Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

superlenie schreef:Buuuh waarom was Grey's Anantomy zo ontzettend zielig vandaag?
Geloof dat ik het laatste half jaar niet meer zo hard heb gehuild bij een tv serie *snif*

Ik ben nu nog helemaal hyper en twijfel tussen proberen te slapen of wakker blijven en mijn achterstand wegwerken.

gomir schreef:superlenie schreef:Buuuh waarom was Grey's Anantomy zo ontzettend zielig vandaag?
Geloof dat ik het laatste half jaar niet meer zo hard heb gehuild bij een tv serie *snif*
Praat me eens bij? Ik heb het gemist, want kom net uit mijn werk.
Mijn zusje was jarig dus hier heeft verder niemand gekeken
dus die stond maar een beetje toe te kijken.
. En toen ging Alex uiteindelijk met de eer strijken want het goede been werd gebracht toen hij buiten op een bankje zat.
Alleen die irritante vrouw van dat bellen had geen hartstilstand maar een inwendige bloeding want haar buik was helemaal hard geworden.
Niekie schreef:Goeie samenvattingAlleen die irritante vrouw van dat bellen had geen hartstilstand maar een inwendige bloeding want haar buik was helemaal hard geworden.
*Maar volgens mij zei die Alex toen wel dat ze een hartstilstand had, maar ze had idd ook een inwendige bloeding
) 

Is dat een ziekenhuisprogramma? 
Maargoed, ze ging er wel langs
Met draven was ze braaaf

Dat was toch altijd met sylvia millecam?

Niekie schreef:@ sl, Dan kunnen we als meiden avond ook een jankfilm huren dus

Had ik je mooi even onderschat
*kusje*
hihi 

en gister nog zo laat chocola gehaald... Ik mag hem wel eens gaan waarderen