Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 23:44

ik liep de manege paarden een appeltje te geven en zie tot mijn verbazing een paard staan in kivana haar stal dacht nog jeetje is die hier nou nog ?? KIJK FF GOED ZIE TOCH DAT HEEL ANDER PAARD IS JA DAT WAS DUS RAMONA WAS ECHT HEEL VERBAAST KWAM CONNY TEGEN EN VROEG UUUH HEBBEN JULLIE EEN NIEUW MANEGE PAARD DIE RAMONA HEET ?
die zei dan ook ja we gaan met ramona proberen kijken of ze in manege lessen kan lopen
vond het echt top ook fijn dat gradus het will doen
voelde wel ff een krop in mijn keel komen zeker omdat kivana nu wel als worst zal hangen en ramona gelukkig nog niet hoefde
vind het ook voor pino zo klote hoop dat ze morgen vredig kan gaan
ik zie dat ik een stuk met caps heb getypt sorry
heb trouwens ramona in de les zien lopen ging best wel goed dochter van petra reed erop
ik ga heel hard duimen dat ramona zo kan blijven op deze aardbol

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 23:48

vergeet helemaal van harte met troyk te zeggen bij deze erna ik hoop dat je lang van hem mag genieten

ATE

Re: Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 23:49

donderdag mag mijn moeder de sleutel halen van haar nieuwe woning
kunnen we klussen
als je aan gesproken voeld helpen mag hoor hahahahahahhahaahhaha

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 23:49

nou ik ga weer naar hyves doei doei

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 00:35

_sandra schreef:
winnitou schreef:
heb vanavond op school een avond over internetgebruik en kinderen. Ben benieuwd wat ze te vertellen hebben. Heb alleen geen zin om de deur uit te gaan. Heb het koud en wil eigenlijk lekker even platliggen.
Heb net een flinke kop erwtensoep gegeten, gewoon even makkelijk. rowan is bij zijn vader (i.v.m. de schoolavond) en maak het dan lekker makkelijk voor mezelf.
Heb vanmiddag 2 sollicitatiebrieven de deur uitgedaan. Heb het idee dat ik er wel 10 geschreven heb.

blijf je toch lekker avondje thuis!
je hoort van andere moeders wel of het belangrijk is!
zou er ff lekker van genieten!
languit op de bank met goed boek of zo!!!

Ben blij dat ik wel heen geweest ben. Maar waarschijnlijk dachten er heel veel ouders over om op de bank te blijven, opkomst was erg laag. Informatieverstrekking was wel nuttig. Als je in de buurt van de computer komt en je kind tikt op de chat of msn "PAW" ... weet je dan wat ie bedoeld????

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 00:36

mntj schreef:
vanmorgen heeft mik ook even op troyk gezeten. mm ben mn paard kwijt. hij vindt m heel leuk.
net maar mn startkaart aangevraagd. is die maar vast binnen haha. nu nog hard trainen.als iker nog op mag :+

zag er wel leuk uit, leek ook wel of ie er plezier in had

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 00:43

mntj schreef:
Shenavallie schreef:
Werd net een kwartiertje geleden met de vouwen in m'n gezicht op Dennis' buik wakker: was op de bank, tegen hem aan, in slaap gevallen. En hij had niets door, want hij was tegen de armleuning omgekukeld. :z Lekker stel zo! :D Wesley vond het wel best: hij mocht van ons een half uurtje op de computer, maar die heeft uiteindelijk ruim een uur zitten spelen, ha ha! :Y)

haha, die van mij woont momenteel op zolder. soms vergeet ik m wel eens te roepen. en als ik dan naar bed ga is het shipss.. maar ach mazzeltje dan.

winn. je kind mag vast niet te veel op de comp..
nou die van mij staat momenteel een dikke 9 voor engels. mede door de comp. als ik m rap engels hoor praten met mensen over de hele wereld denk ik ach. zo slecht hoeft het nog niet te zijn. oke enige controle blijft altijd nodzaak.
ook met werkstukken heeft hij er profijt bij dat hij zoveel verschillende mensen kent.

klopt en nu alleen nog onder begeleiding.
De avond ging ook over cyberpesten, was erg interessant. Bleek uit onderzoek dat kinderen via computer en mobiel veel sneller en beter engels leren dan via boekje oid. Dus zo verkeerd is computergebruik niet. Alleen moeten ze wel leren omgaan met de regels van het computeren.
En zelfs kinderen die veel spelletjes spelen ontwikkelen bepaalde belangerijke competenties. geduld, fijne moteriek, sociale gedrag (moeten zich aanregels houden), discipline en ga zo nog maar even door...

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 00:46

ATE schreef:
donderdag mag mijn moeder de sleutel halen van haar nieuwe woning
kunnen we klussen
als je aan gesproken voeld helpen mag hoor hahahahahahhahaahhaha

wil jullie volgende week wel een paar uurtjes helpen hoor! Deze week lukt niet meer, zit al volgeboekt!

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 08:41

hahaha, nou winn, ik las het even voor aan roan over wat kinderen allemaal leren via de computer! vooral het stukje over sociaal gedrag en disipline, nou je snapt het al....... hij zei, ; nou mam, daar moet je dan maar even goed naar luisteren, moet ik dus nog vaker achter de pc! whahahahahaha, en bedankt!!!!!!!

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 08:42

wil wel weten wat 'PAW' betekent!? roan weet het in ieder geval niet, en die zit erg vaak achter de pc.

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 08:43

ATE schreef:
ik liep de manege paarden een appeltje te geven en zie tot mijn verbazing een paard staan in kivana haar stal dacht nog jeetje is die hier nou nog ?? KIJK FF GOED ZIE TOCH DAT HEEL ANDER PAARD IS JA DAT WAS DUS RAMONA WAS ECHT HEEL VERBAAST KWAM CONNY TEGEN EN VROEG UUUH HEBBEN JULLIE EEN NIEUW MANEGE PAARD DIE RAMONA HEET ?
die zei dan ook ja we gaan met ramona proberen kijken of ze in manege lessen kan lopen
vond het echt top ook fijn dat gradus het will doen
voelde wel ff een krop in mijn keel komen zeker omdat kivana nu wel als worst zal hangen en ramona gelukkig nog niet hoefde
vind het ook voor pino zo klote hoop dat ze morgen vredig kan gaan
ik zie dat ik een stuk met caps heb getypt sorry
heb trouwens ramona in de les zien lopen ging best wel goed dochter van petra reed erop
ik ga heel hard duimen dat ramona zo kan blijven op deze aardbol

nou, ik duim hard met je mee!!!!!

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 08:45

@MNTJ hoe zit het met je wow zadel? past troy hem???? dat zou toch heel mooi zijn!

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 08:45

sorry, troyk bedoel ik!!!!

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 13:25

_sandra schreef:
@MNTJ hoe zit het met je wow zadel? past troy hem???? dat zou toch heel mooi zijn!

zadel lijkt wel te passen. ga er morgen voor het eerst mee tijden.
heb wel ff marjolijn gebeld. heb nog een service beurt te goed. dus die mag ff kijken en evt pompen of...

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 13:48

mntj schreef:
LIQUITA schreef:
vanmorgen heeft mik ook even op troyk gezeten. mm ben mn paard kwijt. hij vindt m heel leuk.
net maar mn startkaart aangevraagd. is die maar vast binnen haha. nu nog hard trainen.als iker nog op mag :+

Hahaha...leuk!!! Welke klasse ga je starten?
mntj schreef:
als het goed is mag ik m starten.
maar eerst nog ff trainen hoor. zover zijn we nog lang niet.

O Nee toch !!!! Niet in de M !!!! :D :D :D
Dan heb ik meteen echte concurentie :P

Nee hoor, gezellig juist.
Leuk dat je meteen een startkaart heb aangevraagd.

En ook fijn dat Mik hem ook leuk vindt.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 15:01

_sandra schreef:
wil wel weten wat 'PAW' betekent!? roan weet het in ieder geval niet, en die zit erg vaak achter de pc.

parents are watching

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 15:01

_sandra schreef:
hahaha, nou winn, ik las het even voor aan roan over wat kinderen allemaal leren via de computer! vooral het stukje over sociaal gedrag en disipline, nou je snapt het al....... hij zei, ; nou mam, daar moet je dan maar even goed naar luisteren, moet ik dus nog vaker achter de pc! whahahahahaha, en bedankt!!!!!!!

Das nou niet zo slim van je, je moet ook niet alles aan je kind vertellen, alleen als het in jouw voordeel is.......

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 15:06

Rowan nam een vriendje mee uit school zegt ie me nog wel even dat als ik me zo ga omkleden (loop nog in paardrijkleding) ik dat wel op mijn slaapkamer moet doen.... haha...
begint al jong...

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-11 15:12

winnitou schreef:
Rowan nam een vriendje mee uit school zegt ie me nog wel even dat als ik me zo ga omkleden (loop nog in paardrijkleding) ik dat wel op mijn slaapkamer moet doen.... haha...
begint al jong...
_O-

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-11 15:18

mntj schreef:
LIQUITA schreef:

Hahaha...leuk!!! Welke klasse ga je starten?
mntj schreef:
als het goed is mag ik m starten.
maar eerst nog ff trainen hoor. zover zijn we nog lang niet.
xan schreef:
O Nee toch !!!! Niet in de M !!!! :D :D :D
Dan heb ik meteen echte concurentie :P

Nee hoor, gezellig juist.
Leuk dat je meteen een startkaart heb aangevraagd.

En ook fijn dat Mik hem ook leuk vindt.

Hahahaha...Nou Mntj, je moet ons dan ook maar ff klaar stomen voor de M := :+ ;)

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 15:30

Vanmorgen met Inge aan de gang geweest met Sproet. Wat een super braaf paardje is dat zeg, is heel makkelijk te sturen en reageert super op stem... volgende week gaan we de volgende stap zetten... Sproet weer voor de kar...

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 15:32

LIQUITA schreef:
winnitou schreef:
begint al jong...
_O-

loop dus nog in mijn paardrijkleding, ga denk ik maar straks in deze outfitt naar het voetbalveld....

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 16:17

winnitou schreef:
begint al jong...

tja, en het word alleen maar erger hahahahaha

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 16:18

winnitou schreef:
LIQUITA schreef:
begint al jong...

loop dus nog in mijn paardrijkleding, ga denk ik maar straks in deze outfitt naar het voetbalveld....

ja, maar dan schaamt ie zich helemaal voor zijn moeder!
kan echt niet!

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 16:19

winnitou schreef:
Vanmorgen met Inge aan de gang geweest met Sproet. Wat een super braaf paardje is dat zeg, is heel makkelijk te sturen en reageert super op stem... volgende week gaan we de volgende stap zetten... Sproet weer voor de kar...

sprak haar!
ze was helemaal blij!
ik had ook niet anders gedacht, sproet is echt super braaf!!!