedereen van het ruinenland erbij kan zijn..dus bijdeze wil ik gelijk even vragen hoelaat iedereen er zondag ongeveer is,zodat ik een beetje weet hoe laat spetter de wei in kan. de week is nu eindelijk bijna voorbij!nog maar 2 DAGEN!!!!heb er echt zin!!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 17:03

deborah26 schreef:
hey petra ik dacht al dat je daar heen zou gaan!is toch een record poging rit?zondag ben ik er ook hoor haha..dan gaat spetter voor de eerste keer de wei bij jullie in..zaterdag blijft hij een dagje op stal staan,omdat niet iedereen van het ruinenland erbij kan zijn..dus bijdeze wil ik gelijk even vragen hoelaat iedereen er zondag ongeveer is,zodat ik een beetje weet hoe laat spetter de wei in kan. de week is nu eindelijk bijna voorbij!nog maar 2 DAGEN!!!!heb er echt zin!!

Hai Deborah, ik hoef er niet beslist bij te zijn hoor als Spetter erop gaat. Thomas gedraagt zich wel en heeft toch alleen oog voor het gras Haha!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 17:06

Reentjuh schreef:
Hey San, jij verzorgde Goldflower toch toen die nog op Middendelfland stond? Daar heeft Linda ook gestaan! Linda is van Thomas, en zij heeft ook bij bij Cees Poot gestaan, haha!

Toen Goldflower op Stalmiddendelfland stond was ik daar al weg dus volgens mij heb je me daar niet gezien. Ik heb daarvoor inderdaad bij Cees Poot gestaan en daar heeft Goldflower heel even gestaan dus ik weet niet of we elkaar daarvan kennen. Ik zie of hoor het dinsdag wel als je op stal komt! Knipoog

deborah26

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 18:47

spetter heeft ook alleen maar oog voor het gras hij is verder ook sociaal en bemoeid zich ook niet zo met andere paarden..hij heeft het altijd veel te druk met eten haha..de gene die er wel graag bij willen zijn hoor ik het graag van hoe laat spetter de wei in kan..alvast bedankt groetjes deborah

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 19:30

goldflower heeft zo'n drie keer op Stal Midden Delfland gestaan, dus dan zullen jullie elkaar idd wel mis zijn gelopen!

deborah, ik ben er iig zaterdag voor yus en zondag kan ik eventueel ook wel even komen - mocht mir niet kunnen! Maar voor yus geld eigenlijk denk ik wel hetzelfde als voor thom Knipoog

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 20:14

Anique_Vaandrig schreef:
goldflower heeft zo'n drie keer op Stal Midden Delfland gestaan, dus dan zullen jullie elkaar idd wel mis zijn gelopen!

deborah, ik ben er iig zaterdag voor yus en zondag kan ik eventueel ook wel even komen - mocht mir niet kunnen! Maar voor yus geld eigenlijk denk ik wel hetzelfde als voor thom Knipoog

Groomieeeeeeeeeeee Haha! Hoe is het vandaag gegaan met die bolle??? Issie en beetje lief geweest voor je?? hihihi
Zondag ben ik er hoor hahaha kom je dan ook gezellig??

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 20:18

deborah26 schreef:

Yus heeft er ook zin in fluister hij me in! Is hij niet meer de enige draak op stal Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 20:34

Ankie!!!!!!! haha, je wilt niet weten hoe hard ie heeft gewerkt Haha! Haha! hij heeft best lekker gelopen vanavond!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 20:49

Anique_Vaandrig schreef:
Ankie!!!!!!! haha, je wilt niet weten hoe hard ie heeft gewerkt Haha! Haha! hij heeft best lekker gelopen vanavond!

Whaaaa joh! Helemaal super!
Ik ga nu afsluiten en lekker naar huis! Slapen
Bedankt weer voor vandaag
xxx

FeLaRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 20:50

@Deborah en de andere ruinenvrouwen die er zondag bij willen zijn:

Ik ga zondag een buitenrit maken, heb afgesproken met een kennisje van mijn oude stal om 10.00 uur, ben om 11.30 uur weer terug en moet om 12.30 uur naar huis,moet s'middags weg.
Wil er wel graag bij zijn als Spetter het land ingaat, met mijn suffe pony Haha! .

Ik weet niet of 11.30 uur voor de anderen ook uit komt????
Anders moet ik mijn buitenrit afzeggen, dan kan ik eerder.

deborah26

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 21:08

hey jessica 11.30 is goed..hoop dat het de rest ook uitkomt.
mir spetter wil yus ook graag ontmoeten haha..kan hij ideeen uitwisselen om zijn vrouwtje tot last te zijn hihi..die longeer truc die kent hij al haha

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 21:23

Ik kom ook in de ochtend dus dan kan ik Thom er zelf even lekker bijzetten. Knipoog Ik denk alleen wel dat je Rox beter een smsje kunt sturen omdat zij bijna niet op Bokt zit tegenwoordig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 21:25

als ze het maar laten Haha! Heb wel genoeg aan de trucken die yus nu heeft: boxdeuren slopen enzo Tong uitsteken

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 21:35

Heeeej Aniquee, alles goed met je meid? Je zal het vandaag wel druk hebben gehad met al je "klus" paarden Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 21:50

haha, ja nou en of! Eerst [paard] gedaan, daarna twee paarden uitgemest (Henny was zo lief dat zij Yus voor me gedaan heeft!), Yustin gereden, even naar Lisa gekeken en toen was ik klaar!

Oh ja, natuurlijk heeft Thom op het land gestaan!!! Hij was lief maar had eeeeeeeeerg veel zin om naar het land te gaan!

Heerlijk, ik zit te genieten van het idee dat de paardjes er nu weer goed bij staan in de schone boxen!!

Hoe was je school Lin?

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 22:07

deborah26 schreef:
mir spetter wil yus ook graag ontmoeten haha..kan hij ideeen uitwisselen om zijn vrouwtje tot last te zijn hihi..die longeer truc die kent hij al haha

Ik dacht dat ik Arjan rond 13.00uur heb horen zeggen! Had Arjan jou geen tijd doorgegeven? En Rox wil er inderdaad echt bij zijn en zij kan rond 13.00uur, weet ik. Anders zou ik het voor de zekerheid toch even via Arjan regelen Debor, dan kan hij het op het bord zetten of doorgeven aan de rest.
Het is trouwens wel wisseldag die zondag, want Kirin gaat er weer uit, hihi!

Slaap lekker allemaal!

Owens_hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 22:24

deborah26 schreef:

Ik ben er wel in de ochtend, want ik heb een Jeu de boul toernooi in de middag. Nagelbijten / Gniffelen
Maar Ietsen zal ik er dit jaar niet meer bij gaan zetten, hij is een beetje op de slachttoer Ach gut
Plus hij is momenteel erg boos, dus neem ik zeker geen risico. Knipoog
Hij heeft Yus al flink te grazen genomen Ach gut
En Fellow moest ook al zo hard lopen, dus heeft hij nu boxstraf.
Hij moet weer aan het werk, want als Monique komt moet hij weer een beetje de oude zijn, want hij is weer eens flink tegen de draad in.
Vandaag heeft hij een flinke wasbeurt gehad, en even weer kennis gemaakt met de bak Haha! Haha!
Hij wilde totaal niet maar hij had even pech, hij kwam mijn zweep even tegen Nagelbijten / Gniffelen
Ook had hij weer flinke grote bananen in zijn oren, maar die heb ik er even uitgejaagd.
Toen hij weer goed naar me luisterde ben ik gestopt.
Morgen gaan we weer lekker verder Knipoog

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 11:37

Halloooo allemaal!!!! Haha!

Bijna weekend!!! Waar is iedereen?? Hard aan het werken?

FeLaRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 12:16

Reentjuh schreef:
deborah26 schreef:

Ik dacht dat ik Arjan rond 13.00uur heb horen zeggen! Had Arjan jou geen tijd doorgegeven? En Rox wil er inderdaad echt bij zijn en zij kan rond 13.00uur, weet ik. Anders zou ik het voor de zekerheid toch even via Arjan regelen Debor, dan kan hij het op het bord zetten of doorgeven aan de rest.
Het is trouwens wel wisseldag die zondag, want Kirin gaat er weer uit, hihi!

Slaap lekker allemaal!

Oh dan heb ik een probleem, want ik kan niet om 13.00 uur.
Misschien 12.30 uur??? Dan kan ik nog net wel. Wil er wel bijzijn vanwege Fel.

FeLaRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 12:29

Ben eind van de middag op stal, kijk of ik Arjan zie om het te vragen voor zondag. Anders bel ik wel.

Ga vanavond met mijn husband romantisch uit eten, hihi. Muziek!

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-06 18:15

Zo Whis is lekker schoon voor morgen.
Linda dankje voor het lenen van je beschermers.

Ik ben wel nerveus hoor.
Heb er gewoon buikpijn van hihihi

Morgen om 9 uur willen we van stal vertrekken.
De rit begint als het goed verloopt om 13:30 uur
Het is een rit van twee uur
Ruud en orlan gaan als vrijwilleger mee helpen.
OOk komt morgen Chakotay.
Misschien de aankomstige sexbabe van whis hihihi

Nou meiden jullie ook een fijne dag morgen en ik zal proberen snel verslag uit te brengen.

doei doei xx

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 18:58

Nou Peet heel veel plezier morgen met elkaar en Whis. Ik kan me een beetje voorstellen hoe je je voelt want het is heel spannend allemaal Nagelbijten / Gniffelen Ik hoop dat alles goed zal verlopen want het is wel een hele grote groep he! Laat Whis vooral heel erg vriendjes worden met Chakotay want dan kunnen we in augustus de merrie-veulenbox in orde maken Haha! Tong uitsteken

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-06 21:31

Dankje lin.
Ja het word heel wat als ik het zo allemaal lees.
Een groep meer meer of rond de honderd tinkers.
Alleen dat vind ik al gaaf om te zien.

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 07:34

wel foto's maken hoor