Zo ik heb vanmorgen even flinke uitbarsting op mijn werk gehad. Ik word gek van zowel Nijmegen als Boxmeer. Ze zijn echt helemaal gek geworden. Geef al de hele week aan dat het niet gaat lukken op tijd en vandaag in Boxmeer barstte de bom nadat ik weer eens een praatje met het examenbureau had gehad (nou ja medewerkster) Zij kwam er ook achter dat docenten en leidinggevende gewoon veel te laat zijn met gegevens aanleveren en dat ze te lakse houding hadden. We hadden net afgesproken 's middags naar de directie te stappen als leidinggevende niet zou komen toen mijn andere zeer lieve collega vroeg of alles wel goed met me ging. En toen barstte de bom. Andere collega meteen leidinggevende in Nijmegen gebeld (leidinggevende Nijmegen is zeg maar "opperbaas" over Nijmegen en Boxmeer en is dus een ander persoon als leidinggevende Boxmeer) dat het toch niet zo goed ging.
Nou en binnen 1 minuut stond leidinggevende Boxmeer aan mijn bureau. Leidinggevende Nijmegen had haar gebeld waar ze in godsnaam mee bezig waren daar. Kreeg ik allemaal bla bla verhalen van leidinggevende Boxmeer dat ik hartstikke hard werk en goed mijn best doe en wat ze in godsnaam allemaal kon doen om me beter te laten voelen. En of ik niet wat eerder aan de bel kon trekken.
Ja doei!

Nou om een lang verhaal kort te maken (oh nee het was al lang) In één keer kreeg ik vanmiddag een hele berg gegevens aangeleverd en ik ben voor 30 juni vrij geroosterd voor de introductiedag voor nieuwe leerlingen om diploma's te kunnen gaan maken. Nou ja is het alsnog zo dat ik al die dingen één dag voor de uitreiking moet gaan maken, maar ik heb het nu maar langs me neer gelegd. Als het niet af is sta ik in ieder geval niet voor PIEP. Ik ben toch niet bij die uitreiking. Dat mag leidinggevende Boxmeer lekker zelf gaan vertellen dan

Zo dat is er uit. Nog iemand die zijn hart wil luchten?