manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

voicenel

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 21:51

ahhhh bianz, echt een poepie!!!!
Mooie foto's Bar!
O gelukkig thirz dat het een grapje was van annemoon, ik probeerde het al voor me te zien: Annemoon aan de long een kleine cirkel galloperen (handgalopje...) en jullie erop en eraf springen.....
Tja de kraamvisite kan voor mij meestel wel savonds en op zaterdag dus kijk maar!
Per 1 juli staan ze bij braamhof!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 14:11

Ja Cis, ga je echt naar Peru? Wanneer? Wat een reis; het is al net Zuid-Afrika Knipoog
Haha Nel, ik zie het ook al voor me, voltige met Annemoon!
Hier een Saartje-update:
Wat doe je als Bianz de hele dag achter computer zit en ze (na minstens een uur spelen Clown ) echt even geen tijd meer heeft om te spelen? Dan doe je dit:

Afbeelding
Je stopt jezelf tussen typende armen...

Afbeelding
...óf je gaat lekker in de bureaula liggen slapen!

Haha!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-07 14:21

Ah Saartje! *is t al bijna zaterdag Bianz? Schijnheilig

Tja en niets ligt lekkerder dan typende armen. Logisch! Net zoals er niets zo lekkr raced als een bank (wat valt er nou te racen op een vloer Rolleyes )
Ook egt als ik die verhalen hoor van Saar Clown hihi, heerlijk zo'n katje!
heeft ze al geleerd dat ze tijdens t eten níet via je broekspijpen omhoog mag klimmen, maar dat je gwoon met een enorme sprong op schoot moet springen? *voor t schrik effect Knipoog
hihi, ik gok dat ik straks Diezel én Saartje fan ben Haha!

Ow en volgens Bianz spoor ik nie Vork hihi, gekke Bianz. Hoe die daar nu tog weer bij komt? Verward

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 14:26

Haha, jij begrijpt Saar dus helemaal; je moet juist doen wat ze niet verwachten! Via de broekspijpen omhoog klimmen blijft favoriet, maar we houden gewoon vol dat het toch écht niet de bedoeling is. Misschien kan Thirz het haar even uitleggen vanavond, die komt namelijk eten met d'r mams; wie weet kan ze Beer even meenemen om wat opvoedingtrucs te leren?
Tsja jij spoort niet, dat wisten we allang toch?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-07 14:29

Ik? niet sporen? Heb ik nooit geweten hoor Nergens last van enzo, alles loopt op rolletjes
*flauw Clown*
Ja, Beer én Simba mee Ja Voed Beer haar op en Simba leert haar nog wat extra stoutigheden aan Knipoog
hihi ik denk dat Saar en Diezel elkaar ook eens moeten meeten Haha!

*kijkt naar mn ava.. Gelukkig spoort Tinker wel Haha!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 14:39

Whahaha, kom je nog wel aan je scriptie toe Bianz Haha! ? Kan me voorstellen dat je er een hele dagtaak aan hebt! Kan bijna niet wachten tot vanavond! En Beer en Sim zitten al in de mand klaar op Saar te meeten hoor Clown Sim heeft iid nog wel wat leuke tips om wild te doen!! En dan komt Beer erbij kijken: 'Jongens, speelkwartier is nu echt over, eten, wassen en slapen' Vork

Ga nu nog ff dutje doen, vanmorgen stond er om 6 uur een kind naast me te springen: "IK BEN JARIG" Fijn, maar duik nu maar weer je bed in.....Vervolgens werd het volume er niet minder op, dus nu aardig gaar. En ik moet vanavond natuurlijk wel genoeg energie hebben Lachen

Edit: wie spoort er hier dan eigenlijk wél?! Nors opkijken

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 14:45

Ehm niemand spoort hier, da's duidelijk! Tinker al helemaal niet, maar ja, dat kan niet anders met zo'n baas als Annemijn Clown
We moeten Sim, Beer en Saar (en Diezel haha!) echt een keer laten meeten; misschien kunnen we een schoolklas vormen waarbij Beer hun 2-en en Diezel even opvoedt? Ik bedoel maar, je bent nooit oud genoeg om te leren!
Echt zo leuk; hoe blij waren wij vroeger niet als je wakker werd en dacht ik: IK BEN JARIG?? Geef ze groot gelijk Knipoog Slaap-ze nog, je hebt al je energie nodig vanavond Haha!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-07 14:46

whahaha, dát is de vraag Thirz, dat is de vraag Knipoog
*volgens Dr Bianz is het iig niet te genezen.. Werken bij de NS zou het zelfs alleen maar erger maken Bloos! (wat zou reizen met de ns doen dan... )

Leuk zo'n kindje op de vroege morgen. (Moet zeggen dat k t ook wel snap hoor, stik spannend zo'n verjaardag!) én als je nu lekkr vroeg wakker bent, duurt jouw verjaardag ook langer Ja *al weet ik uit ervaring dat je dan ’s avonds ook al veel sneller moe bent…
Ow egt hè, ik zie Beer dat zo zeggen hè. Met zn serieuze gezicht Lachen

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 16:30

Poehee, lang geleden dat ik tijd heb gehad om even te reageren. Heb wel iedere keer braaf bijgelezen hoor Knipoog Ik ben bezig met mijn assessmentdossier én mijn project. Heb het geloof ik nog nooit zo druk gehad als nu...

@ Nel: Gaaf hoor! Daan ziet er lief uit! Hoe gaat het nu met mama Voice?
@Bianz: wat is Saartje een poepie! Heb je nog steeds de leenbank of niet? Zou in dit geval wel gunstig zijn denk ik Knipoog
@ Bar: mooie foto's hoor! Mocht je die kleren lenen of zijn het je eigen kleren?
@ Cis: Peru! gaaf man! Hoe lang ga je daar dan naartoe?
@ Anne: Nog geen last gehad van de trein? Ik was het helemaal vergeten en stond op maandag precies 5 minuten te laat op t perron Clown het werd trein-bus-trein-andere trein-tram. En toen had ik het helemaal gehad en moest ik nog een keer terug en nog 2 dagen die ellende meemaken. Gelukkig hoef ik nu even niet meer met de trein!
@ Thirz: nog kunnen slapen? Was er geen stukje taart waar je nog even wat energie uit kon eten? Knipoog

Maargoed, ik ga weer aan mijn huiswerk! Holadiee!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 16:40

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 16:47

Kim, wij waren daarstraks nog op de zwaanhoek om trailer terug te brengen! Hoe is het nu met Nous?

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 16:47

Heej Gefeliciteerd Bar! Ga nu ff je topic bekijken Knipoog

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 16:57

Mijn wedstrijdschema (houd je hart vast, heb dr nogal wat opgegeven Knipoog)
3 juni in Renesse
9 juni bij de Kroo
16 juni in Vrouwenpolder (Eendracht)
30 juni = zeeuwse dag van het paard in Vrouwenpolder
en dan pas 29 juli weer bij de Eendracht...

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 16:58

Saartje is echt super schattig Bianz Haha!! Ik wil dr hebben!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 16:59

Ok, dan kom ik zeker binnenkort nog een keertje kijken, wordt dan natuurlijk wel bij de Kroo of bij de Eendracht... Renesse is beetje ver weg Knipoog

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 17:01

Kopen?? Haha neeeee je mag d'r echt niet hebben, vind ze veels te leuk. Echt alles is interessant wat ze doet hihi. Kom ze snel maar eens knuffelen!

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 17:04

hallo allemaal,
ben net met Chris Saartje wezen meeten, en t is echt een poepie........binnenkort mag ze ook Diezel gaan meeten, denk namelijk dat hij haar echt leuk gaat vinden, tis zo'n allemans vriendje.....maarre misschien moet ze dan eerst nog n klein beetje groter zijn Bianz, om ons monster een beetje de baas te kunnen hahaha......
Nel gefeliciteerd met het veulen, echt een dropje, ja meiden wanneer gaan we kijken?
Tof Cis, naar Peru, en idd wat moet je daar dan gaan doen, ben benieuwd....?
Leuk Bar dat je wedstrijden zo goed gaan, ik persoonlijk vind je foto's niet zo mooi, vind ze te donker en je kijkt wel erg streng, maar ja, dat is mijn mening....t was vast een leuke ervaring...
Thirz, nog kunnen slapen? hahaha.......

Anne en Bianz, wat willen jullie nou hebben voor jullie verjaardag, wil natuurlijk iets origineels, maar heb niet zoveel inspiratie....Bianz, nog een jong katje?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 17:47

Ik keek nogal moeilijk door de felle zon... maar je hebt wel gelijk. Maar ik vind ze eerlijk gezegt niet donker.

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-07 19:33

felle zon? hee psst Bar ik denk dat ze de foto's van Debo bedoelt Knipoog (of nie Mariek?)
Maar gefeliciteerd hoor! Je gaat egt super snel met je winstpunten! Nu gwoon weer al 2. Doe je goed! *gaat zo je topic bekijken*
(zeg we gaan ook bijna nie snel ineens hierzo Hyper! *Zoefff!* )

Uhm last van de trein? nou ik moest deze week dus maar 1 dag naar school Clown Die maandag idd hier de stoptrein gepakt, bus, trein, internationale en dan de metro. Had t ook behoorlijk gehad toen Scheve mond en toen dus ook de internationale terug..
Heb toen met mn groepsgenootjes maar even geregeld dat ik woensdag thuis zou werken ipv op school. Scheelt weer een reis van 6 uur Lachen Vonden ze nie erg, dus dat was mooi.
*heb t gevoel dat ik dit al eens verteld heb? Nagelbijten / Gniffelen of was dat niet hier..

wat ik wil hebben? echt geen idee mariek.. erg hè Scheve mond

Saartje!! Vind het idd wel een maatje voor Diezel *LOL* enne zaterdag ga ik der meeten hoor! Ja Ben ook egt benieuwd. Allerlei verhalen gehoord, volgens mij mag ik Saartje wel Knipoog

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 19:57

ja Saartje mocht ons ook wel he Bianz...gelijk knorren toen ze op schoot lag te slapen.....
Ja het ging bij Bar idd om de Debo foto's snapte de link al niet met de zon, maar nu wel hahaha....

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 20:00

Zozo Bar, dat is weer een druk schema, voor je het weet rij je in de M1.
30 juni is er dan ook wedstrijd tijdens het zeeuwse dag van het paard?

Dit jaar ga ik ook eindelijk mee doen met voice met de keuring.
Vorig jaar zou ik mee doen en toen was ze niet dna getest, maar dat is nu gebeurd dus gaan we dit jaar met 5 paarden naar de keuring ( lotje+veulen, Annemoon, Voice en Daan) Dus dat wordt druk druk druk maar wel leuk.

He Bianz en Anne, wanneer vieren jullie ook al weer je verjaardag?

Ik heb nog wat foto's van Daan, we hebben voice nog even laten grazen op de dijk en daan kon rustig rondkijken en wennen aan het voorbijkomende verkeer...
Nieuwschierig dat is was...

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
wat is dit nou weer voor raar spul...???

Afbeelding
Mmmm lekker even bij mama kroelen...

Afbeelding
Afbeelding

Schatje hé!!!!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 20:16

Ahhh Nel, het is echt een poepie!

@ Marieke: owhhh ik snapte t al niet. Ik vind de foto's idd wel donker, vond het ook wel jammer dat ik niet mocht lachen, maar dat hoort niet bij fashion foto's...

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 22:32

Gefeliciteerd met je punten Bar! Ik kom ook graag nog een keertje naar je actie in real live kijken, moet je tegen die tijd maar even nog een keer zeggen wanneer en hoelaat...ben nogal vergeetachtig de laatste tijd. Kom ik je proefje wel filmen Knipoog
Nel: dan komen we jou ook aanmoedigen bij de keuringen hoor! (als ik niet hoef te werken!) Echt hele leuke foto's weer, Daan heeft echt een fijn hoofdje, supermooi Lachen

Nou, net hele avonturen bij Bianz en Saartje beleefd: was superleuk! Saartje en ik zijn fan van elkaar (wie niet!) En nu ben ik mn moeder aan het overhalen dat we nog een jong katje nemen, wie weet Clown
Kim: nog succes met je huiswerk, ff volhouden!!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 22:50

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 07:11

Goedemorgen Haha!! Ik ga samen met Frans 2 daagjes weg, dus ik meld me pas weer zaterdag avond of zondag ochtend hierzo Knipoog!