Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
_sandra schreef:winnitou schreef:heb vanavond op school een avond over internetgebruik en kinderen. Ben benieuwd wat ze te vertellen hebben. Heb alleen geen zin om de deur uit te gaan. Heb het koud en wil eigenlijk lekker even platliggen.
Heb net een flinke kop erwtensoep gegeten, gewoon even makkelijk. rowan is bij zijn vader (i.v.m. de schoolavond) en maak het dan lekker makkelijk voor mezelf.
Heb vanmiddag 2 sollicitatiebrieven de deur uitgedaan. Heb het idee dat ik er wel 10 geschreven heb.
blijf je toch lekker avondje thuis!
je hoort van andere moeders wel of het belangrijk is!
zou er ff lekker van genieten!
languit op de bank met goed boek of zo!!!
mntj schreef:Shenavallie schreef:Werd net een kwartiertje geleden met de vouwen in m'n gezicht op Dennis' buik wakker: was op de bank, tegen hem aan, in slaap gevallen. En hij had niets door, want hij was tegen de armleuning omgekukeld.Lekker stel zo!
Wesley vond het wel best: hij mocht van ons een half uurtje op de computer, maar die heeft uiteindelijk ruim een uur zitten spelen, ha ha!
haha, die van mij woont momenteel op zolder. soms vergeet ik m wel eens te roepen. en als ik dan naar bed ga is het shipss.. maar ach mazzeltje dan.
winn. je kind mag vast niet te veel op de comp..
nou die van mij staat momenteel een dikke 9 voor engels. mede door de comp. als ik m rap engels hoor praten met mensen over de hele wereld denk ik ach. zo slecht hoeft het nog niet te zijn. oke enige controle blijft altijd nodzaak.
ook met werkstukken heeft hij er profijt bij dat hij zoveel verschillende mensen kent.
ATE schreef:ik liep de manege paarden een appeltje te geven en zie tot mijn verbazing een paard staan in kivana haar stal dacht nog jeetje is die hier nou nog ?? KIJK FF GOED ZIE TOCH DAT HEEL ANDER PAARD IS JA DAT WAS DUS RAMONA WAS ECHT HEEL VERBAAST KWAM CONNY TEGEN EN VROEG UUUH HEBBEN JULLIE EEN NIEUW MANEGE PAARD DIE RAMONA HEET ?
die zei dan ook ja we gaan met ramona proberen kijken of ze in manege lessen kan lopen
vond het echt top ook fijn dat gradus het will doen
voelde wel ff een krop in mijn keel komen zeker omdat kivana nu wel als worst zal hangen en ramona gelukkig nog niet hoefde
vind het ook voor pino zo klote hoop dat ze morgen vredig kan gaan
ik zie dat ik een stuk met caps heb getypt sorry
heb trouwens ramona in de les zien lopen ging best wel goed dochter van petra reed erop
ik ga heel hard duimen dat ramona zo kan blijven op deze aardbol

mntj schreef:LIQUITA schreef:vanmorgen heeft mik ook even op troyk gezeten. mm ben mn paard kwijt. hij vindt m heel leuk.
net maar mn startkaart aangevraagd. is die maar vast binnen haha. nu nog hard trainen.als iker nog op mag
Hahaha...leuk!!! Welke klasse ga je starten?
mntj schreef:als het goed is mag ik m starten.
maar eerst nog ff trainen hoor. zover zijn we nog lang niet.
_sandra schreef:hahaha, nou winn, ik las het even voor aan roan over wat kinderen allemaal leren via de computer! vooral het stukje over sociaal gedrag en disipline, nou je snapt het al....... hij zei, ; nou mam, daar moet je dan maar even goed naar luisteren, moet ik dus nog vaker achter de pc! whahahahahaha, en bedankt!!!!!!!
mntj schreef:LIQUITA schreef:vanmorgen heeft mik ook even op troyk gezeten. mm ben mn paard kwijt. hij vindt m heel leuk.
net maar mn startkaart aangevraagd. is die maar vast binnen haha. nu nog hard trainen.als iker nog op mag
Hahaha...leuk!!! Welke klasse ga je starten?
mntj schreef:als het goed is mag ik m starten.
maar eerst nog ff trainen hoor. zover zijn we nog lang niet.
xan schreef:O Nee toch !!!! Niet in de M !!!!![]()
![]()
![]()
Dan heb ik meteen echte concurentie![]()
Nee hoor, gezellig juist.
Leuk dat je meteen een startkaart heb aangevraagd.
En ook fijn dat Mik hem ook leuk vindt.
LIQUITA schreef:winnitou schreef:Rowan nam een vriendje mee uit school zegt ie me nog wel even dat als ik me zo ga omkleden (loop nog in paardrijkleding) ik dat wel op mijn slaapkamer moet doen.... haha...
begint al jong...
winnitou schreef:LIQUITA schreef:Rowan nam een vriendje mee uit school zegt ie me nog wel even dat als ik me zo ga omkleden (loop nog in paardrijkleding) ik dat wel op mijn slaapkamer moet doen.... haha...
begint al jong...
loop dus nog in mijn paardrijkleding, ga denk ik maar straks in deze outfitt naar het voetbalveld....
winnitou schreef:Vanmorgen met Inge aan de gang geweest met Sproet. Wat een super braaf paardje is dat zeg, is heel makkelijk te sturen en reageert super op stem... volgende week gaan we de volgende stap zetten... Sproet weer voor de kar...