Crossend met lol en plezier, door naar Reelaer topic deel 4!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Yffiejj

Re: Crossend met lol en plezier, door naar Reelaer topic deel 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-11 10:48

Ik ben lekker vrij :D

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-11 13:55

aah bitch _O-

Oke, Dilemma hiero :')
Kreeg net smsje van Anne (instructrice) of ik foto's van Ollie had, dat is blijkbaar een pony die ooit op de manege stond. Want er zijn 2 nieuwe pony's, en 1 lijkt er heel erg op. Maar ik heb geen idee hoe die Ollie er uit zag, en wie het sowieso was :')
Probeer nu echt heel hard na te denken over wie het is xD Maar weet bijna zeker dat ik hem niet gekend heb...

ben wel benieuwd naar die nieuwe pony's btw.

Ik ga al om 5 uur rijden, want blijkbaar zijn er een aantal mensen niet... het is nu pas 2 uur, maar oke.

_Iriss

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-11 15:33

hoi hoi :D

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-11 15:41

Iris :):)

Hoi - en doei _O-
ik ga knolhobbelen :D

_Iriss

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-11 15:42

ha veel plezier dan :D

xMazzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-11 15:55

godvergodvergodver ;(
heb dus morgen wedstrijd.
is de auto die we zouden lenen kapot.
wil me moeder de terreinwagen van me pa lenen. en die maakt superveel herrie.
en surprise is al bang voor de bladblazer. dan durft ie nooit meer de trailer in.
godvergodvergodvergodver.
en ze heeft al allemaal auto's geprobeerd te lenen enzo. ;(

Olijkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-11 16:16

aah thamar waarom had je die ubercoole cap niet bij op JT :P haha

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-11 16:35

ik had 3e en 6e les, rest viel uit...
maar ik ben alleen 3e gegaan en niet afwezig gemeld :D
:o

Claire: gelukt om niet mee te gymen :P?
en hij springt wel redelijk daar, was me eerste L wedstrijd, gelijk 2 winst toen, daarvoor nooit geloof ik 2 winst gereden in 1 ronde.. meestal 1 per ronde XD
of 8 strafpunten :P

Yf: pest ons er maar mee :P
ik had gister vrij :)

Veel plezier Sanne :)

en Hoi Iris :P

Claire: kun je de auto niet uitzetten als suprise de auto in moet? en dan pas starten als jullie weg gaan, Jip is ook bang voor harde geluiden, maar voor een terreinwagen met veel herrie niet, gewoon proberen zou ik zeggen, maarja weet niet hoe hij is daarmee, maar ik zou zelf gewoon erop gokken als je geen auto kan regelen.

Die roze Veerle?
Die is nu al bijna 4 jaar oud en heb ik eigenlijk alleen nog hier thuis op als ik pony ophaal en erop ga zitten, hij hangt in mijn kast bij mijn stallen.
En hij is niet meer zo mooi, maar die cap gooi ik nooit weg, die is heilig haha!

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-11 16:40

zoo ff bijgelezen hoor :P

hier 2 dingen..
meisje van school is overleden, kanker, been was al geamputeerd vorig jaar en toch is de kanker uitgezaaid door het hele lichaam, ook naar de longen toe en is ze gestikt, jeetje wat een nare klote dood voor dat meisje zeg, en broer van haar zit bij Mike in de klas. Meisje niet bij mij, maar ze is dit jaar 1 week naar school geweest (schooljaar) ze was gewoon te ziek, echt zielig.

en weer eens ruzie met mijn moeder omdat ze gewoon zo dom is, en dat is gewoon zwaar irritant!
dan wil ze iets laten zien gaat ze zitten inloggen gaat me broer opeens wat tegen haar vertellen, moet ik me mond dichthouden en gaat die zeggen dat ik maar weg moet gaan enzo, ik was best wel kwaad, want haar gebruikersnaam moest met hoofdletters, maar dat wist ik niet, dus dat zeg ik dat ze dat doet, nee dat moet, maar daaronder komt dan zo'n regeltje waar het staat en daar stond met kleine letters... klikt ze daarop dus ik zeg dat dat niet goed is, gaat me broer schreeuwen dat ik me bek dicht moet houden enzo.
ben later maar weggegaan, was flink neidig zeg werd beetje afgezeken omdat ik alleen maar wilde helpen, maar ik ga zo parcour verkennen, kan met vriendin van me meerijden en nemen dan ook de fiets mee, heb ik ff mazzel :D
en dan eet ik waarschijnlijk bij Mike
lasagna <3
eten we thuis nooit, mama lust dat niet.

xMazzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-11 16:45

Aaah wat vreselijk voor dat meisje!

Heb nu die auto maar geregeld ja!

Kan je nu al parcour verkennen? :P
Bij laseur staat het er de avond ervoor wel. maar zonder bordjes.
Op eldorado is het erg.
Parcour zetten ze 2 dagen van te voren neer.
zodat manege en pensionklanten kunnen oefenen!?

redbutton

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-11 18:56

suikermeisje schreef:
Claire onbewust komt het toch door jou als hij het eng vindt, iets in jou zegt dat hij het eng vindt en dan vindt hij het ook echt eng, heb ik ook weleens last van gehad. Maar ik ging met Jip op crosstraining en deed gewoon alles zo van doet jip wel ff, en dat was dus zo, en zo'n meisje die echt vet veel springt en vet vaak naar het bos is geweest enzo weigerde de pony steeds van.
Denk dat het in het onbewuste van jou is dat hij bij een keer bij zoiets heeft geweigerd en nu denk ji jdat hij dat echt eng vind, is heel raar maar vaak wel waar :P

Ik vind totilas er minder gestresst uitzien nou, weet niet wat dat is?

Claire: vervelend van die buikpijn joh :(

Sanne: mooi dat het weer beter gaat

Mijn toetsen zijn voorbij deze week :D *\o/*

Succes zondag Loes, je gaat iig al winnen haha :+
snap wel dat je niet onder haar wil doen, maar denk er niet teveel bij na, Martijn maakt het waarschijnlijk niets uit hoor!
en anders is het een banketstaaf :P

het idd iets in je onderbewustheid, als jij denkt dat vind ie eng dan vind ie dat ook eng want dat voelt hij!
nee dat maakt martijn niets uit maar ik wil het wel! moet gelukkig wel voor dr. zegt de broer van martijn tegen hem: mijn vriendin rijd lekker hoger :( ik was geschokt! dat is helemaal niet zo!! :P
verder heb ik niet bijgelezen dus praat me eens bij!

redbutton

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-11 18:58

@thamar.. dat is erg nieuws ja..
heb vorige week ook erg verschrikkelijk nieuws gehoordd, was er echt helemaal van ontdaan en heb ook een uur zitten huilen toen ik thusi kwam.. het leven is gewoon heel erg oneerlijk.. moet ook altijd aan die tekst bij mij op hyves denken, want zo is het leven wel

Olijkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-11 21:42

Ohnee he, wat afschuwelijk thamar..
En dan op zo'n manier..

Mijn nichtje heeft het ook in haar been, en als het niet zeker is of het goed komt hebben we het altijd over de optie het been er af te halen, hoe vreselijk dat ook is. En als ik bang ben dat het niet goedkomt dan denk ik altijd daaraan, dan hou ik me voor dat het dan al is het heel erg wel goed komt, maar als ik dit lees, bah wat k|ote gewoon. Hoe kan het je zo overkomen

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-11 21:54

Jeetje wat vreselijk Thamar!

En wat vervelend van je moeder :(:)

Citaat:
Ik ging dus om 5 uur paardrijden. Op Satino :+:
Hij was niet heel fijn, bokte bij het aangalopperen vet raar. Maar instructrice zei dat het gister niet helemaal goed gegaan was met een ander meisje.
Maar oke, hij was wel lief verder. Toen gingen we doorschuifspel doen _O-
[we wilden allemaal wat makkelijks xD] dan staat iedereen stil bij een bordje en dan moet je bijv. 4 vooruit in draf. (over de hoefslag)
Maar toen waren ik en een vriendin nog over. Zij dat op de Haf, nou goed, 8 bordjes in draf. Wij draven aan.
Hoor ik, KABOEM achter me _O-
Pony van mijn vriendin werd enthousiast en ging beetje vreemd doen en galopperen. En toen dacht Satino: Yeaah. en toen ging die ook rennen en schudden met zijn hoofd _O-

En we hebben 2 nieuwe pony's!
één soort kruising Fjord? Beetje een tank _O- en een bruine pony, die M dressuur gelopen heeft.
Ze staan in een soort omgebouwde container/stal. Omdat ze nog niet bij de andere paarden mogen i.v.m ziektes. Ik ging die bruine in de stal zetten, allemaal prima. Maar dat soortvanFjordding ging langs de rand, deken bleef hangen. Paard springen en doen.
En toen was de deken kapot _O- Dus wij voorzichtig van zijn achterbenen afhalen. En ik ging een nieuwe deken op het zoldertje halen. Daarna gingen we hem weer UIT de stal halen.
We hebben er denk ik 15 minuten over gedaan. Stom beest -.-
maar hij is een beetje sterk :+ maar opzich wel leuk.

Instuctrice had de Fjordding gereden, en hij deed niet veel bijzonders. was eerste keer in een binnenbak wrs, en gaf er niks om. Hij draafde lekker door _O-

En ik ging Tara poetsen, dat beest is hoogdrachtig en wordt niet zo vaak meer gepoetst. Maar er kwam toch een berg haar van af Ö
Maar Tara zakt bijna door d'r benen heen... ze zijn beetje bang dat ze misschien een tweeling draagt. Of Anders een paardenveulen (zelf een pony) ze hebben haar drachtig gekocht (dat wisten ze dus niet)

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-11 23:16

xClairex schreef:
Aaah wat vreselijk voor dat meisje!

Heb nu die auto maar geregeld ja!

Kan je nu al parcour verkennen? :P
Bij laseur staat het er de avond ervoor wel. maar zonder bordjes.
Op eldorado is het erg.
Parcour zetten ze 2 dagen van te voren neer.
zodat manege en pensionklanten kunnen oefenen!?

lekker is dat zeg, maar niet heus,
ja maar op vrijdag avond beginnen ze al, rijden zo'n 100 aanspanningen mee op een dag.

Olijkje schreef:
Ohnee he, wat afschuwelijk thamar..
En dan op zo'n manier..

Mijn nichtje heeft het ook in haar been, en als het niet zeker is of het goed komt hebben we het altijd over de optie het been er af te halen, hoe vreselijk dat ook is. En als ik bang ben dat het niet goedkomt dan denk ik altijd daaraan, dan hou ik me voor dat het dan al is het heel erg wel goed komt, maar als ik dit lees, bah wat k|ote gewoon. Hoe kan het je zo overkomen

bij haar dachtten ze ook dat het goed was als het been weg was... maar toen was het 3 maanden later door haar hele lichaam heen, me moeder zei al waarschijnlijk beenmergkanker, dat gaat gewoon met de bloedcellen mee door het hele lichaam :'( echt zielig!

loesje166 schreef:
@thamar.. dat is erg nieuws ja..
heb vorige week ook erg verschrikkelijk nieuws gehoordd, was er echt helemaal van ontdaan en heb ook een uur zitten huilen toen ik thusi kwam.. het leven is gewoon heel erg oneerlijk.. moet ook altijd aan die tekst bij mij op hyves denken, want zo is het leven wel

sterkte Loes :( het leven is inderdaad oneerlijk, het meisje was nog maar 15 jaar.

Hoorde vanavond van die vriendin waarmee ik ging parcourverkennen dat de vriend van een vriendin van ons vandaag op school met een mes is bedreigd... wat is dit allemaal zeg, ik zit echt op een rot school, al dat tuig zit daar :(

Maar dat soortvanFjordding

_O-

zo te lezen een leuke les gehad Sanne :P

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-11 09:40

jaa _O-
Want hij is duidelijk gekruist met een Fjord, maar weten niet wat de andere helft is.
Misschien Ijslander, want hij deed iets wat bijna telgang leek... Maar ik weet net niet.
Nonja heet die geloof ik.
Die andere naam kan ik niet uitspreken en typen :')

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 09:43

haha okee Sanne :P
maarja het klinkt wel grappig xD
ik ga straks naar Arnhem
maar heb net wedstrijd gehad en vanavond waarschijnlijk finale, ook al heb ik wel slecht gereden, 1e manche 3 balletjes en 2e manche wel goede tijd zonder ballen maarja, denk wel dak terug mag komen.

xMazzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 15:59

Wedstrijd ging niet zo goed.
op sprong 5 uitgebeld (bak met planten/bloemen onder de sprong was heeeeeel eng vond surprise :') hij deed zelfs de moeite om te bokken _O- )
maaaar heb wel gaave foto!

Afbeelding

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-11 20:47

Wowie wat een gave foto!
Knappe Suprise <3 <3 <3 <3

Jammer dat de wedstrijd verder niet zo goed ging, maar weer nieuwe ervaring erbij :D

xMazzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 20:48

Haha jaaa was supergaaf!

Hoe was je dagje op de manege? *D

(oooh moet nog bijlezen :oo )

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-11 20:51

Mijn dagje was heerlijk :+:

lekker veel gedaan, de hele dag bezig geweest en het was supergezellig met Aniek :)
We waren een heel goed team in alle klusjes die we gingen doen *D
nee was echt leuk!

Anne zo: Ja ik ga die nieuwe rijden, als hij lief is mag je er daarna wel even op.
Komt ze later terug: sorry, hij was niet lief _O-

Haha.

Die Fjordding (haha) is 13.
Die bruine is 20 maar jezus dat beest had energie _O- Kon ook erg leuk lopen!

xMazzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 20:57

xSannee schreef:
Ik ging dus om 5 uur paardrijden. Op Satino :+:
Hij was niet heel fijn, bokte bij het aangalopperen vet raar. Maar instructrice zei dat het gister niet helemaal goed gegaan was met een ander meisje.
Maar oke, hij was wel lief verder. Toen gingen we doorschuifspel doen _O-
[we wilden allemaal wat makkelijks xD] dan staat iedereen stil bij een bordje en dan moet je bijv. 4 vooruit in draf. (over de hoefslag)
Maar toen waren ik en een vriendin nog over. Zij dat op de Haf, nou goed, 8 bordjes in draf. Wij draven aan.
Hoor ik, KABOEM achter me _O-
Pony van mijn vriendin werd enthousiast en ging beetje vreemd doen en galopperen. En toen dacht Satino: Yeaah. en toen ging die ook rennen en schudden met zijn hoofd _O-

En we hebben 2 nieuwe pony's!
één soort kruising Fjord? Beetje een tank _O- en een bruine pony, die M dressuur gelopen heeft.
Ze staan in een soort omgebouwde container/stal. Omdat ze nog niet bij de andere paarden mogen i.v.m ziektes. Ik ging die bruine in de stal zetten, allemaal prima. Maar dat soortvanFjordding ging langs de rand, deken bleef hangen. Paard springen en doen.
En toen was de deken kapot _O- Dus wij voorzichtig van zijn achterbenen afhalen. En ik ging een nieuwe deken op het zoldertje halen. Daarna gingen we hem weer UIT de stal halen.
We hebben er denk ik 15 minuten over gedaan. Stom beest -.-
maar hij is een beetje sterk :+ maar opzich wel leuk.

Instuctrice had de Fjordding gereden, en hij deed niet veel bijzonders. was eerste keer in een binnenbak wrs, en gaf er niks om. Hij draafde lekker door _O-

En ik ging Tara poetsen, dat beest is hoogdrachtig en wordt niet zo vaak meer gepoetst. Maar er kwam toch een berg haar van af Ö
Maar Tara zakt bijna door d'r benen heen... ze zijn beetje bang dat ze misschien een tweeling draagt. Of Anders een paardenveulen (zelf een pony) ze hebben haar drachtig gekocht (dat wisten ze dus niet)

Dus sanne gaat binnenkort foto maken van Fjordding ? *\o/*

xSannee schreef:
jaa _O-
Want hij is duidelijk gekruist met een Fjord, maar weten niet wat de andere helft is.
Misschien Ijslander, want hij deed iets wat bijna telgang leek... Maar ik weet net niet.
Nonja heet die geloof ik.
Die andere naam kan ik niet uitspreken en typen :')

Wij hebben een NRPS x KWPN (als ik het goed heb) en die kan ook telgang.
maar die heeft totaal geen ijslander :+

Woow klinkt lekker thamar!?

Veeel mensen zijn dat :P
beter dat je doorbent!

en sanne werkt in teeaaaam *\o/*
Haha. ik was ook zo'n goed team met sanne :+
Met de trailer schoonmaken . :Y)
ik kan dat nooit. en surprise zijn kant was hartstikke vies (lees : hooi door zijn hele kant, heeeeel veel poep)

xMazzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 20:58

BIJLEZEN DAAAN!

dmuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 21:00

ik ben er!
:)
maar ik lees even bij zonder te reageren,
tijdtekort:P

xMazzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 21:01

aaaaaah.
druk leven emmaaa :P