Vanwege bijzonder uitgebreide Fastrade-stam MOETEN we selecteren en nieuwe bazen zoeken...deze dame meet 1.60 en beweegt heel goed. Sinds 3 maanden zadelmak en agrarisch opgevoed (tractoren, buitenrijden en een sprongetje) Is eenkennig maar dat is van korte duur. Veelbelovend gefokt.
balen ruth.. wel super mooi paard (ik wil wel!) haha en balen marit, is heel rot.. een vriendin van mij moeten ak opnieuw doen, de leraar zei dat er atlas gebruikt mocht worden wat dus niet waar was.. (3 leerlingen hebben nog gezegd: dat mag toch niet?)
Thamar: Springen met een dameszadel lijkt mij echt poedersuiker zitten Ik doe het je niet na iig. Ruth: Balen zeg! Maar met een beetje geluk blijft ze nog een tijdje staan Cait: Waarom ga je verhuizen?
Pelayo was vervelend vandaag zeg. We hadden hem gisteren verhuisd naar mijn stageadres, ze hadden daar geen paarden voor me te rijden en op deze manier kon ik toch nog les krijgen voor ze weer naar zwitserland gingen voor een wedstrijd. Hij dacht tijdens het rijden vandaag dat er één of ander eng monsters in de hoek van de bak zat die hem op zou vreten als hij de andere kant opkeek >.> Stom beest.
Hij is normaal alleen nooit van slag, hij vind het juist altijd wel leuk en interessant om te zien waar hij nu weer terecht is gekomen xD En dan zou je er in de normale omgang toch ook last van moeten hebben? Maar alle dingen waar de paarden die daar staan normaal naar kijken (99% is dressuurpaard), keek hij niet naar. Zelfs de trampoline, vrolijk gekleurde huisje, schommel, etc naast de bak waren niet spannend..
Hoezo moet ik dat weghalen Ruth? Er staat toch niks verkeerds?
Uhm ik ga naar een stal in Leerdam, iets verder rijden vanaf mijn huis maar een beetje het zelfde qua opzet als wat ik nu heb maar iets kleiner. Ik ga weg omdat het 30,- per maand scheeld en ik hier gewoon altijd mijn stal kan behouden en dat is helaas op mijn andere stal niet. (daar kan ivy nu helemaal niet naar binnen).