Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
Fenn schreef:gisteren op Bo gereden en het was echt prutnouja,alleen de gallop op het einde.
Ik zag je namelijk met Iris samen fietsen ik kreeg de indruk dat jullie het hele fietspad nodig hadden. 
)
Wil van de zomervakantie toch een aangepast rijrooster gaan volgen 

Ik ben de dinsdagmiddagbuitenritjes ook wel beetje zat en zoals jij het beschrijft klinkt het prima. Af en toe 's avonds buitenrit en af en toe donderdagochtend een les. En dan na de zomer weer op dinsdagmiddag of in een avondles ofzo

Gaan we naar de efteling ofzo
Dan kan je gerust in de vogelrock, want dat is niet eng. Als je dan het schommelschip ook overleefd heb gaan we in de rij voor de phyton
(Nee, serieus, Efteling is wel leuk. Moeten we alleen het vervoer regelen)
Maar daar heb je toch ook een sprookjesbos? Dat is dan wel leuk voor Mariette 
En Fatamorgana en de wachtrijen natuurlijk 
Zowiezo ben ik elke Vrijdag vrij (Neem ik Vrij!)
Ik kan wel even gaan kijken wanneer ik misschien weer iets vrij heb. Rapporten besprekingen ofzo.

. Zondag is dan misschien in elk geval beter dan Zaterdag....

ik ben ook hard aan't werk dus dat lukt wel! Efteling durf ik wel in de vogelrock maar in het schommelschip ga ik niet! Python zou ik wel graag eens proberen. Houten achtbaan doe ik ook niet aan
Maarja, we kunnen vast wel een dag vrij nemen, op een woensdag ofzo dan is het helemaal niet druk! Dan zijn we maar met z'n allen ziek
(Of hij moet 360 graden gaan
)
(Al komt die naam me wel bekend voor)