Wie rijdt er bij manege Smit (N'wijkerhout)???

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Saskia89

Re: Wie rijdt er bij manege Smit (N'wijkerhout)???

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 21:45

*Krijgt opeens wel een geniale inval voor een buitenrit*
Als we straks toch allemaal buiten rijden kunnen we wel een keer 's avonds met zijn allen anderhalf uur gan rijden!

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 21:46

als jij een les regelt waar we allemaal in passen. Ik kan dat alleen niet op m'n kaart doen. Dus hoeveel zou me dat kosten?

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 21:47

Waarom kan dat niet op je kaart? In het midden van de zomervakantie is het altijd heel rustig (het vergt alleen wel wat geduld' Clown)

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 21:50

Omdat mijn moeder m'n kaart betaald en ik zelf de buitenritten Knipoog

malle_pietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 21:51

Fenn schreef:
gisteren op Bo gereden en het was echt prut Bloos nouja,alleen de gallop op het einde.

Als je op Bo net zo raar deed als op de fiets dan begrijp ik wel dat het niet zo goed ging. Haha! Ik zag je namelijk met Iris samen fietsen ik kreeg de indruk dat jullie het hele fietspad nodig hadden.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 21:57

Nadat ik Fenna's pennyverhaal heb gelezen krijg ik soms de indruk dat ze nog steeds denk dat hij fiets een wilde hengst is Bloos
Als je dan die anderhalf uur rijdt i.p.v. 's middags kost het je niets (of een half uurtje Knipoog)

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 22:04

ow, dus die 1,5 uur wordt niet extra van m'n kaart geschreven? Dan is het goed Ja Wil van de zomervakantie toch een aangepast rijrooster gaan volgen Clown

Mijn fiets gedraagt zich af en toe ook niet zo goed Knipoog

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 23:44

Hmm ja ik ook eigenlijk, want ik vind die middag dan echt 3× nix! Dus dat wordt dan waarschijnlijk weer af en toe 1.5 uur. (Er wordt dus gewoon 1.5 les afgeschreven Fen!) En dan nog zo nu en dan de donderdagochtend, kan ik af en toe toch nog een lesje volgen Lachen

Maar moet zeggen dat die 1.5 buiten echt een heel stuk leuker is dan 's middags. Lekker elke week naar het strand en dan niet zo piepluttig stukje als dat wij soms doen Clown

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 08:59

Sas, ik denk dat ik met jouw rooster mee doe Schijnheilig Ik ben de dinsdagmiddagbuitenritjes ook wel beetje zat en zoals jij het beschrijft klinkt het prima. Af en toe 's avonds buitenrit en af en toe donderdagochtend een les. En dan na de zomer weer op dinsdagmiddag of in een avondles ofzo Ja

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 09:35

Gezellig hoor Fen! Ja
Na de zomer ga ik altijd weer terug naar de dinsdagmiddag eigenlijk, maarja dat zal waarschijnlijk volgend jaar wel weer anders worden met school... Moet zeggen dat ik het nu met jou, Iris, Leonie, Irma en Katerina wel gezellig vind Lachen

Mariet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 15:41

Ik vind 't prima om wat te gaan doen maar ik heb Sas al verteld dat ik absoluut niet ergens heen ga waar alleen maar achtbanen zijn want dan scheit ik em echt dik Tong uitsteken

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 16:48

achtbanen zijn hip Haha! Gaan we naar de efteling ofzo Knipoog Dan kan je gerust in de vogelrock, want dat is niet eng. Als je dan het schommelschip ook overleefd heb gaan we in de rij voor de phyton Vork (Nee, serieus, Efteling is wel leuk. Moeten we alleen het vervoer regelen)

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 18:17

Ik ben nog nooit in de efteling geweest Bloos! Maar daar heb je toch ook een sprookjesbos? Dat is dan wel leuk voor Mariette Nagelbijten / Gniffelen
Als iemand OV heeft (Wendy? En ik krijg hem waarschijnlijk m.i.v. mei ofzo) kan de rest met korting reizen Pling

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 18:21

Het sprookjesbos is ook nog leuk voor ons sas Vork En Fatamorgana en de wachtrijen natuurlijk Ja

En de efteling heeft sowieso wel iets. Alleen dan moeten we eigenlijk allemaal vrij vragen en op zo'n dag gaan. Anders is het best heel druk... Nagelbijten / Gniffelen

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 18:24

Ja daar ben ik ook wel een beetje bang voor, voor mij is het niet zo'n probleem ergens een dagje niet naar school te gaan Lachen Zowiezo ben ik elke Vrijdag vrij (Neem ik Vrij!)

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 18:26

uhm... voor mij is het een wat groter probleem om een vrije dag te regelen Knipoog Ik kan wel even gaan kijken wanneer ik misschien weer iets vrij heb. Rapporten besprekingen ofzo.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 18:52

Maar we moeten er natuurlijk ook even rekening mee houden dat de basisscholen vaak twee weken meivakantie hebben, dus die week moeten we dan ook niet pakken. En ik moet ook nog ergens naar animal-event....

Maar je kan natuurlijk wel plotseling een hevige verkoudheid oplopen Fen Clown

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 19:00

uhm... ja misschien Clown

Nouja, des noods gaan we een keer op een zondag. Op zich moet het meevallen? (of in een vakantie. Misschien denkt iedereen wel dat het druk is)

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 19:26

Efteling is leuk en ik heb OV, misschien kunnen we op een doordeweekse dag dat we allemaal vrij zijn of een dagje vrij kunnen nemen. Dan is niet zo druk en heb ik en miss Sas ook nog gratis vervoer, kunnen jullie voor 40% korting met de trein mee, moeten we alleen nog de bus naar de efteling vanaf een station.
Of we moeten onze ouders lief aan kijken of ze ook dagje naar de efteling willen.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 19:26

Jaa laten we dat dan maar hopen Knipoog. Zondag is dan misschien in elk geval beter dan Zaterdag....

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 19:27

O ja dat is ook weer helemaal waar, als we door de weeks gaan hebben we die korting anders niet Verward

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 20:20

Korting heb ik altijd wel en de rest ook, maar gratis is nog beter en doordeweek is het vaak rustiger. Maar heeft Fen wel geld voor de efteling Bloos

Mariet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 22:00

Daar spaart ze maar voor Tong uitsteken ik ben ook hard aan't werk dus dat lukt wel! Efteling durf ik wel in de vogelrock maar in het schommelschip ga ik niet! Python zou ik wel graag eens proberen. Houten achtbaan doe ik ook niet aan Knipoog Maarja, we kunnen vast wel een dag vrij nemen, op een woensdag ofzo dan is het helemaal niet druk! Dan zijn we maar met z'n allen ziek Tong uitsteken

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 09:58

Haha als ik geen practicum heb of andere verplichte lessen kan ik altijd wel vrijnemen.
En vogelrock durf ik ook wel, python heb ik nog nooit gedaan maar wil ik ook wel proberen en houten achtbaan doe ik ook wel. Maar schommelschip vind ik ook niets.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 12:23

Schommelschop vind ik altijd een beetje saai Bloos (Of hij moet 360 graden gaan Knipoog)
Het was Fen d'r idee om naar de efteling te gaan dus dan heeft ze daar vast wel geld voor *LOL*
Wat is de vogelrock en de python? Bloos (Al komt die naam me wel bekend voor)