Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

haha 

?

suikermeisje schreef:Claire onbewust komt het toch door jou als hij het eng vindt, iets in jou zegt dat hij het eng vindt en dan vindt hij het ook echt eng, heb ik ook weleens last van gehad. Maar ik ging met Jip op crosstraining en deed gewoon alles zo van doet jip wel ff, en dat was dus zo, en zo'n meisje die echt vet veel springt en vet vaak naar het bos is geweest enzo weigerde de pony steeds van.
Denk dat het in het onbewuste van jou is dat hij bij een keer bij zoiets heeft geweigerd en nu denk ji jdat hij dat echt eng vind, is heel raar maar vaak wel waar
Ik vind totilas er minder gestresst uitzien nou, weet niet wat dat is?
Claire: vervelend van die buikpijn joh
Sanne: mooi dat het weer beter gaat
Mijn toetsen zijn voorbij deze week![]()
Succes zondag Loes, je gaat iig al winnen haha
snap wel dat je niet onder haar wil doen, maar denk er niet teveel bij na, Martijn maakt het waarschijnlijk niets uit hoor!
en anders is het een banketstaaf
ik was geschokt! dat is helemaal niet zo!!

Citaat:Ik ging dus om 5 uur paardrijden. Op Satino![]()
Hij was niet heel fijn, bokte bij het aangalopperen vet raar. Maar instructrice zei dat het gister niet helemaal goed gegaan was met een ander meisje.
Maar oke, hij was wel lief verder. Toen gingen we doorschuifspel doen
[we wilden allemaal wat makkelijks xD] dan staat iedereen stil bij een bordje en dan moet je bijv. 4 vooruit in draf. (over de hoefslag)
Maar toen waren ik en een vriendin nog over. Zij dat op de Haf, nou goed, 8 bordjes in draf. Wij draven aan.
Hoor ik, KABOEM achter me
Pony van mijn vriendin werd enthousiast en ging beetje vreemd doen en galopperen. En toen dacht Satino: Yeaah. en toen ging die ook rennen en schudden met zijn hoofd
En we hebben 2 nieuwe pony's!
één soort kruising Fjord? Beetje een tanken een bruine pony, die M dressuur gelopen heeft.
Ze staan in een soort omgebouwde container/stal. Omdat ze nog niet bij de andere paarden mogen i.v.m ziektes. Ik ging die bruine in de stal zetten, allemaal prima. Maar dat soortvanFjordding ging langs de rand, deken bleef hangen. Paard springen en doen.
En toen was de deken kapotDus wij voorzichtig van zijn achterbenen afhalen. En ik ging een nieuwe deken op het zoldertje halen. Daarna gingen we hem weer UIT de stal halen.
We hebben er denk ik 15 minuten over gedaan. Stom beest -.-
maar hij is een beetje sterkmaar opzich wel leuk.
Instuctrice had de Fjordding gereden, en hij deed niet veel bijzonders. was eerste keer in een binnenbak wrs, en gaf er niks om. Hij draafde lekker door
En ik ging Tara poetsen, dat beest is hoogdrachtig en wordt niet zo vaak meer gepoetst. Maar er kwam toch een berg haar van af Ö
Maar Tara zakt bijna door d'r benen heen... ze zijn beetje bang dat ze misschien een tweeling draagt. Of Anders een paardenveulen (zelf een pony) ze hebben haar drachtig gekocht (dat wisten ze dus niet)
xClairex schreef:Aaah wat vreselijk voor dat meisje!
Heb nu die auto maar geregeld ja!
Kan je nu al parcour verkennen?
Bij laseur staat het er de avond ervoor wel. maar zonder bordjes.
Op eldorado is het erg.
Parcour zetten ze 2 dagen van te voren neer.
zodat manege en pensionklanten kunnen oefenen!?
Olijkje schreef:Ohnee he, wat afschuwelijk thamar..
En dan op zo'n manier..
Mijn nichtje heeft het ook in haar been, en als het niet zeker is of het goed komt hebben we het altijd over de optie het been er af te halen, hoe vreselijk dat ook is. En als ik bang ben dat het niet goedkomt dan denk ik altijd daaraan, dan hou ik me voor dat het dan al is het heel erg wel goed komt, maar als ik dit lees, bah wat k|ote gewoon. Hoe kan het je zo overkomen
loesje166 schreef:@thamar.. dat is erg nieuws ja..
heb vorige week ook erg verschrikkelijk nieuws gehoordd, was er echt helemaal van ontdaan en heb ook een uur zitten huilen toen ik thusi kwam.. het leven is gewoon heel erg oneerlijk.. moet ook altijd aan die tekst bij mij op hyves denken, want zo is het leven wel
het leven is inderdaad oneerlijk, het meisje was nog maar 15 jaar.

hij deed zelfs de moeite om te bokken
)

) 

Kon ook erg leuk lopen! xSannee schreef:Ik ging dus om 5 uur paardrijden. Op Satino![]()
Hij was niet heel fijn, bokte bij het aangalopperen vet raar. Maar instructrice zei dat het gister niet helemaal goed gegaan was met een ander meisje.
Maar oke, hij was wel lief verder. Toen gingen we doorschuifspel doen
[we wilden allemaal wat makkelijks xD] dan staat iedereen stil bij een bordje en dan moet je bijv. 4 vooruit in draf. (over de hoefslag)
Maar toen waren ik en een vriendin nog over. Zij dat op de Haf, nou goed, 8 bordjes in draf. Wij draven aan.
Hoor ik, KABOEM achter me
Pony van mijn vriendin werd enthousiast en ging beetje vreemd doen en galopperen. En toen dacht Satino: Yeaah. en toen ging die ook rennen en schudden met zijn hoofd
En we hebben 2 nieuwe pony's!
één soort kruising Fjord? Beetje een tanken een bruine pony, die M dressuur gelopen heeft.
Ze staan in een soort omgebouwde container/stal. Omdat ze nog niet bij de andere paarden mogen i.v.m ziektes. Ik ging die bruine in de stal zetten, allemaal prima. Maar dat soortvanFjordding ging langs de rand, deken bleef hangen. Paard springen en doen.
En toen was de deken kapotDus wij voorzichtig van zijn achterbenen afhalen. En ik ging een nieuwe deken op het zoldertje halen. Daarna gingen we hem weer UIT de stal halen.
We hebben er denk ik 15 minuten over gedaan. Stom beest -.-
maar hij is een beetje sterkmaar opzich wel leuk.
Instuctrice had de Fjordding gereden, en hij deed niet veel bijzonders. was eerste keer in een binnenbak wrs, en gaf er niks om. Hij draafde lekker door
En ik ging Tara poetsen, dat beest is hoogdrachtig en wordt niet zo vaak meer gepoetst. Maar er kwam toch een berg haar van af Ö
Maar Tara zakt bijna door d'r benen heen... ze zijn beetje bang dat ze misschien een tweeling draagt. Of Anders een paardenveulen (zelf een pony) ze hebben haar drachtig gekocht (dat wisten ze dus niet)
xSannee schreef:jaa
Want hij is duidelijk gekruist met een Fjord, maar weten niet wat de andere helft is.
Misschien Ijslander, want hij deed iets wat bijna telgang leek... Maar ik weet net niet.
Nonja heet die geloof ik.
Die andere naam kan ik niet uitspreken en typen