Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Serada schreef:Hier is het ook nog steeds droog maar volgens mij niet lang meer. Gauw maar even mijn dekjes en mijn peerdejas binnenhalen. Volgens mij heb ik last van de voorjaarschoonmaak. Alles wat in mijn handen komt, wordt gesopt en gepoetst...
?Serada schreef:Hier is het ook nog steeds droog maar volgens mij niet lang meer. Gauw maar even mijn dekjes en mijn peerdejas binnenhalen. Volgens mij heb ik last van de voorjaarschoonmaak. Alles wat in mijn handen komt, wordt gesopt en gepoetst...
is wel vaker dat je er niet normaal door kan door die boederij.
, Vien stond er echt super bij, rond en gezond op de zomerwei, pishengstig in gezelschap van twee knappe jongens, die ene bleef naar haar hinniken
. Ik zat haar even uit te dagen, ging ze helemaal uit haar panty, rennen, springen, bokken en steigeren. Zal zo de foto's even uploaden, ze is nog even lenig in elk geval
.
Esther28 schreef:Ze ziet er prima uit Fieke...volgens mij heeft ze dr draai in dr nieuwe groepje wel gevonden?
. Arme knul, volgende week wil ze niks meer van hem weten....