Ik zat net op Urnie
Me dekje stond hem heel mooi 
Urnie kan best hard in galop
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Me dekje stond hem heel mooi 

, ik was in het kantoortje even wat gegeven aan het overschrijven uit de paspoorten, hoor ik Ingrid opeens tegen Pauline beginnen over bokt over het gedoe over Urnie's manen en dat ze zo graag op Urnie wilt rijden enz. Geweldig! Zoals ingrid dat dan ook kan brengen!

SannevdM schreef:Go Ingrid!!!![]()
Die kan je mooi in je zak steken Pauline, die manen blijven eraan!
ik heb die manen niet eens gezien, zo hard heb ik gewerkt. We gingen carousellen, soms heb ik toch wel goeie ideeen he
Echt Wouter z'n ding. Not. Callista vond er ook geen pest aan en La Morka vond 't wel prima maar dat is dan ook een die-hard carousselpony
Nou weet ik zeker dat ik voor een carousselgroepje ga lobbyen. Ooit. Als ik kan rijden. Want o wat kan die fjord hard! En o wat zit hij lekker, net een fjord
Kelsey's dekje staat beeeeldig bij haar broek. En bij Urnie. Wouter, die zondag als eerste op Otis mag, heeft gevraagd of ik 'm wil invlechten. Dat kan ik namelijk heeeeel goed
Eindelijk erkenning
SuusKiiss schreef:Jullie praten echt veel!!Ik moet op Tosca.... Wordt echt super grappig!!!Leuke dekjes!! Trouwens Volanda is ook niet echt slim voor carrousel... Lees mijn verhaal van gister!! Dat was echt erg... Volanda is vet lomp
SuusKiiss schreef:Woh wat praten jullie veel zeg in 2 dagen!!!!
Ik ga misschien(als ik weer geld heb) een dekje voor Otis kopen!
Ik heb vandaag weer geredenWas er al om 9 uur
Heb op Goldie gereden! Was echt leuk! Zet nog foto's neer(zijn er maar 2 ofzo
)
Volanda reed mee, dat paard is lomp! Ze gaat galoperen, ze gaat van de hoefslag loopt gewoon rechtuit en loopt volop tegen Nivoletta aan, later ook nog tegen Otis en bijna tegen mij! Ook nog met haar borst tegen het schot aan geknald enzo en een vet hoge bok!!!
Ze snapt er vast helemaal niks van, al die verschillende mensen die allemaal net iets anders met haar doen. Zou ik ook overstuur van raken. Dat lijkt dan lomp maar dat is niet met opzet. Jeffrey, die is lomp (en hiermee wil ik niemand op z'n hart trappen, ik vind 'm gewoon lomp), Volanda niet.
vanaaf weer op Marcus rijden!
Ga vandaag wel gewoon met me eigen dekje, want gister ging ik dus niet omdat ik zonder zadel ging 
)jacqii schreef:Anneke ik ben het met je eens volanda is schat en als ze bokt dan is dat toch alleen maar leuk tenminste als ze bokt omdat ze t gewoon leuk vind als ze bokt omdat ze pijn heeft is t iets minder..
maar volanda is echt een schatjee..
SuusKiiss schreef:Ik vind Chester trouwens ook Super!!
@Pauline: Ik mag Otis weer opgeven niet de volgende wedstrijd maar die daarna... Duurt lang!
ach joh, er zijn zo veel fijne paarden die je allemaal kunt opgeven! Dan is het gewoon superfijn als je wel op Otis mag en verder is het ook leuk op een ander, toch? En als je eenmaal F9 rijdt maakt 't niet meer uit
hestejente schreef:Idd!!!Dan kan ik miss wel elke keer op OtisSuusKiiss schreef:Ik vind Chester trouwens ook Super!!
@Pauline: Ik mag Otis weer opgeven niet de volgende wedstrijd maar die daarna... Duurt lang!
hmm... ja dat duurt nog best wel lang dan jaach joh, er zijn zo veel fijne paarden die je allemaal kunt opgeven! Dan is het gewoon superfijn als je wel op Otis mag en verder is het ook leuk op een ander, toch? En als je eenmaal F9 rijdt maakt 't niet meer uit
Welke F rijd jij?? hestejente schreef:SuusKiiss schreef:Ik vind Chester trouwens ook Super!!
hmm... ja dat duurt nog best wel lang dan jaach joh, er zijn zo veel fijne paarden die je allemaal kunt opgeven! Dan is het gewoon superfijn als je wel op Otis mag en verder is het ook leuk op een ander, toch? En als je eenmaal F9 rijdt maakt 't niet meer uit