hydrofit. Ja hoor als jij mee wilt doen kan dat gewoon en je kan je eigen tempo aanpassen aan hoe jij het het beste kan volhouden. Als je zwaarder wilt ga je sneller en meer vab jezelf vragen maar dit kan natuurlijk ook andersom. Zo gaat het iig bij ons maar denk dat dat bij elk zwembad zo hetzelfde is
hoihoi.. nu al lekker weekend.. heerlijk zonet en de stad in geweest voor nieuwe skibroek:D begrijp ik nou goed uit het onderschrift van Patricia, dat ze nu een pony heeft?
Is nog best snel gegaan allemaal of niet? (haha ik wis ook al dat ze dr mee bezig was ) Super leuk voor je!!!!!
Ik gaat zo paardbeest ook maar weer eens vervelen hahaha neuh ze zal t wel lekker vinden even los en dan kijk ik wel of ik daarna nog longeer want ze zweet vrij snel en heeft geen zweetdeken ofzo... vink niet zo handig maarja... niks an te doen
nah ben dr al eens achteraan gegaan... bovendien staat ze in n heel ander gebouw en zijn de mensen bij mij op stal niet zo dat ze dat dus uitlenen.... En om dr nou zelf een te kopen vind ik ook zo wat, helemaal omdat ze eind maart/april naar de veiling gaat...
Maar ga je dan weer een ander paardje doen Lous? zo ja dan is het wel handig hoor
Ik ga vanaf zaterdag een paar weken lang in de les op Gosse rijden heb er wel zin in. Oh en heb dinsdag echt suoerfijn gereden op Roy hij vond eht wel allemaal heel spannend zo alleen in de nieuwe grote binnenbak maar doordat hij zich een beetje aan het opfokken was liep hij wel fijner dan normaal, niet zo slofferig maar goed zn benen optillen enzo
Da week niet Moet maar net wat vinden dan natuurlijk Dus die aanschaf doe ik nog maar even niet, heb al veel te veel geld uitgegeven de laatste tijd xD hahahaa
Mooi dat t rijden zo goed ging en dat je zo'n zin hebt in je lessen! Ik wil nog steeds een keertje bij jullie meerijden!!! hahahaha
hallo allemaal! wat een super leuk nieuw Patricia! ik vond jullie al zo'n leuk stelletje! vandaag is mijn tentamenweek weer begonnen, had vandaag kunstvak algemeen(ging heel slecht, maar was ook teveel om allemaal te leren) en wiskunde (deze was echt veeeel moeilijker dan normaal, maar volgens mij is het me nog aardig gelukt! ) straks lekker in bad leren voor maandag (dan heb ik biologie) morgen lekker vrij, dan ga ik met mama en zus naar de sauna etc en ik krijg een gezichtsbehandeling, heeeeerlijk! dat hebben we wel verdiend na al die stress thuis! @Marlous is Dorey jouw eigen paard of een bijrijdpaard? best veel hebben hier een eigen paardje volgens mij! ik ook soort van, maar ik heb het geluk dat ik het gratis mag doen, omdat ik haar help zeg maar en nog meer geluk heb ik dat het Valentino is en dat dat echt een TOPPERTJE is! nooou ik ga even lekker in bad!
@marlous heeft de eigenaar van dat paardje niet een deken die je mag gebruiken? en zo lang heb je m idd niet meer nodig, dus snap wel dat je er niet zo maar eentje koopt..