wie rijd er op manege nieuw hagen nauwe

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

x_kelsey_x

Re: wie rijd er op manege nieuw hagen nauwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 21:44

Haha grappig Tong uitsteken
Ik zat net op Urnie Haha! Me dekje stond hem heel mooi Lachen
Urnie kan best hard in galop Tong uitsteken

x_kelsey_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 21:47

Ja ingrid, Pak Pauline maar aan. haha!
Die lange manen horen gewoon bij Urnie Haha!
Het is juist schattig Tong uitsteken

diiLauraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 21:58

Amen! Knipoog

_Roosmarijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 22:12

Whaha ROFL , ik was in het kantoortje even wat gegeven aan het overschrijven uit de paspoorten, hoor ik Ingrid opeens tegen Pauline beginnen over bokt over het gedoe over Urnie's manen en dat ze zo graag op Urnie wilt rijden enz. Geweldig! Zoals ingrid dat dan ook kan brengen!

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 22:14

Go Ingrid!!! Afgod Cool

_Roosmarijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 22:21

Ik heb trouwens weer eens op Otis gereden, ging wel lekker op zich. Heerlijk weer eens zo'n paard dat zo "makkelijk" nageeflijk loopt. Alleen die galop, die was vroeger veel beter vond ik, hij heeft weinig balans, vooral in de bochten.

_Roosmarijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 23:06

SannevdM schreef:
Go Ingrid!!! Afgod Cool

Haha ja! Vork Die kan je mooi in je zak steken Pauline, die manen blijven eraan! Knipoog

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 00:20

Okee okee okee, ik zeg al niks meer Vork ik heb die manen niet eens gezien, zo hard heb ik gewerkt. We gingen carousellen, soms heb ik toch wel goeie ideeen he Tong uitsteken Echt Wouter z'n ding. Not. Callista vond er ook geen pest aan en La Morka vond 't wel prima maar dat is dan ook een die-hard carousselpony Haha! Nou weet ik zeker dat ik voor een carousselgroepje ga lobbyen. Ooit. Als ik kan rijden. Want o wat kan die fjord hard! En o wat zit hij lekker, net een fjord Clown

Wat was jij nou met Marcus aan het doen Lisa? toen hij er zo vandoor ging was ik bang dat je er heel hard af zou stuiteren Nagelbijten / Gniffelen Kelsey's dekje staat beeeeldig bij haar broek. En bij Urnie. Wouter, die zondag als eerste op Otis mag, heeft gevraagd of ik 'm wil invlechten. Dat kan ik namelijk heeeeel goed Knipoog Eindelijk erkenning Tong uitsteken

Suzanne1408

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 08:43

Leuk!!Jullie hebben geluk dat jullie wedstrijd op Otis mogen!!
Ik heb er vorige keer wedstrijd op gedaan maarja Tong uitsteken

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 09:11

oke., even voor de duidelijkheid:
volanda is dan wel niet de soepelste maar niemand moet haar een lompe knol noemen. want ze kan heel veel, en ze doet daar erg haar best voor.ligt er maar net aan die er op rijd. dat ze nog niet altijd bochten kan maken en niet zo goed kan galloperen is niet haar schuld hoor. ze is nog heel jong en moet nog heel veel leren. en je moet haar daar gewoon de tijd voor gunnen.
dat ze zo super erg loop te bokken heb ik anders ook nix van gemerkt gister,. misschien 3 kleine bokjes omdat ze de rechtergalop moeilijk vind, maar verder zo mak als een lammetje.
dus niemand mag mijn schat meer beledigen! Bloos

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 10:13

Heeft iemand dat gezegd dan Anneke?

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 10:25

SuusKiiss schreef:
Jullie praten echt veel!!Ik moet op Tosca.... Wordt echt super grappig!!!Leuke dekjes!! Trouwens Volanda is ook niet echt slim voor carrousel... Lees mijn verhaal van gister!! Dat was echt erg... Volanda is vet lomp Tong uitsteken

SuusKiiss schreef:
Woh wat praten jullie veel zeg in 2 dagen!!!!
Ik ga misschien(als ik weer geld heb) een dekje voor Otis kopen!
Ik heb vandaag weer gereden Haha! Was er al om 9 uur Tong uitsteken Heb op Goldie gereden! Was echt leuk! Zet nog foto's neer(zijn er maar 2 ofzo Tong uitsteken)
Volanda reed mee, dat paard is lomp! Ze gaat galoperen, ze gaat van de hoefslag loopt gewoon rechtuit en loopt volop tegen Nivoletta aan, later ook nog tegen Otis en bijna tegen mij! Ook nog met haar borst tegen het schot aan geknald enzo en een vet hoge bok!!!

Knipoog

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 11:28

niet aanvallend bedoelt hoor suzanne., maar wilde even zeggen hoe ik daarover dacht.

Dominiqueee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 11:51

Ooh ooh ooh, ik ben echt al veeeel te lang niet meer in dit topic geweest, ga zo maar weer eens bijlezen.. Shame on me!

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 12:44

Volanda is ook erg groot, ik denk dat dat ook uitmaakt. Dat hele grote lijf moet ze nou onder controle zien te houden en dat is lastig voor zo'n jong paard omdat die toch wat later "klaar" zijn dan een wat kleinere. Ik vind haar in ieder geval helemaal super, erg lief en ze doet heel goed haar best Ja Ze snapt er vast helemaal niks van, al die verschillende mensen die allemaal net iets anders met haar doen. Zou ik ook overstuur van raken. Dat lijkt dan lomp maar dat is niet met opzet. Jeffrey, die is lomp (en hiermee wil ik niemand op z'n hart trappen, ik vind 'm gewoon lomp), Volanda niet.

@ Annemiek + Roos + Anneke: misschien beetje late reactie maar wat was er met Jolinde? Esmeralda kon het geloof ik wel goed vinden met Chester he?

@ Suus: jaaaaaaa ik ben zo'n bofkont! Gister op Urnie en zondag fijn met Otis aan de slag! Wanneer mag jij 'm weer anvragen?

@ IngridddDd: waarom heten Urnie en Donna ineens "de fjord" en "de haflinger" en Nivoletta en Otis niet "de tuiger" en "de schimmel"?

jacqii

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 16:07

Anneke ik ben het met je eens volanda is schat en als ze bokt dan is dat toch alleen maar leuk tenminste als ze bokt omdat ze t gewoon leuk vind als ze bokt omdat ze pijn heeft is t iets minder..
maar volanda is echt een schatjee..

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 16:21

Wat er met Jolinde is weet ik nog niet. Maar ze liep net alsof ze over hete kolen moest lopen. Echt heel erg kort. Ingrid zou er naar kijken en ik hoop dat het meevalt.

En Esmeralda reed zeker goed op Chester. Heel leuk om hem eens te zien werken haha! Dat doet ie in de kinderlessen niet, al is ie dan wel een schat verder. Wel een hele luie....

Suzanne1408

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 17:00

Ik vind Volanda ook wel lief hoor maar ik bedoel grappig lomp Tong uitsteken

Shetjjee__x

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 17:01

jippiej! Go jij! Go jij! vanaaf weer op Marcus rijden! Haha! Ga vandaag wel gewoon met me eigen dekje, want gister ging ik dus niet omdat ik zonder zadel ging Tong uitsteken
ga kijken of het me lukt om knotjes te maken en dan voor zondag (lisa moet natuurlijk wel goed vinden, want ik heb maar 3kwartier na lisa dus moet voor haar gebeuren Bloos Tong uitsteken)

gr. Tessa

Suzanne1408

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 17:01

Ik vind Chester trouwens ook Super!!
@Pauline: Ik mag Otis weer opgeven niet de volgende wedstrijd maar die daarna... Duurt lang!

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 17:05

jacqii schreef:
Anneke ik ben het met je eens volanda is schat en als ze bokt dan is dat toch alleen maar leuk tenminste als ze bokt omdat ze t gewoon leuk vind als ze bokt omdat ze pijn heeft is t iets minder..
maar volanda is echt een schatjee..

nou dat bokken viel echt super mee gister. 3 kleine bokjes hooguit. en dat was dan voornamelijk bij de rechtergalop ., duss misschien heeft ze daar moeilijkheden mee.,,.. maar het enige wat ik dus wou zeggen was dat ze niet lomp is Tong uitsteken

Suzanne1408

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 17:24

Ik vind er nog 1 keer ook NIET Lomp alleen lomp dat ze tegen Nivo enzo aan knalt......Voor de rest is ze vet schattig!!!

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 17:48

SuusKiiss schreef:
@Pauline: Ik mag Otis weer opgeven niet de volgende wedstrijd maar die daarna... Duurt lang!

hmm... ja dat duurt nog best wel lang dan ja Scheve mond ach joh, er zijn zo veel fijne paarden die je allemaal kunt opgeven! Dan is het gewoon superfijn als je wel op Otis mag en verder is het ook leuk op een ander, toch? En als je eenmaal F9 rijdt maakt 't niet meer uit Pling

Suzanne1408

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 17:50

hestejente schreef:
SuusKiiss schreef:

hmm... ja dat duurt nog best wel lang dan ja Scheve mond ach joh, er zijn zo veel fijne paarden die je allemaal kunt opgeven! Dan is het gewoon superfijn als je wel op Otis mag en verder is het ook leuk op een ander, toch? En als je eenmaal F9 rijdt maakt 't niet meer uit Pling
Idd!!!Dan kan ik miss wel elke keer op Otis Haha! Welke F rijd jij??

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 17:52

hestejente schreef:
SuusKiiss schreef:

juist wel denk ik., want een paard moet op dat niveau ene aantal dingen kunnen ,. en er zijn maar een aantal paarden die daar echt voor kwalifiseren Tong uitsteken