komt vast wel goed met die 2.in ieder geval is mio goed terecht gekomen, denk ik
heb gister annika weer gereden en ze liep super! heel braaf, ze stond ook gelijk stil tijdens het opstappen!
alleen liep ze af en toe te snel met het draven. (tja, eenmaal racemonster, altijd een racemonster). maar door veel afwisselingen te rijden gaat het steeds beter. vooral galop gaat nu super! 
en ze liep ook een paar stukjes nageefelijk in stap en draf
!galop vind ze nog moeilijk, gelukkig is het tempo nu gewoon onder controle te houden haha! eerst was haar remweg 3 hoefslagen

.
hahaha nee hoor grapje!
. Veel moeten verwerken in 1 dag en aan het einde van de dag kon je me opvegen zeg maar.
. Gelukkig mocht ik mee.
. Ik ga Vanity namelijk niet meer verzorgen omdat het niet te doen is om er elke week naartoe te gaan. Het is ong. 20 min. met de auto vanaf stal. De eigenares zal er ook maar iets van 1-2 x per week naartoe gaan omdat ze daar om 19:00 al sluiten, en zij moet werken. Op zondag mag je er niet komen. Ik mag natuurlijk wel langsgaan
. Maar de mensen op stal wensten allemaal sterkte enzo en iedereen was het er mee eens dat het wel beter was voor Vanity als ze daar naartoe ging.
'.
'. We hadden er wel een goed gevoel over, Vanity stond er goed bij.
.
! Onze paarden schrokken natuurlijk, en Bandit ging dus van de schrik onderuit
.